Mobilā versija
-3.1°C
Baiba, Barbara, Barba
Svētdiena, 4. decembris, 2016
2. augusts, 2012
Drukāt

Ievērojami pieaugs izdevumi reklāmai mobilajos telefonos

Foto - LETA/AFPFoto - LETA/AFP

Tēriņi reklāmai mobilajos telefonos šogad pasaulēs pieaugs par 62% un ASV apsteigs Japānu šajā reklāmas tirgus segmentā, liecina pētījumu kompānijas “eMarketer” sagatavotais ziņojums.

“eMarketer” norādīja, ka 2012.gadā reklāmai mobilajos telefonos visā pasaulē tiks iztērēti 6.43 miljardi ASV dolāru (3,7 miljardi latu), vislielāko pieaugumu piedzīvojot ASV tirgū, kur, salīdzinot ar pagājušo gadu, šāda reklāmas veida tēriņi palielināsies par 97% līdz 2,3 miljardiem dolāru (1,3 miljardiem latu).

“Japānā reklamēšana mobilajos telefonos ir sasniegusi lielāku briedumu, kas nozīmē, ka pieaugums ir krietni mazāks nekā Ziemeļamerikas tirgos,” teikts pētījumu kompānijas paziņojumā, norādot, ka “eMarketer” aplēses liecina, ka reklāmas mobilajos telefonos tēriņi Japānā šogad pieaugs par 27,7% līdz 1,74 miljardiem ASV dolāru (990 miljoniem latu) pretstatā 35,4% pieaugumam pērn.

Reklāmas mobilajos telefonos pieauguma apmēri krietni atpaliek no reklamēšanās internetā, jo arvien vairāk cilvēku internetu izmanto savos viedtālruņos un citās mobilajās ierīcēs.

“eMarketer” norādīja, ka reklāma mobilajos telefonos “ir aizraujoša, strauji augoša kategorija”, tomēr tai pērn tika atvēlēts vien nepilns procents no kopējiem pasaulē reklāmai izdotajiem līdzekļiem. Pētījumu kompānija norāda, ka paies vēl ilgs laiks līdz šis reklamēšanās kanāls veidos konkurenci tādiem pasaulē izplatītiem reklāmas ceļiem kā televīzija, drukātā reklāma un reklāma internetā.

Pētījumā noskaidrots, ka visvairāk reklāmai mobilajos telefonos tērē Āzijas-Klusā okeāna reģionā (2,56 miljardus ASV dolāru jeb 1,5 miljardus latu), kam seko Ziemeļamerika (2,4 miljardus dolāru jeb 1,4 miljardus latu) un Rietumeiropa (1,3 miljardus dolāru jeb 740 miljonus latu).

Citā pētījumā, kura rezultāti arī tika publiskoti trešdien, “eMarketer” noskaidroja, ka izdevumi reklāmai internetā šogad pieaugs par 21% līdz 107,3 miljardiem ASV dolāru (61 miljardam latu).

Noskaidrot, ka katrs piektais no pasaulē reklāmai iztērētajiem dolāriem tiek atvēlēts reklāmai internetā.

Tiešsaistes reklāmu tirgus vislielākais joprojām ir ASV, kur šogad tiks iztērēti 39,5 miljardi dolāru (22,5 miljardi latu), kam seko Japāna ar 9,6 miljardus dolāru (5,5 miljardus latu) un Ķīna ar 7,36 miljardus dolāru (4,2 miljardus latu) lieliem izdevumiem reklāmai internetā.

Kompānijas aplēses liecina, ka kopumā reklāmai plašsaziņas līdzekļos visā pasaulē šogad tiks iztērēti 505 miljardi ASV dolāru (287 miljardi latu).

Pievienot komentāru

Radīts paroļu ģenerators, kuru hakeri nevarēs uzlauzt (2)Firma "Everykey", ko atbalstījis pats antivīrusu kompānijas "McAfee" dibinātājs Džons Makafī, izstrādājusi īpašu maziņu ierīci, kura ģenerē jaunu un drošu paroli ikreiz, kad vēlaties ienākt vienā no saviem interneta vietņu profiliem.
Ja gribi tilpumu. "LA" vērtē "Opel Zafira""Opel Zafira" tika prezentēta 1999. gadā un kopš tā laika ir toņa noteicēja septiņvietīgo kompaktvenu klasē. Pavisam šo gadu laikā saražots vairāk nekā 2,7 miljoni dažādu paaudžu Zafira automobiļu.
Vai Latvijas neceļu nākotne? (1)Par gada auto nominēt pikapu? Uz tādu izlēcienu žūrija nez vai būs spējīga
Draugiem Facebook Twitter Google+