Ekspozīcijā ar keramikas izstrādājumiem piedalās arī uzņēmums no Kocēnu novada – “Vaidava Ceramics”.
Ekspozīcijā ar keramikas izstrādājumiem piedalās arī uzņēmums no Kocēnu novada – “Vaidava Ceramics”.
Publicitātes foto

Helsinkos atklāts Latvijas dizaina pop-up veikals 0

Šodien, 21. janvārī, Latvijas dienu “Taste Latvia” ietvaros Helsinkos, Somijā atklās pop-up veikala ekspozīciju, kas izvietota Helsinkos populārā konceptveikalā “Urban Story”. Ekspozīcijā ar keramikas izstrādājumiem piedalās arī uzņēmums no Kocēnu novada – “Vaidava Ceramics”, portāls LA.lv uzzināja Kocēnu novada domē.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 69
RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 80
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus 27
Lasīt citas ziņas

Tirdzniecības misijas, ko organizē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra sadarbībā ar Latvijas vēstniecību Somijā, mērķis ir veicināt Latvijas dizaina atpazīstamību Somijā un sniegt iespēju veidot kontaktus ar potenciālajiem sadarbības partneriem.

“Urban Story” ir viens no Helsinku konceptveikaliem, kas savā tirdzniecības telpā pastāvīgi maina kolekcijas, saglabājot ambīciju tirgot augstas klases alternatīvu dizainu. “Urban Story” ir atpazīstama “ceļa zīme” ne tikai pilsētas radošajā dzīvē, bet arī vietējo un ārvalstu dizaineru un tūristu iemīļota tikšanās vieta.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā stāsta Kocēnu novada domes sabiedrisko attiecību speciāliste Elīna Upīte, Latvijas dizaina produkti tiks izvietoti “Urban Story” tirdzniecības telpās īpaši šīs misijas vajadzībām paredzētā vietā, turklāt, lai palīdzētu Latvijas dizaineriem nodot vēstījumu par savu zīmolu, tā radīšanas procesu un pieredzi.

Latvijas dizaina priekšmetu pop-up veikala oficiālajā atklāšanā 19. janvārī katram dizaina zīmolam bija iespēja sniegt individuālu prezentāciju, uz kurām bija uzaicināti koncepta un dzīves stila veikalu iepircēji, blogeri, žurnālisti, vienlaikus sniedzot iespēju neformālās sarunās dibināt kontaktus ar potenciālajiem sadarbības partneriem.

Produktu tirdzniecība veikalā norisinās no 19. janvāra līdz 1. februārim.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.