Dana Reizniece-Ozola.
Dana Reizniece-Ozola.
Foto – LETA/REUTER/Ints Kalniņš

Ietekmīgais ASV medijs “Politico” pievērsis uzmanību DB kampaņai pret Reiznieci-Ozolu 5

ASV medijs “Politico” pievērsis uzmanību laikraksta “Dienas Bizness” kampaņai pret finanšu ministri Danu Reiznieci-Ozolu (ZZS).

Reklāma
Reklāma
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Lasīt citas ziņas

Šai kampaņai veltīta publikācija “Politico” Eiropas portālā.

“Politico” raksta, ka, tuvojoties Saeimas vēlēšanām, Latvijas valdības cīņa pret naudas atmazgāšanu un centieni samazināt nerezidentu noguldījumu apmēru “izraisījusi pretreakciju valdības plāniem, kuras vadībā ir prokrieviskā centriski kreisā opozīcijas partija “Saskaņa” un valsts lielākais biznesa laikraksts “Dienas Bizness””.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Uguns tiek vērsta pret finanšu ministri Danu Reiznieci-Ozolu, kuru “Dienas Bizness” salīdzinājis ar mafijas bosu, un kas arī redzama neīstos plakātos “Viņu meklē”, kas liek domāt, ka viņu meklē valsts pretkorupcijas iestāde”, teikts portālā.

Intervijā “Politico” Reizniece-Ozola apsūdzējusi Krievijas uzņēmējus un viņu vietējos partnerus, kurus gan viņa atteikusies nosaukt, par nomelnošanas kampaņas organizēšanu, lai ietekmētu vēlēšanas un kavētu viņas centienus sakārtot banku sektoru.

Portāls apraksta “Dienas Biznesā” publicētās finanšu ministres karikatūras un pret viņu vērstos žurnālista Sandra Toča komentārus.

“Politico” arī piemin pētnieciskās žurnālistikas centra “Re:Baltica” rakstu, kurā teikts, ka “Dienas Biznesu” izmanto ekspolitiķis un uzņēmējs Ainārs Šlesers, lai stiprinātu “Saskaņas” un “KPV LV” pozīcijas pirms Saeimas vēlēšanām.