H&M ienākšana Rīgā stiprajiem spēlētājiem nekaitēs 0

Zviedrijas apģērbu mazumtirgotāja H&M ienākšana Latvijā konkurentiem, kuri ir nostiprinājušies vietējā tirgū, neko nemainīs, uzsver apģērbu mazumtirdzniecības koncerna “Apranga group” vadītājs Rimants Pervenecks.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Veselam
Zinātnieki atklājuši iemeslu, kas varētu izskaidrot gados jaunu cilvēku biežo saslimstību ar vēzi 57
Lasīt citas ziņas

“Varbūt arī kādi mazāki zīmoli un veikali izjutīs lielāku ietekmi, taču stipriem spēlētājiem tas neko daudz nemainīs, jo tirdzniecības ķēdes ir labi attīstītas,” skaidro Pervenecks.

Vienlaikus viņš uzskata, ka Latvijas mediji H&M ienākšanu Rīgā pārāk izceļot. “Protams, tas ir nopietns starptautisks spēlētājs. Taču Latvijas tirgus apģērbu mazumtirdzniecības segmentā jau ir ļoti attīstījies. Tajā ir daudz zināmu starptautisku zīmolu un veikalu,” klāsta Pervenecks.

CITI ŠOBRĪD LASA

Neesot objektīvi prognozēt, ka viena zīmola ienākšanas dēļ pārējiem dramatiski samazināsies apgrozījums – pat ja tas esot H&M. “Viņi paziņojuši par diviem veikaliem ar aptuveni 4500 kvadrātmetru kopējo platību. Piemēram, “Apranga group” Latvijā vien apsaimnieko gandrīz 18 000 kvadrātmetru tirdzniecības platību,” akcentē kompānijas vadītājs.

Taču Pervenecks atzīst, ka H&M ienākšana Baltijā sniegs arī pozitīvu devumu pārējiem tirgotājiem. “Tā kā tas ir uz zemām cenām orientēts zīmols, tiks nosegts zināms segments, ko līdz šim neviens nedarīja. Līdz ar to H&M tirdzniecības centriem piesaistīs šo mērķauditoriju klientus. Turklāt daļa vietējo iedzīvotāju nereti devās iepirkties uz H&M ārzemēs, tagad viņiem būs iespēja to darīt un savu naudu atstāt šeit, Latvijā. Līdzekļu paturēšana vietējā ekonomikā vienmēr vērtējama pozitīvi,” uzsver Pervenecks.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.