Mobilā versija
-0.8°C
Meta, Sniedze
Piektdiena, 2. decembris, 2016
20. maijs, 2015
Drukāt

Komponists Imants Kalniņš: Jāizstājas no savienībām un blokiem (105)

Foto - Zigmāris RumkaFoto - Zigmāris Rumka

“Latvijas Avīzes” žurnālisti Voldemārs Krustiņš un Egils Līcītis bija aizbraukuši uz Liepāju, lai tiktos ar komponistu Imantu Kalniņu (74). Kādreiz aktīvais politiķis pagājis no šīm peripetijām nomaļus, taču ik pa laikam par sevi atgādina. Var teikt, Kalniņam dzīvē jaunumi ir. Skaņradis Imka, protams, sacer. Un “LA” delegācija noteikti vēlreiz gribētu pateikties Kalniņa kunga dzīvesbiedrei Agrai par nepārspējamo rabarberu rausi.

V. Krustiņš: – Pirms tikšanās pārlūkoju arhīvu, ko Imants Kalniņš, mūzikas mākslinieks un politiķis, teicis intervijās garākā laika periodā. Piemēram, 2004. gadā “Latvijas Avīzei” vēstījāt, ka “jāizrāpjas no politiskā purva”. Savukārt pērn sacījāt: “Es neticu, ka entuziasms ir beidzies.” Tas viss par tādām nacionālām, Latvijas atdzimšanas lietām – jūsu skatījumā. Arī par nepieciešamību sākt dialogu starp latviešiem un krieviem, kā ierunājāties 2011. gadā. Diezgan plaša rakstu palete plašā laikā, bet vai pa šiem gadiem vismaz no politiskā purva esam izrāpušies?

I. Kalniņš: – Turpat vien esam. Un turpinām grimt. Varbūt mums tāda purva bridēju misija? Brist un brist. “Pa purvu, pa purvu mellaju, pa mežu, pa mežu tumšaju.” Mēs noņemamies ar purva lietām, mēs neuzdodam sev jautājumu – ko darīt, lai izbristu no tā ārā? Mūs interesē mūsu iekšējās purva būšanas un jo īpaši nebūšanas. Tās mūs nodarbina līdz apnikumam. Kas būs vadonis purvā, ko pārējie darīs un kādus amatus ieņems. Mūs interesē viss, tikai ne tas, kā dzīvosim tālāk. Jūs atradāt manas intervijas garākā laikposmā, un tā tiešām nav, ka esmu pēkšņi ticis “apskaidrots”. Mana iznākšana no miglas, atbilžu meklēšana uz jautājumiem, kas nedod mieru, tā arī sākās pirms apmēram 10 gadiem. Acīmredzot labu laiku pirms tam es biju pavadījis neauglīgā tukšgaitā, ticēdams – jā, tas, kas notiek, notiek labi un pareizi. Tā tik uz priekšu, un viss būs labi. Kad gaidīto spožo rezultātu atnākšana kavējās, sākās “kāpēc?” un “kas?” – jautājumi, kas prasa atbildes.

– Kas palīdzējis nonākt līdz šodienas uzskatiem? Pārdomas? Informācija?

– Katra balta vai melna diena šos jautājumus atkal un atkal uzdod katram no mums. Dzīves ceļš, kuru ejam. Kā sākās trešā atmoda? Tā sākās ar sapņiem un ideāliem, ar sajūsmu, ar laimes nojautu. Bija sapnis par savu neatkarīgu valsti, ko atgūsim. Gāja laiks, un sākās reālā dzīve neatkarīgā valstī. Un cilvēki, to skaitā arī es, sāka sajust atšķirību starp ideāliem par to, kāda būs mūsu valsts, un to, kā viss izkārtojas reālajā dzīvē. Šī atšķirība manī radīja jautājumu, kā saka ķēniņš Piķamice – kāpēc viss notiek tā, ne šitā?

– Katram taču kas nepiepildīts un kāds rūgtums. Bet vai var visu laiku dzīvot apziņā – esam vīlušies. Turklāt – varbūt paši arī pie tā vainīgi?

– Protams, par to, kas notiek valstī, ir personiski atbildīgs katrs un ikviens valsts pilsonis.

Pievienot komentāru

Komentāri (105)

  1. Latvijas ievilkšana jebkādās savienībās un blokos ir uzskatāmi par valsts nodevību,par kuru pienākas nodevējiem paredzētais sods.Tas ir tikai laika jautājums !

  2. izguli dzērumu, onkoli. tu pat šauteni nevari pacelt un taisies izstāties no savienības. es domāju ka kalniņš ir sarkankrūtītis kas vēlas atjaunot padomju savienību, tajā viņš vismaz kas bija, tagad parasts pensionārs.

    • Sprīdīt, tev vēl tāls ceļš ejams, līdz varēsi, kau mazliet, izprast Imanta sacīto, tagad labāk paklusē un paklausies ko pieaugušie runā. Padomju Savienība bija un izbija, ari Krievija pārveidojas, bet tikai pareizajā virzienā, mūs ar nolūku ievilināja ES, un NATO, lai jeņķi ar savām raķešu bāzēm tiktu tuvāk krievu robežām.

