Kadrs no video

“Iesmērē” auto ar beigtu dzinēju: Nekaunība lietoto auto biznesā 6

Kaut zina par nopietnu dzinēja defektu, kam nepieciešams dārgs remonts, lietotas automašīnas tirgonis “iesmērē” spēkratu ģimenei, kura ir izmisumā, ko iesākt ar automašīnu, kas sākotnēji šķitusi labā stāvoklī, bet atklājies, ka tā ir lūznis, vēstīja TV3 raidījums “Bez Tabu”.

Reklāma
Reklāma
TV24
Šoreiz “šefs” ir pielaidis kolosālu kļūdu. Vai Krievijas elite patiesībā gaida Putina nāvi? 41
RAKSTA REDAKTORS
“Šorīt viņi tur stāvēja vairāk nekā pusstundu, diskusijas bija skaļos toņos” – jautājam instruktoram, kuram no šoferiem šādā situācijā ir priekšroka 3
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
Lasīt citas ziņas

Madara ar dzīvesbiedru noskatīja automašīnu “Citroen C4” sludinājumu vietnē internetā. Satikās ar tirgotāju, uzklausīja spēkratam veltītas slavas dziesmas. Tirgotājs neesot pakautrējies to apzīmēt kā draudzīgu bērniem.

Pircēji vēlējās pārbaudīt automašīnas tehnisko stāvokli oficiālajā “Citroen” servisā, kur informēja, ka pārbaudi iespējams veikt pēc nedēļas. Tā kā nevēlējās gaidīt, uzticējās CSDD pakalpojumam – virspusējai diagnostikai -, kura nopietnus defektus nekonstatēja.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Dažu sīku nepilnību dēļ nolaida cenu uz 3,3 tūkstošiem eiro. Nopirkām, pārrakstījām, aizbraucām mājās, nākamajā rītā darbinām, bet kaut kas nav. Baigie dūmi. Kad pienāca mūsu kārta rindā pie dīleru servisa, kur teica, ka tā automašīna šajā pašā servisā bija trīs dienas, pirms tā tika pārdota mums. Meistari teica, ka bijis izjaukts motors un salikts atpakaļ, jo klients to ir atteicies remontēt. Mēs bijām uz pauzes,” par servisā piedzīvoto šoku stāsta Madara.

Lieki piebilst, ka tirgotājs par servisa apmeklējumu un tur atklāto dzinēja defektu pircējus neinformēja.

Ģimenes teikto apliecina “Citroen” oficiālā dīlera ”Andre Motors” pārstāve Inese Melkerte:”Klientam ierodoties servisa centrā, minētai automašīnai tika konstatēts motora defekts. Par šo defektu, bojātām rezerves detaļām un nepieciešamo remontu informējām klientu. Klientam tika piedāvāts automašīnas remonts. Klients no šā remonta atteicās. Tai skaitā klients tika informēts par automašīnas remonta izmaksām, kuras sasniedz gandrīz 3 000 eiro.”

Tirgonis: Darījums noticis! Lūdzu, netraucējiet

Kad apkrāptie pircēji vērsās pie tirgotāja, pieprasot segt vismaz daļu remonta izmaksu, pārdevējs norādīja: ”Ņemot vērā, ka darījums ir noticis, Jums pastāv tiesības ar pretenzijām vērsties tiesā, sakarā ar ko mani vairs netraucēt.”

Vienīgi pēc sarunas ar “Bez Tabu” tirgonis piekrīt samaksāt 500 eiro, kas cietušos apmierina.
Foto