Mobilā versija
+7.6°C
Gusts, Gustavs, Tālrīts
Pirmdiena, 27. marts, 2017
28. septembris, 2015
Drukāt

Iedzīvotāju ieskatā veiksmes stāsti ir uzņēmumi “Latvenergo”, “Lattelecom”, “Latvijas Valsts meži”, LMT

latvenergo_eka4

Iedzīvotāju ieskatā pēdējo piecu gadu laikā sevi kā veiksmes stāstu ir apliecinājuši uzņēmumi AS “Latvenergo”, SIA “Lattelecom”, AS “Latvijas Valsts meži”, SIA “Latvijas Mobilais telefons” (LMT), liecina jaunākā “DNB Latvijas barometra” aptauja.

Aicināti nosaukt uzņēmumus, kuri pēdējo piecu gadu laikā sevi apliecinājuši kā veiksmes stāstu, 11% aptaujāto minēja “Latvenergo”, 8% – “Lattelecom”, 7% – “Latvijas Valsts mežus”, 7% – LMT, 6% – AS “Latvijas Dzelzceļu”, 5% – AS “Laima”, 5% – AS “Latvijas Gāze”.

No aptaujātajiem 3% minējuši “Tele2”, bet 2% nosaukuši šādus uzņēmumus: “Lāči”, “Grindeks”, “Latvijas Balzams”, Rīgas brīvosta, “Bite”, “Madara Cosmetics”, “Latvijas Finieris”, “Lido”, “Dzintars”, “airBaltic”, “Rimi”, “Stenders”, “Pure Food”, lidosta “Rīga”, “Aldaris”.

Tikmēr 30% aptaujāto nespēja minēt nevienu uzņēmumu, kurš būtu sevi apliecinājis kā veiksmes stāstu.

“DNB bankas” ekonomikas eksperts Pēteris Strautiņš atzīmē: “Starp 30 uzņēmumiem, kurus minējuši vismaz 1% vai vairāk iedzīvotāju kā veiksmes stāstu, vairāk nekā puse ir tādu, kas šajā laikā tiešām ir sekmīgi attīstījušies, bet tikai par vienu desmito daļu no tiem es varētu droši teikt, ka to panākumi varētu būt ievērojami pārsnieguši uz tiem liktās cerības. Starp pārējiem ir tādi, kas noteikti nav uzskatāmi par veiksmīgiem, tikmēr par vairākumu var teikt, ka tie ar rūpīgu ikdienas darbu pamazām krāj punktus un vienkārši attaisno uz tiem pamatoti liktās cerības.”

Strautiņš atzīst, ka iedzīvotāju nosaukto uzņēmumu sarakstā neredz nevienu uzņēmumu, kuru varētu saukt par apbrīnojamu, satriecošu, prātu skurbinošu veiksmi, bet tādi Latvijā ir.

“DNB Latvijas barometrs” ir ikmēneša socioloģiskais pētījums, kurā tiek pētītas konkrētā brīža aktuālās norises sabiedrībai nozīmīgās jomās. Vienlaikus iedzīvotājiem ikreiz tiek uzdots pastāvīgo jautājumu kopums, kas mēnesi pa mēnesim atspoguļo sabiedrības vispārējā noskaņojuma izmaiņas.

Jaunākā aptauja veikta no 14. līdz 27.augustam. Ar stratificētās nejaušās izlases metodi, veicot tiešās intervijas respondentu dzīves vietās, aptaujāti 1004 respondenti vecumā no 18 līdz 74 gadiem visā Latvijā.

Pievienot komentāru

Cerības par noietu Ķīnā gaist: Latviešiem neizdodas iemācīt ķīniešiem ēst piena produktus (18)Vecajai Eiropai neizdevās iemācīt ķīniešiem ēst piena produktus, tas nepadodas arī latviešiem
"Sadales tīkls" iegādāsies 200 000 viedo skaitītāju; uzstādīs visā Latvijā (8)AS ”Sadales tīkls” iegādāsies 200 000 viedo skaitītāju, aģentūrai LETA teica uzņēmuma pārstāve Tatjana Smirnova.
Pasaulē
Draugiem Facebook Twitter Google+