  3. Patiesi vārdi un katrs normāls cilvēks saprot, ka ar melošanu un zagšanu valsti no purva neizvest.

  4. Kas būtu noticis ar tiem simtiem tūkstošu vienkāršo cilvēku, kas šodien ir izbraukuši, ja Latvija nebūtu EU? Visticamāk te būtu totāla verdzības sistēma ar nenormālu pašnāvību skaitu, vēl zemākām algām un nabadzību. Secinam, ka mūsu ierēdņi ir daudz sliktāki kā vidējais Eiropas ierēdnis. Mūsu politiķi mazāk domā par tautu, kā Eiropā. Izstāties varētu, ja mēs šeit Latvijā attīstītos labāk kā Eiropā, bet tagad iespēja izbraukt uz turieni strādā vismaz kaut kā ierobežo šejienes darbadevēju patvaļu un vispār visus varas cilvēkus, jo ir jāpieskaņojas Eiropai. Un tas arī ienes daudzus miljonus mūsu vietējai ekonomikai, ko aizbraucēji sūta uz šejieni. Klāt vēl pieskaitam Krievu fašisma faktoru, kas sapņo iekarot baltiju un taps skaidrs, cik Kalniņš dumji runā!

  5. piekrītu, kalniņa kungam būtu jaapmeklē galvas ārsts. cik dzirdēju tad tas esot nodevis ticību, ko nodevējs var komentēt?

  6. http://www.draugiem.lv/pnl/ Atbildēt

    Taicama intervija un godīgi Imkas vārdi #edvin

  7. Latvijai nelabveelu netruukst,vai tiesaam pasu cilveeki arii pie tiem piebiedrojaas.Pilniigi depresiivs cilveeks,kuram vajag medicinisko paliidziibu.

  8. biedri kalniņ, tev alkoholu vajag mazāk lietot … un viss būs štokos.

  9. Kalniņam 100%taisnība.Te jau pārsvarā komentē nacisti…

    • Kalniņam pat visi 200% taisnība,un nevajag te komentāros demagoģiju dzīt un dubļus liet. Acis atveriet un smadzenes(ja tādas vēl ir) ieslēdziet un drusku padomājiet,nevis tikai i-netā dzīvojiet!

  10. Kalniņš kļuvis par “zaļo” cilvēciņu. Sargieties no viņa. Kauns, ka Latvijā medicīniskā aprūpe ir tik zemā līmenī.

  11. ar Kalniņa dziesmu dūdināšanu bezbloka valstiņu nenoturēsim it sevišķi ja sāks mācīt musulmanismu

  12. I. Kalniņš: – Turpat vien esam. Un turpinām grimt. Varbūt mums tāda purva bridēju misija? Brist un brist. “Pa purvu, pa purvu mellaju, pa mežu, pa mežu tumšaju.” Mēs noņemamies ar purva lietām, mēs neuzdodam sev jautājumu – ko darīt, lai izbristu no tā ārā? Mūs interesē mūsu iekšējās purva būšanas un jo īpaši nebūšanas. Tās mūs nodarbina līdz apnikumam. Kas būs vadonis purvā, ko pārējie darīs un kādus amatus ieņems. Mūs interesē viss, tikai ne tas, kā dzīvosim tālāk.
    ==================
    Tas .. ir tipisks depresijas slimnieks. Un kā jau tas vurdulakiem ir raksturīgi, cenšās savu negatīvismu izplatīt, izmantojot klasisko vurdulaku metodi – runāt ne par sevi, bet vispārināt, visu laiku sakot “mēs”.
    Vurdulakiem labi ir tad, kad viņiem ir slikti un viņi cenšās pierunāt citus, lai arī tie piekrītu un jūtās slikti.
    Ja cilvēkiem ir labi, tad vurdulakam ir slikti, vurdulakiem ir iekšēja nepiecie'[samība būt nomāktiem, depresīviem un dzīvot bēdās. Jebkas labs vurdulakiem rada neciešamas mentālas sāpes un ciešanas, gluži kā saules gaisma vampīriem Holivudas filmās.

    • ļoti labs teksts Atbildēt

      par tiem vurdulakiem.Tā arī ir,tikai tas galīgi neattiecas uz intervējamo objektu,šajā gadījumā Kalniņu.Reti gaiša un harmoniska personība,kurš skaidri redz realitāti un nedzīvo pa mākoņiem.

  13. Izklausās, ka Kalniņa kungs ir vīlies sevī un mēģina rast tam attaisnojumu dažādās “netradicionālās” domās… Lielos virzienos diemžēl nākas atdzīt šī vīra teikto par murgiem…. “Homo sovieticus”, tikai gudrāks par vidējo… Nav nekas ko paņemt no šī cilvēka un arī Viņa mūziku negribas klausīties (tā īsti nekad nav gribējies)….

