Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto
Foto- fotolia.com

Ievadīšu sejā “zelta sietu”! Paņem kredītu 2000 eiro vērtībā! Pieaug sūdzības par salonu “24 Karat” 18

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) arvien biežāk ienāk sūdzības par skaistumkopšanas salona “24 Karat” agresīvo mārketingu, raksta laikraksts “Diena”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību 12
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Lasīt citas ziņas

PTAC pārstāve Ilze Žunde “Dienai” atklājusi, ka sūdzību saturs ir stipri līdzīgs. “Cilvēki iegādājušies kosmētiku 1200-2400 eiro vērtībā, slēdzot kreditēšanas līgumu, un vēlas kosmētiku atdot pārdevējam. Divos gadījumos cilvēki kā atteikuma iemeslu minējuši alerģisku reakciju. Vairākkārt cilvēki minējuši apšaubāmas pārliecināšanas metodes, pieļaujot, ka tiek īstenota negodīga komercprakse,” skaidro Žunde.

Ņemot vērā PTAC iebildumus, komersants iesniedzis labprātīgu rakstveida apņemšanos nodrošināt patērētājiem atteikuma tiesību izmantošanu.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Dienas” žurnāliste Aļona Zandere bija devusies uz salonu, lai pārbaudītu uz savas ādas, kā ar klientiem apejas salons. Speciāliste, izmantojot mikroskopu, esot dramatiskā tonī paziņojusi, ka steidzīgi kaut kas jādara, ja negrib kļūt par plikpauri. Piedāvāja ārstniecības kursu 27800 eiro apmērā. Varot ņemt arī kredītu. Kad žurnāliste atteica slēgt līgumu, ieradās finanšu konsultants, un “smadzeņu skalošana” turpinājās. Kopumā divus stundu garumā.

Kā portālam “La.lv” pastāstīja kāda sieviete, kura arī tika atvilināta uz salonu “24 Karat”, jo kāds viņas telefonu bija ieteicis, lai “uzdāvinātu” bez maksas veikt sejas procedūru, attieksme pret viņu bijusi stipri līdzīga. “Ierados salonā un pirmais, ko man vaicāja, vai es steidzos. Vai neiebilstu, ka sejas procedūra ieilgs. Teicu, ka nesteidzos, un turpmākais bija tikai manis pārliecināšana par to, cik briesmīgā stāvoklī ir mana seja.” Diagnostiku pie aparātiem vēl nepaguva veikt, jo sieviete no salona aizbēgusi. “Pirmais, kas man šķita dīvaini- jautāja, vai esmu lasījusi medijos atsauksmes par salonu. Atbildēju, ka nē. Otrais, man stāstīja, ka sejā ar aparātu ievietos “zelta sietu”, kas iedarbošoties līdz dziļākajiem ādas slāņiem. Uz rokas pārbaudīja, vai nebūs alerģiska reakcija. Sajutos tā, it kā ar man veic kaut kādu eksperimentu. Vai tiešām bez maksas kādam tiek ievietots “zelta siets”? Tāda procedūra droši vien ir šausmīgi dārga, prātoju… Uz kaut ko tādu varbūt parakstās skatuves zvaigznes, bet ne jau es, vecumā zem 30, kura pat dienas krēmus nelieto. Drīz jau arī man paziņoja: varu nopirkt abonementu vairāk nekā 2000 eiro vērtībā uz gadu. Tad varēšot veikt visdažādākās procedūras gan sejai, gan matiem. Par matu stāvokli gan esmu pārliecināta, ka tas ir vislabākajā stāvoklī, tāpēc nospriedu – steigšus jāmūk. Kad pateicu, ka tomēr neesmu gatava veikt sejas procedūru, speciāliste atbildēja, ka viņai esot jāpalūdz atļauja finanšu speciālistam, vai drīkst mani laist prom… Kad viņa atgriezās, teica, ka varu doties prom, ja iedošu telefona numurus no saviem draugiem, paziņām. Man nekas labāks neienāca prātā: paziņoju, ka man ir klaustrofobija un steigšus jāpamet šaurā telpa… Telefona numurus, protams, neiedevu.”

Kā “Dienai” atklāja PTAC pārstāve, līdzīgas sūdzības par agresīvu mārketingu saņemtas arī par salonu “Mon Platin”, ar kuru “24 Karat” saista viens juridiskais nosaukums SIA “MP”.

PTAC esot veicis aparatūras pārbaudi, tomēr nekādi nozīmīgi pārkāpumi nav konstatēti.