Mobilā versija
+5.7°C
Sarmīte, Tabita
Piektdiena, 9. decembris, 2016
17. augusts, 2015
Drukāt

Ievadīšu sejā “zelta sietu”! Paņem kredītu 2000 eiro vērtībā! Pieaug sūdzības par salonu “24 Karat” (18)

Foto- fotolia.comFoto- fotolia.com

Ilustratīvs foto

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) arvien biežāk ienāk sūdzības par skaistumkopšanas salona “24 Karat” agresīvo mārketingu, raksta laikraksts “Diena”.

PTAC pārstāve Ilze Žunde “Dienai” atklājusi, ka sūdzību saturs ir stipri līdzīgs. “Cilvēki iegādājušies kosmētiku 1200-2400 eiro vērtībā, slēdzot kreditēšanas līgumu, un vēlas kosmētiku atdot pārdevējam. Divos gadījumos cilvēki kā atteikuma iemeslu minējuši alerģisku reakciju. Vairākkārt cilvēki minējuši apšaubāmas pārliecināšanas metodes, pieļaujot, ka tiek īstenota negodīga komercprakse,” skaidro Žunde.

Ņemot vērā PTAC iebildumus, komersants iesniedzis labprātīgu rakstveida apņemšanos nodrošināt patērētājiem atteikuma tiesību izmantošanu.

“Dienas” žurnāliste Aļona Zandere bija devusies uz salonu, lai pārbaudītu uz savas ādas, kā ar klientiem apejas salons. Speciāliste, izmantojot mikroskopu, esot dramatiskā tonī paziņojusi, ka steidzīgi kaut kas jādara, ja negrib kļūt par plikpauri. Piedāvāja ārstniecības kursu 27800 eiro apmērā. Varot ņemt arī kredītu. Kad žurnāliste atteica slēgt līgumu, ieradās finanšu konsultants, un “smadzeņu skalošana” turpinājās. Kopumā divus stundu garumā.

Kā portālam “La.lv” pastāstīja kāda sieviete, kura arī tika atvilināta uz salonu “24 Karat”, jo kāds viņas telefonu bija ieteicis, lai “uzdāvinātu” bez maksas veikt sejas procedūru, attieksme pret viņu bijusi stipri līdzīga. “Ierados salonā un pirmais, ko man vaicāja, vai es steidzos. Vai neiebilstu, ka sejas procedūra ieilgs. Teicu, ka nesteidzos, un turpmākais bija tikai manis pārliecināšana par to, cik briesmīgā stāvoklī ir mana seja.” Diagnostiku pie aparātiem vēl nepaguva veikt, jo sieviete no salona aizbēgusi. “Pirmais, kas man šķita dīvaini- jautāja, vai esmu lasījusi medijos atsauksmes par salonu. Atbildēju, ka nē. Otrais, man stāstīja, ka sejā ar aparātu ievietos “zelta sietu”, kas iedarbošoties līdz dziļākajiem ādas slāņiem. Uz rokas pārbaudīja, vai nebūs alerģiska reakcija. Sajutos tā, it kā ar man veic kaut kādu eksperimentu. Vai tiešām bez maksas kādam tiek ievietots “zelta siets”? Tāda procedūra droši vien ir šausmīgi dārga, prātoju… Uz kaut ko tādu varbūt parakstās skatuves zvaigznes, bet ne jau es, vecumā zem 30, kura pat dienas krēmus nelieto. Drīz jau arī man paziņoja: varu nopirkt abonementu vairāk nekā 2000 eiro vērtībā uz gadu. Tad varēšot veikt visdažādākās procedūras gan sejai, gan matiem. Par matu stāvokli gan esmu pārliecināta, ka tas ir vislabākajā stāvoklī, tāpēc nospriedu – steigšus jāmūk. Kad pateicu, ka tomēr neesmu gatava veikt sejas procedūru, speciāliste atbildēja, ka viņai esot jāpalūdz atļauja finanšu speciālistam, vai drīkst mani laist prom… Kad viņa atgriezās, teica, ka varu doties prom, ja iedošu telefona numurus no saviem draugiem, paziņām. Man nekas labāks neienāca prātā: paziņoju, ka man ir klaustrofobija un steigšus jāpamet šaurā telpa… Telefona numurus, protams, neiedevu.”

Kā “Dienai” atklāja PTAC pārstāve, līdzīgas sūdzības par agresīvu mārketingu saņemtas arī par salonu “Mon Platin”, ar kuru “24 Karat” saista viens juridiskais nosaukums SIA “MP”.

PTAC esot veicis aparatūras pārbaudi, tomēr nekādi nozīmīgi pārkāpumi nav konstatēti.