  14. Bez ES Latvijā būtu tuksnesis, imantiņ Atbildēt

    Ak, nabaga Imantiņ, tu kaikam nevari saprast, ka bez ES un NATO, Latvijā būtu jau Putina tanki! Bez ES, Latvijā nebūtu ne Gaismas pils, ne koncertzaļu, ne renovētu skolu un dzivojamo ēku! Tevis nicinātā ES katru gadu Latvijai iedot miljardus, kurus izlietojot darbs ir vismaz 100 000 latviešiem. Ja to nebūtu, tad uz ārzemēm būtu aizbraukuši vēl piecas Valmieras! Prātiņ nāc mājas!

    • Tu nu gan laid ! Atbildēt

      Tieši ar iestāšanos ES ir jāslēdz skolas,jo jaunie visi ir izbraukuši.Mūsu zeme nokļuvusi ārzemnieku rokās un mēs esam apzagti un iznīcināti.Lai nolādēti tie,kas mūs ar varu un viltu ievilka šajā purvā.Lai nolādēti viņu pēcnācēji septiņās paaudzēs !

      • jaunie visi ir izbraukuši
        ==============
        Nekā tamlīdzīga, depresijas slimniek. Tu to savu “mantru” varēji turpināt – “Visi badā, nkā nav, viss sabrucis, cilvēki iet pa ielu, no bada streipuļodami, grāvji pilni ar no bada nomirušo līķiem u.t.t.”.

    • Tu Imantam pazolēs nederi, putina tanks..
      paranoju ārstē…Un apollo mazāk lasi.. nav te nekā interesanta krieviem..Ostas savas sabūvējuši un palaiduši, ja ir jautåjumi – tranzīta statsitiku paskaties..Visu sapratīsi, varbūt skaitļus sajēgsi, ja burtos neorientējies..
      ES tagad atmet ubaga dāvānas, jo rūpniecība ir nokauta..Bet to jau Tev 1991. gada mitoloģijas bīdītāji nepaskaidros..Un diemžēl uz auniem, kas dzimuši 90. gados, būsim spiesti balstīties , jo šie zombētie radījumi ir vēlētāji, tie paši ,kas sabalso Vienotības un pārējos liberālos mēslus..Tapēc jau to izglītību sačakarēja.

    • Nun gan tuksnesi tu esi aita.Apsveicu Imku par taalredzoshu domu.

  15. Tev interesē un man arī.Tālab arī lasām un komentējam.

  16. 😉

    Ir tak’ sacīts: “Labāk kaut vai vēlu, nekā – NEKAD.”

  17. Bet, domājot reāli, uz cik darītājiem mums ir runātāju? Un galu galā tie vienkāršā darba darītāji tiek novirzīti skatītājos, paši samaksā par savu izbrīnu, izpērk biļetes un dievina runātājus, skaistu meldiņu sacerētājus, aizmirstot, ka tā nav dzīve, tas ir kino, kur lielākā sajūsma izpaužas iztēles uzskrūvēšanā ar kādu apčakarēšanas momentu, tā teikt, sadzīves pipariņam. Lūk, arī visa tā sāpe, manuprāt. Un runātāju tik daudz, ka tas viss jau sen pēc makaronu karināšanas uz ausīm izskatās.. visai attāli no reālās dzīves, kurā neliels Ķīnā uzštancēts elektronikas gabaliņš izmaksā tikpat, cik Tava kartupeļu dienišķā deva gadam, bet visādi tur interaktīvie virtuālie projekti ar pārdesmit apmeklētājiem mēnesī tiek uzskrūvēti ar tāmi nogrimušās Burtnieku pils cienīgā apjomā / Bet brīdī, kad dienišķā uztura vietā mums nav ko piedāvāt, kā vien bitus un megabaitus, gribās kaut uz mirkli, kādu stundu vai dažām dienām pamosties  

  18. Tie kam ir smadzenes var tikai piekrist Imantam. Paareejie – rezhiima sulainji un stulbenji turpinaas breekt un lamaat vinju.

    • Vecam izbijusam nomenklaturistam un izbijusas iekartas darbonim vairs neveicas tik labi ka agrak kad rezims rupejas par savejiem. Tagad ir jaiztiek ar talantu un spejam un jaspej saprast ka dzivot jaunos laikos. Veciem dinosauriem vairs neizrada obligato cienu un vinu rugtums dzives norieta nevienu neparsteidz.

      • vispirms noskaidro Atbildēt

        tev bezgala sarežģītā vārda “nomenklatūrists'” nozīmi,kas tas ir par zvēru un tad komentē.Gan jau komponists ar savu talantu izdzīvos tikpat labi kā šodien,tā arī turpmāk.

  19. Viss pareizi Imant !!! 100%

  20. Malacis Imant ! Prieks ka muusu tautai ir ne vien talantiigs bet arii logjiski domaajosh komponists un patriots.

  21. Ja palas komentaarus zem shii raksta , kuros mants tiek zaakaats un lamaats , tad tikai skaidri paraadaas kaadi idioti un nozombeti zaabaki Latvijaa dziivo kas uzkjeerushies cionistu masu propagandai . taadiem tik celjsh uz cionistu mums paredzeeto ateju. Turklaat tie veel tur kritiis iekshaa ar pilnu ticiibu ka tas ir tas pareizais celjsh… Shii valdiiba tos draazh peecpusee bet tie veel turas pie shiis valdiibas nospraustaa kursa un breec par “agresij” no austrumiem”. Kaads nozheelojams idiotu puuliitis ir viena manas daljas tauta. Aklu kuceenu bars …

    • Ja tu gribi redzēt idiotu un kremlinu zābaku laizītāju , tad tas izdarāms pavisam vienkārši – paskaties spogulī .

  22. Vajadzīga psihiatra uzraudzība ka nepastrādā ko radikālu lai tiktu vaļā no ES,NATO.

  23. – man gan liekas, ka no Kalniņa vairs nav vērts lūgt kādu intervijas iespēju, tur tāpat “viss ir skaidrs”!

  24. Pilniigi nepiekriitu Kalninam,redzams,ka vinam nav nekaada politiska sajeega.Vai vins apjeedz,kur mees buutu,ja nebuutu ES un NATO.

    • 1940.-tajā jau mēs nebijām nekādās savienībās,ne blokos.Un Ukraina arī 2013.gadā nebija nekādos blokos,ne savienībās.Tad nu redzat-ko priekš mums ir ieplānojis Imants Kalniņš.Agrāk gan nelikās ,ka viņš tik ļoti nemīl savu tautu.

  25. Kāpēc kalniņš nepastāsta par čekistu gaitām ?
    Protams, ka Latvijai jākļūst brīvai no savienībām, lai putins varētu to paņemt ar vienu roku.

  26. Jūsu lauciņš ir mūzika, bet politiku atstājiet mierā. Un izstāšanos no Eiropas savienības ir murgs, lai mūs atkal okupē Krievijā!!!!!! Tas nu gan ir murgs!

    • es lieku mierā politiku.Neesmu nevienā politiskā partijā,nesen izstājos no Zs.Bet,ja pie manis atbrauc žurnālisti un uzdod jautājumus,jāatbild vien ir.Neteikšu taču viņiem,lai brauc atpakaļ uz Rīgu.Pieņemu,ka Kalniņš tā varētu atbildēt visiem dusmīgajiem ļaudīm,jo ir tāds pats Latvijas pilsonis,kā visi savādāk domājošie un runājošie.

  27. ja tiem babiešiem burku uz acīm uzbāztu,tad līdzīgu arābu emirātiem varētu,un šeihs sauktos Imants senlatviešu vārdā

  28. Tāda sajūta, ka pārsvarā, visus komentus šeit raksta viens cilvēks, kas bija sajūsmā par sevi padomijas laikos, un “pavelkās” par savu gudro retoriku arī tagad, eiropas padumju savienības laikos…
    Kā liecina socioloģiskie pētijumi bijušajās soc. valstīs, tad 70-80% nomenklatūras turpināja sēdēt savos krēslos arī pēc psrs sabrukuma. Vot tiem tagad arī ir bail par savu mantu, ko sagrābusi gaišajos 90-tajos marodierisma gados…..tie arī tagad nes informatīvu peregāru virsū katram, kas nepiekrīt viņu bretanvudiskajam bandītismam, kas pieslēdz pie inflācijas visu, gan materiālo, gan nemateriālo….
    Visu cieņu Imantam !

  29. Jum, jaunajiem, rodas nepareizs priekšstats par kopainu, jums liekas ka pašreiz ir tas labākais, kas ar Latviju varēja notikt, taču tas tā nav, un Kalniņam ir taisnība. Latvija šos 20 gadus tika vesta no kalna lejā, purvā, lai ES bagātākās valstis varētu mūs kolonizēt, tāpēc tika nograuta gan lauksaimniecība, gan rūpniecība, tika likvidēts arī lats. Tagad Latvijai vienai pastāvēt ir gandrīz neiespējami. Mums viss būs jāsāk no nulles

  30. Tikai pateicoties savienībām (NATO un ES) Latvija vēl pastāv. Neesam ne Šveice ne Norvēģija, kuras ir bagātas un var atļauties darīt tā ka ienāk prātā. Latvija ir maza valsts, kurai daudz vēl jāmācās un jāsadarbojas.
    Pietam, mani novērojumi liecina, ka esot savienībā “uz papīra” vēl nenozīmē, ka patiesi esam savienībā. Latvija lai arī ir NATO un ES, tomēr bieži vien uzvedas neatbilstoši. Līdz galam jau neesam vēl kļuvuši Rietumi un Eiropa savas domāšanas un uzvedības dēļ. Tā padomju domāšana mūsos vēl stipri ir iekšā.

    • Tu esi saklausījies pasaciņas par to ka kādreiz būsim līdzvērtīga ES valsts, muļķības, esam un būsim Eiropas bagāto valstu kolonija.