Pievienot komentāru

Komentāri (18)

  1. Interesanti vai šī salona darbinieki paši aizstāv šo kantori šeit rakstot komentārus vai viņus piespiež? Draudzenei mamma bija tur aizgājusi un ticiet man viņai ar finansēm viss kārtībā (pat ļoti). Bet tā agresīvā uzspiešana pilnīgi atsita dūšu turpmākajai komunikācijai. Tā, ka raksts nav ne izpušķots, ne viena tante teica tā arī ir. Esmu jau brīdinājusi savējās, lai tik pamēģina tādiem dot manu telefona numuru. Absurds!!!

  2. Neesmu tajā salonā bijusi tāpēc nevaru spriest par to, kas tur notiek (kaut vai ziņkārības pēc labprāt aizietu, ja jau par brīvu taisa procedūras). Tomēr viena lieta man nav skaidra – nu protams, ka viņi tā reklamējas un piedāvā pirkt abonementus vai ko tur. Bet lielais cepiens acīmredzot ir par to, ka tas ir diezgan dārgi, un daudzas to nevar atļauties, bet tomēr ņem kredītus un pērk, bet pēc tam skrien sūdzēties, ka viņas piespiestas, un prasa anulēt līgumu, ko pašas parakstījušas. Sviests kaut kāds, tad jau veikalā dārgu kažoku arī var nopirkt, pāris reizes uzvilkt un tad sūdzēties, ka es jau nemaz negribēju, mani piespieda. Nesaprotu tādu loģiku.

  3. Arī nesen tur biju. Procedūra ok, skaidri un gaiši pateicu, ka nemēdzu katru dienu no rīta un vakarā ar aparātiem piņķerēties ar seju un vēl tērēt tam meganaudu, ka kosmētikas industrija vispār ir mītu zona un ka ar to visu var ņemties sievieši, kam tas ir hobijs, bet tā neesmu es. Kosmētiķe to saprata. Un es nezinu, kādai attieksmei pret sevi ir jābūt, ja var likties, ka kāds cenšas iegrūst kompeksos. Mani aicināja pašu vērtēt 10 punktu skalā savu matu un sejas stāvokli. Nu, novērtēju, ir man tur trūkumi, bet netaisos strādāt, lai manas 0,5 mm dziļās krunkas kļūtu 0,45 mm dziļas uz pāris gadiem. Draudzīgi šķīrāmies. Ieliku kosmētiķei par darbu 10. Iedevu arī tālruņa numurus, jo nudien nesaskatu šajā visā neko teroristisku. Ja tu nekontrolē savus lēmumus, tad nav ko vaimanāt pie patērētāju organizācijām. Savukārt iespējai atteikties no produkta, ja tas rada alerģiju un ir tik dārgs, ir jābūt

  4. Tām, kas te bļaustās par “astronomiskām summām”, gribas pajautāt, vai viņas kaut reizi ir bijušas pie kosmetologa, kur viena pati mehāniska sejas tīrīšana, pēc kuras paliek sarkana un pleķaina seja, maksā vismaz 50EUR? Te nu baigā šausma ir tā, ka par VISU – procedūrām gada garumā un pilnu kosmētikas komplektu mājas lietošanai, ieskaitot pat masāžas aparātu, tiek nosaukta uzreiz visa summa. Moš rēķināt iemācieties? Es jau pus gadu uz turieni eju, izskatos tik labi kā nekad un arī netērēju naudu par apšaubāmas izcelsmes krēmiem un kosmētisko kabinetu apmeklējumiem, jo par visu jau samaksāju, kaut neviens mani to darīt nepiespieda.

  5. It kā jau šādus atgadījumus varētu mēģināt regulēt ar striktākām Reklāmas likuma normām, kas paradzētu nopietnāku atbildību par krāpšanos reklāmā, taču tas būtu pamatīgs trieciens visai kosmētikas un ne tikai industrijai.

  6. Nastasja Fiļipovna Atbildēt

    Man arī ar viņiem ir pieredze. DArbiniece tā ņēmās, lai es piekristu astronomiski dārgajam piedāvājumam! Ilgi un gari runāja, uzdeva arī privātus jautājumus – par ģimeni, bērniem, darbu.. Pēc tam lika man justies vainīgai, ka atsakos, jo pirms tam bija manīgi radījusi iespaidu, ka mēs esam kļuvušas gandrīz vai draudzenes! Un vēl tas ādas eksprestests… Pēc tā vispār jūties kā červeļains ābolītis (un “dakterei”, kas veic testu, kā par spīti sejas āda ir perfekta – ne krunciņas, ne plankumiņa!). Skaidrs – ja atteiksies no zelta krēmiem, būsi vienkārši dura!

  7. Besī te lasīt visas tās publiskās žēlabas par tēmu “piespieda – nopirku – tagad skriešu uz visām instancēm sūdzēties, lai paņem atpakaļ”. Kas jūs, mazi bērni esat?! Kā var kādu ar varu piespiest ņemt kredītu? Ja gribi – pērc, nevari atļauties – aizver muti un nepataisi sevi par apsmieklu! Tieši tik vienkārši.