      • Joprojam esam Krievijas kolonija… Pilna ar simtiem tukstosiem kolonistiem kuri dara savu daramo un kuri grib mums uzspiest savu valodu un tikumus un atnemt mums musu pasnoteiksanu.

  31. ciparu gs nav tikai internets,bet visas tehnoloģijas ir uz cipariem veidotas,ja mūziķis to nezin,tad var muldēt jebko,bet tautu ar to nepabarosi.

  32. kāpēc diletantus laiž pie teikšanas

  33. Jā, vecums dara savu. Arī ar domāšanu. Fantastiski – Latvija varētu plaukt un zaļot bez savienībām! Krima jau “plaukst.”

  34. Labi !

  35. Ļoti atvainojos, bet tu biedri Kalnin, esi sajucis, .. vai turpini kalpot Krievijas čekistiem?

  36. Kādēl ir jāstājas laukā no valstu savienības ar augstāku dzīves līmeni, uz kuru var tiekties, ja pašai valstij ir duka iekšā, lai pievienotos “stratēģiskam partnerim” ar zemāku dzīves līmeni, daudz nesakārtotāku pilsonisko savienību un autoritārām tieksmēm. Tad kas – mums vēl pārāk maza nabadzība vai pārāk godīga sabiedrība?

    • patiešām dīvaini Atbildēt

      It kā kāds būtu izteicies par “pievienošanos kādam stratēģiskajam partnerim”..Dīvainas domas nāk prātā dažam īpatnim.

  37. Latvijas Avīzes” žurnālisti Voldemārs Krustiņš un Egils Līcītis bija aizbraukuši uz Liepāju, lai tiktos ar komponistu Imantu Kalniņu. Kādēļ bija jābrauc tik tālu? Tepat Rīgā – Tvaika(Aptiekas) ielas pils iemītnieki
    arī būtu atsaucīgi un pretimnākoši! Nu ja, Liepāja ir skaista pavasarī un nedaudz izklaidēties žurnālistiem
    neviens nevar liegt.

  38. Pareizi ir, Volstrītas .., tādi kā Rotšildcūkas piegāna nevien nabaga ASV valsteli, bet arī Eiropu…

  39. K A N G A R S

  40. to "ieslēdziet taču"" Atbildēt

    Tātad Imis var murgot ko grib,bet citi izteikt vai kritizēt viņa teikto ni,ni,KO?Mums valstī gana Latvijas aprējēju SC elektorātā,5-tā kolonnā.Nu un nosauciet kaut vienu ,bet REĀLU !!,nātno īstenību no Kalni’ņa murgiem.Par britiem,lauķi.Jūs vispār jēdzat KAPĒC briti domā par izstāšanos? Mūsos gāž iekšā miljardus no ES,bet britus IZSŪC no viņu budžeta lai mūsu prezidents reanimētu savas “Kājiņas”.
    “Lauķi”,var jau fleitēt ,bet nu ar kaut kādu jēgu un saprašanu !!

    • Paldies par jūsu komentāru.Jūs laikam esat personīgi labi pazīstams/pazīstama/ ar Kalniņa kungu,ja tik familiāri viņu dēvējat,bet tas nu tā-audzināšanas jautājums.Īstenība jebpatiesība ir gandrīz pilnīgi viss,ko runā un raksta Kalniņš.Tādēļ kaut ko vienu nevarēšu nosaukt.Vieglāk būtu nosaukt to ,kas nav”istenība”Savukārt jūs varētu nosaukt kaut vienu gadījumu,kad Kalniņa kungs kā piektā kolonna būtu gānījis Latviju.Jeb vispār kādu gadījumu,kad Kalniņš būtu gānījis jebko,nerunājot nemaz par kādu cilvēku.Liekas,es jau aicināju tādus kā jūs ieslēgt smadzenes un mēģināt saprast,ko tieši Kalniņš grib pateikt savai tautai.Ja tas nav pa spēkam,ne jau lauķi vainīgi.Cik zinu,Kalniņš mīl un ciena lauku cilvēkus.Es,kas esmu dzimusi un 70 gadus nodzīvojusi Rīgā,arī cienu lauķus,tāpat kā Kalniņš.Ar labu nakti!

  41. ieslēdziet taču Atbildēt

    savas smadzenes un beidziet rakstīt tos niknos un nicinošos komentārus!Nevajag lekt gaisā,ja kāds inteliģents ,populārs cilvēks pasaka taisnību!Ir taču skaidri redzams,ka ES Latvijai vispār nevajadzēja stāties.Nevajag bāzt galvu smiltīs un vaimanāt,dēvējot Kalniņu par vecu,dumju,skaitīt viņa sievas un tamlīdzīgi.!Kas attiecas uz “stāšanos ārā no blokiem”,kas minēta virsrakstiņā,teorētiski bija ,kā Rubiks kādreiz teica,iespējama pat izstāšanās no PSRS,arī no ES.Rau,briti jau arī sāk funktierēt.ES agri vai vēlāk sabruks pati.Bet mēs,protams,esam iebraukuši pamatīgās auzās.Kalniņam taisnība,kā vienmēr,arī par to cepšanos ap prezidenta kandidātiem,kas ir diezgan mazsvarīga.Drīzāk būtu jādomā par normālu premjeru.

    • Ja neiestātos NATO mēs jau tiktu pievienoti Krievijai. Abhāzijas piemērs. Krimas, SDoneckas piemērs. Neiestātos ES nebūtu Eiro, nebūtu Eiro Krievija nogremdētu mūsu ekonomiku un pēc tam izraisītu nekārtības un noorganizētu referendumu par pievienošanos Krievijai.
      Krievija ir galvenā vaininiece Latvijas steigai NATO un ES.

      • Tukša runa. Reāli ir pievienota tikai Krima.

      • Baigi nu Krievijai vajag mūsu izpostītā Latvija ,mums nav ne derīgo izrakteņu ,ne dārgakmeņi .Viņiem pašiem ir savu problēmu,bet tie ir mūsu kaimiņi un tos nav iespējams izvēlēties .Un ar kaimiņiem ir jāsadzīvo- tā ir vienīgā patiesība !!Un Kalniņš runā patiesību !!!Mums ir vajadzīga sava zeme,savas tautsainiecība ,nevis izpārdotā ārzemniekiem .Un krieviem par to tagad ir nospļauties par tādu kā Latviju,Krievija uztraucas par savu drošību …

  42. Paldies dievam ka Maskava tureja t.s.nacionālkomunistus.grožos.Ko pa šiem gadiem ir pastrādājušie šie no ķēdes norāvušies,varā un naudā ar zobiem un nagiem ieķērušies sertificētie okupantu ķēdessuņi,parastam tiek demonstrets ikdienā.Kalniņam to traucē redzēt padomiskās rozā brilles.

  43. Kādreiz gudros žurnālos lasīju,ka .. ++ alkohols ir гремучая смесь.Mainīja partijas,nu maina arī ticību.Sievas mainīja sen.KO vēl var nomainīt?Protams LOJALITĀTI Latvijas valstij.Večuks nojūdzies pilnībā.Nav pat vērts pa punktiem noslaucīt “politguru”murgus da par jebkuru jautājumu.
    Kalniņ,kas mēs šodien būtu BEZ NATO un ES?? Piedņestra,Abhāzija vai ДНР ?Nebūtu uzbūvēti ne jaunie ceļi,ne pat Rēzeknes kultūras centrs “Gors”!Nerunajot par visu pārejo kur ES ieskaita miljonus Latvijai.Ne jau ES dēļ brauc prom pilsoņi,bet tamdēļ,ka nav dzelzs aizkara. Tava Raseja nav ES,bet no 240 milj. krievi sarukuši līdz 140 milj. un pat uz Latviju mūk kā traki no Putina.Imant,ko tu murgo? Vai sen šņauc ?Iesaku pašam šaut uz “laimes”zemi Krieviju,jo tā taču nav ES !!
    Ārstēties vajag un laikam kopā ar Lembi.Abi nojūgušies esat vai pārpirkti par skeletiem skapī.

    • ak,lembis arī nojūdzies? Atbildēt

      Kaut katrs no mums tā “nojūgtos”,kā lembis,nemaz nerunājot par Kalniņu.Man pat skauž.

  44. Daļa komentāru zem raksta gan liecina par mūsu pašu sašķelšanos un savstarpējo naidīgumu.Viss tas notiek kādu iedomātu ideju vārdā un reāls skats uz patiesi notiekošo vairs nav vajadzīgs,jo katrs gatavs katru pielīdzināt pēc savas uztveres mērogiem un nolīdzināt gar zemi savas pārliecības dēļ.Ir lieliski,ka mums tomēr ir arī tāds Imants Kalniņš un citi līdzīgi domājošie.Šī intervija ir iedvesmojoša,tikai nav ne mazākās nojausmas par to, cik vēl Latvijā ir tādu,kuri saprot, kas tur tiek pateikts.

    • Musu domas Imanta skatijuma pilnigi sakrit.Vienigi lielais daudzums personibu naids pret Imanta iztekto ,vainot visus Latvijas nelaimes aiz robezas ,visadas kolonas Latvija ,cels uz Latvijas Iznicinasanu.

  45. LA ir tik pat slima, cik šis cilvēks…

  46. Tomēr labāk, lai cilvēki paši brauc nevis tos aizved lopu vagonos, Imantiņ. Tava pozicija man ir skaidra, vienīgais pārāk miglaini izskanēja par Ukrainu. Kurš tad tur risina ar spēku to, ko būtu jārisina ar mīlestību? Ak jā, tas ir mūsu svarīgākais saimnieciskais partneris – cīnās ar huntu. O nē, aizmirsu, viņš tur nav.