  8. ELIS AIZDEVUMA FIRM šobrīd PIEšķIRT OUT aizdevumu ar ļoti zemu likmi
    sazinieties ar mums:www.elis-loan-service.mycylex.co.uk/

  9. URKU kāposti plus IZREDZĒTO gaišais prāts dara brīnumus!

  10. beidzat te ņemties, es arī tur biju uztaisīja procedūra, protams procedūras vidū arī mēģināja “apstrādāt” arī finanšu konsultante [ieslēdzās, tak neviens ar varu nespiež neko pirkt, iemācieties beidzot pateikt NĒ…

  11. Arī mamma kaut kādā veidā tur nokļuva, jo kāda draudzene esot iedevusi viņiem telefona numuru. Tur bija tā – procedūru veiks jebkurā gadījumā, bet no sākuma parādīs, cik Tava seja/mati ir briesmīgā stāvoklī. Tu, protams, sajūties slikti, ka nepareizi kop savu sejas ādu un matus. Pēc procedūras mamma sajutās labāk, sejas āda ievērojami uzlabojās jau no tās vienas reizes. Un tad tikai sākas, piedāvā 2000+ eur kredītus lai nopirktu tos kosmētikas komplektus. Kad atsaka, tad joprojām mēģina pierunāt. Un beigās paprasa, lai Tu uzraksti citu draudzeņu telefona numurus, bet ja uzrakstīsi veselus 10 vai 20, tad dabūsi super dāvanu – termokrūzi. Nu vai nav lieliski! 🙂

  12. Gadiem jau pa internetu klejo viens un tas pats šausmu stāsts par briesmoņiem, kas ieslēdz sievietes, ar varu taisa procedūras un spiež pirkt kosmētiku. Tak katrs kas ir pie pilna prāta, pēc tām šausmām uzreiz skrietu uz poleciju, nevis sūdzētos pa internetu. Tādi aizdomīgi vienādi visi tie stāsti, vai tik nav viens autors tam visam.

  13. Slima suņa murgi te sarakstīti. Pati biju uz matu procedūru, bet draudzene – sejas. Varu teikt tikai vienu – personāls ir laipns un zinošs, mani krāsojot gadiem ilgi nobojātie mati jau pēc tās vienas procedūras palika acīmredzami veselīgāki un skaistāki, tagad ar nepacietību gaidu dzimšanas dienu, jo vīrs apsolīja man uzdāvināt to kosmētikas komplektu – tur vēl klāt nāk jau individuāli sastādīts procedūru komplekss gada garumā! Un par kkādiem zelta sietiem un divdesmit astoņiem tūkstošiem ir tās žurnālistes fantāzijā radies desmitkārtīgs pārspīlējums no sērijas “viena tante teica”. Nu nebija tur nekā tāda!!!!! Riebjas, ka cilvēki tā nomelno labu pasākumu tikai savas tumsonības un trūcīgās rocības dēļ.

    • Zita, redzams, ir firmas pārstāve vai no draugu loka. Es arī biju uz procedūru, kas man tika no kāda “uzdāvināta”. Procedūra bija laba, par laimi, iepriekš biju pieteikusi, ka steidzos, citādi, nez vai tik viegli tiktu prom. Mana āda, protams, bija briesmīgā stāvoklī, kur bez līguma 2000+ euro neiztikt. Vēlāk man zvanīja salona pārstāve, vai slēgšot līgumu. Es viņai pajautāju, kāpēc negrib godīgi strādāt, jo procedūra bija laba, bez milzīgā spiediena es pat būtu tās turpinājusi. Brīnos tikai, ka kāds uz to parakstās. Pierunāšana bija ļoti agresīva.

      • Anonīmā – nez vai ir korekti izdarīt secinājumus par citiem, vadoties tikai no sava subjektīvā viedokļa. Atkārtoju – personīgi man tā procedūra gan patika, gan arī nāca par labu, un ar lielāko prieku apmeklēšu šo skaistuma centru arī turpmāk. Un esmu pateicīga savai radiniecei, kura man šo dāvanu sagādāja. No sirds novēlu, lai arī Jums būtu iespēja par sevi parūpēties. 🙂

  14. Kursu 27800 EUR – vai nav nedaudz par daudz????

Gribi pilnībā mainīt stilu? Kā spert pirmo soli, iesaka stiliste Una BernatovičaLūdzu, pastāstiet, kas jādara, lai sieviete pilnībā mainītu savu stilu! Kā panākt efektu, lai neviens viņu vairs nepazīst? ILONA KULDĪGĀ
Pieci sejas kopšanas rituāli pārejai uz "ziemas laiku"Mainoties gadalaikiem, jāmaina sejas kopšanas paradumi.
LEGO Duplo - Konstruktori pašiem mazākajiem!Mazuļa dzīves periods ir īpašs, un to apzinās katra jaunā māmiņa. Viņas mazais iemācās pasauli, kuru mēs pazīstam un zinām, pilnīgi no
Draugiem Facebook Twitter Google+