    • Šoreiz, ja krievs nāks latvieši tiks iznīcināti visā pilnībā, tādas teorijas Krievijā jau ir sarakstītas. Jo viņi ir sapratuši ka latvieši nav slāvi, bet teritorija viņiem vajadzīga. Tagad tikai jāpanāk lai Latvija zaudē atbalstu rietumos. Šaubos ka Kalniņam darīs izņēmumu, gan jau kantati Putinam sarakstīs kāds Fradkins-Fridmanis. Jau R.Kiplings ir teicis ka rietumi un austrumi nav savietojami “The Ballad of East and West” (sk. wiki), bet mēs esam tieši tajā savietošanas punktā. Tāpēc tik grūti arī iet.

  47. ................. Atbildēt

    nu tak, nav ko radīt problēmas putinam ar okupāciju

  48. Rīdzinieks>Valmierietis Atbildēt

    Pareizi-NATO sistēmā kā Norvēģija! Nevis uzņemt Āfrikas ekonomiskos bēgļus trešajā nabadzīgākajā ES valstī,kuru nebūs tikai 22.000,bet miljoniem! Un kuri turpmāk būs tikai auglīga augsne teroristiem,ka,piemēram,Francijā! Lai gan,tajā pat laikā,valsts nav spējīga pat palielināt pensijas saviem pensionāriem,pacelt neapliekamo minimumu līdz iztikas minimumam un ieviest obligāto veselības apdrošināšanu,kā pārējās ES valstīs! Neskatoties pat uz Latvijas sniegto pašlaik finansiālo palīdzību Āfrikas,Karību jūras un Klusā okeāna valstīm,t.i.gandrīz vai puspasaulei,saskaņā ar Briselē parakstīto nolīgumu!

  49. paldies kalninam- VISS PAREIZI- PIEVIENOJOS-

  50. ES pilsonis>pilsonis Atbildēt

    Izdevīguma dēļ? Kādēļ tad izdevīguma dēļ ES neiestājās Norvēģija? Kādēļ eirozonai nepievienojas Čehija,Ungārija,Rumānija,Bulgārija,Polija,Lielbritānija,Dānija un Zviedrija? Taču arī izdevīguma dēļ! Jo aizsardzībai pilnīgi pietiek ar NATO!

    • Kad esi patālu no Krievijas un tavā zemē ir nafta… Tad ne ES ne pat Eu ir vajadzīgs – tās naftas mucas visu izsaka…Tad arī daudz kas cits – laikam dzīvot uz Eu rēķina prot Grieķijā…

  51. Valmierietis - EK. Atbildēt

    Intervija DIEMŽĒL ir ļoti vienpusīga un apliecina tikai vienu:
    Māksliniekiem un muzīķiem NOTEIKTI NEVAJADZĒTU maisīties polītikā, lai nepadarītu
    sevi par Ļatvijas TRAĢISKO vēsturi nepārzinošiem MUĻĶIEM !!!!
    Intervijā Imants Kalniņš saka (citēju): “Latvijai jāspēj pastāvēt VIENAI – ja tā negrib aiziet postā.”
    Latvija to izmēģināja traģiskā 1940. gadā pasludinot “NEITRALITĀTI” – pastāvēšanu VIENAI –
    kā to tagad atkal iesaka komponists Imants Kalniņš !!!
    Kādas bija sekas Latvijas “pastāvēšanai VIENAI” 1940. gadā ? Neatkarības zaudēšana un
    okupācija no Staļina Krievijas LIELVALSTS un LATVIEŠU MASU DEPORTĀCIJAS uz SIBĪRIJU 1941.
    un 1949. gadā — kur bada nāvē un aukstumā AIZGĀJA BOJĀ LATVIEŠU TAUTAS LABĀKIE DĒLI
    un MEITAS, mazi latviešu bērni un sirmgalvji.
    VAI TAS IR TAS KO IMANTS KALNIŅŠ ATKAL NOVĒL LATVIEŠU TAUTAI TAGAD ????

    Vienīgi sastāvot NATO aizsardzības sistēmā , ar Amerikas Savienoto Valstu nedalītu atbalstu Latvijas
    neatkarībai ,Latvijai ir NOPIETNAS cerības nepiedzīvot 1940. /1941./1949. TRAĢISKO NOTIKUMU
    ATKĀRTOŠANOS !!!!

    Ļoti ceru, ka Imants Kalniņš turpmāk NETIKS intervēts šādiem MUĻĶĪGIEM un tautai BĪSTAMIEM
    rakstiem !!!!!

    EK.

  52. Mažoritārās vēlēšanas! Atbildēt

    Tracis ap prezidenta ievēlēšanu ir sacelts nesamērīgi liels,lai novērstu sabiedrības uzmanību no pašas vēlēšanu sistēmas,jo arī reālajā varas nesējā-Saeimā,kandidātus izvirza tie paši darbojošies personāži-partijas,kuras vienīgās izvirza kandidātus. Un sabiedrībai tur maza teikšana,vai pat nekādas! Jāmaina vispirms pašu vēlēšanu sistēmu,lai varētu ieviest ES valstu progresīvo nodokļu sistēmu,nevis attālināties no ES,ja reiz tajā esam iestājušies!

  53. Nē, tiešām, ja Latvija būtu Šveice… un arī Šveice jau ir iestājusies ANO.
    Kā var būt tik naivs cilvēks? Ja Latvija nebūtu ES, tad Krievija te jau sen būtu izspēlējusi kādu no variantiem, kas risinājās Moldovā, Gruzijā un Ukrainā – valstīs, kas nav ES locekles.
    Par pārējo varu piekrist: latvieši nemitīgi atražo “mazākā ļaunuma valdības un Saeimas”, taču te jau paši esam vainīgi.

  54. Latvija ir par mazu lai buutu iisti neatkariiga. Ja izstaasies no ANO un ES, krievs tevi apeediis ne acu nepamirkshkjinaajis.

  55. Ja Latvija būtu Šveice ar Lihtenšteinu vai Andora!

  56. Pilnīgi piekrītu intervijai, īpaši šiem vārdiem: “…valsts neatkarība sākas no brīža, kad cilvēki savā valstī var atrast darbu, lai spētu nodrošināt savas ģimenes ar visu dzīvei nepieciešamo. Tās ir pašas elementārākās eksistenciālās lietas. Valstij ir jāspēj rūpēties par saviem cilvēkiem. Ja valsts to nespēj, tad šie cilvēki pazūd un pazūd uz neatgriešanos.”
    Ja pazūd cilvēki, pazūd arī valsts…

  57. bet, Kalniņs saka tiesu, ļautiņus izmērdē, apzog un lai sie nesaceltos(hehe, tas smieklīgi pat uzskatās uzrakstits), šiem baro bubulus un parmal vēsturi, pievienojot tai arvien smerdošākas garšvielas..

  58. kas te smako par komunistiem? Paskaties,utaini kādu ķīniesu komunisti valsti uzcēlusi, no pekinas līdz Kantonai 2300 km 8 stundās var aizlaist, ekonomika pirmajā vieta, lieliskākie ceļi pasaulē,rūpniecība zeļ un plaukst, utt utt..Tas , ka šeit viss sajāts, iesk. komunismu, cēzaropapismu, nihilismu, kapitālismu un onānismu, – tas nu pašu nopelns:)

  59. Asni,saknes akmenī dzen... Atbildēt

    kādreiz bija labs komponists

  60. mes zinam,,,,, izstaties no eiropas savienibas un tu gribi mums ievest vecā labā komunismā.

    mes zinam tavu speli…… maz palikuši cilvēki kas tev saprot un uzklaus…..

    tu esi psrs samaitāts un tev nebus mirs kamer mums nav psrs.

  61. Ja īsi – vecuma marasms. Ja garāk – ES valstis iestājas izdevīguma dēļ, bet Krievija pati ieņem un vecumā to neizprast oratorijas autoram – ”Staļinam” – atvainojos sajaucu – ”Oktobrim”…

    • liec nu to oratoriju mierā!Tik pat labi tā varēja būt janvāra,vai decembra oratorija.Un vecums vēl pagaidām nekur pasaulē nav atzīts par netikumu.

      • Oratorija oktobrim nav oratorija maijpuķītēm un vecums un marasms ir saistīts – tikai dažiem tas izpaužas kā jaunības neīstenotās domas – te tas atklājas…Ja vēl tas saistīts ar sapņiem par impēriju tad sāk pārņemt drebuļi…

        • patiešām nevajag sapņot par impēriju,tāpēc jau tie drebuļi pārņem.Un viens no cilvēkiem,kas aicina to nedarīt,ir Kalniņš.Viņš tāpat kā visi normāli cilvēki ,sapņo par neatkarīgu Latviju,kuras diemžēl kā nav tā nav.

  62. vecums gremdē prātu Atbildēt

    vecis vēl prāto par viduslaikiem,tādēļ nav saprotams ciparu laikmets.Skaņas var ar notīm uzrakstīt,bet ar cipariem visu materiālo attīstību un tas jau nekas jauns ,ka mūziķi nemīl matemātiku,tādēļ materiālā attīstībā atpalikuši

    • "ciparu" ir krieviski ! . Atbildēt

      Starptautiski ir “digitālais”. Uzreizi redzams no kuras kulītes vēzis !
      .
      Ko tad tu vēl kalsti te ? Laidies matemātiķot uz savām briselēm ! Ja tu tur kādam būsi vajadzīgs. Jebšu Maskava pavēlēja būt Latvijā un graut viņu no iekšienes ?
      .

  63. Tora:-ēbreji/ h-i/ droši dod jebkādu zvērestu, vai paraksta jebkuru līgumu,….kuru izpildīt pat nedomā /Brafmans,Gr.kagala,203,204, sēj.1/… :))

  64. Ukraina jau ari nebija ne savienībā ne blokā. Ukrainu “sargāja” Budapeštas vienošanās. Vai turpināt?

Krīgers jūsmoja par Ušakova kaķiem. Vai viņš ies politikā? (5)"Dusmīgo" Pēteri Krīgeru varētu nomainīt "diplomāts" Egils Baldzēns, taču ir arī citi interesenti
Draugiem Facebook Twitter Google+