Reklāmfoto

Industriālās mūzikas pionieri “Nine Inch Nails” Rīgā 
 1

“Arēnā Rīga” 6. maijā savas 2014. gada tūres ietvaros ar grandiozu koncertšovu uzstāsies industriālās mūzikas pionieri “Nine Inch Nails”. Grupa uz Latviju brauc ar vienu no pasaules iespaidīgākajiem mūzikas šoviem, kas noformēts hipermodernā tehnokrātiskā stilā.

Reklāma
Reklāma
Krievija identificē divas “smirdīgas” valstis, kas būtu tās nākamais mērķis
VIDEO. “Sēžu ceļmalā un netieku mājās!” Latviete ar asarām acīs stāsta par nedienām ar elektroauto
Kokteilis
Personības tests: jūsu dzimšanas mēneša zieds atklāj par jums vairāk, nekā spējat iedomāties 17
Lasīt citas ziņas

Amerikas supergrupa “Nine Inch Nails” (“NIN”) izvēlējusies Rīgu, lai aizvadītu vairāk nekā nedēļu garus mēģinājumus, gatavojoties savai Eiropas koncerturnejai. Tieši “Arēnā Rīga” notiks grupas pirmais Eiropas koncerts, atgriežoties pēc sešu gadu pārtraukuma. “NIN” uzstāšanās kļuvusi par vienu no iespaidīgākajiem, modernākajiem un tehnoloģiski vissarežģītākajiem koncertšoviem, kādus šobrīd iespējams piedzīvot.

“Mans mērķis ir radīt skatītājiem interaktīvu koncertfilmu, kas notur uzmanību līdz pēdējai sekundei un ļauj aizceļot citā realitātē. Ir forši dāvāt cilvēkiem nebijušu pieredzi,” stāsta “NIN” līderis Trents Reznors.

CITI ŠOBRĪD LASA

“”NIN” uz Latviju brauc ar vienu no pasaules iespaidīgākajiem mūzikas šoviem, kas noformēts hipermodernā tehnokrātiskā stilā. Grupas dalībnieku kustības iedarbina gaismas un vizuālos efektus – skatuve kļūst par grupas un tās mūzikas metafizisku vizuālo papildinājumu,” atklāj “Positivus Music” pārstāve Linda Igolniece un piebilst, ka šova tapšanā piedalījās “NIN” skatuves dizainers Rojs Benets un kanādiešu šovu producentu apvienība “Moment Factory”, kas līdz šim strādājusi un veidojusi šovus māksliniekiem Džastinam Timberleikam (Timberlake), Jay Z, “Bon Jovi”, Madonnai u. c. “Benets un “Moment Factory” vairākus mēnešus strādāja kopā, lai izveidotu patiešām interaktīvu skatuves iekārtojumu, kas ļauj grupai kontrolēt savas uzstāšanās vizuālos aspektus. Rezultātā “Moment Factory” radījusi skatuves iekārtojumu, kurā skatuve pati kļūst par instrumentu, kas reaģē uz grupas dalībnieku atrašanās vietu un pārvietošanos telpā.”

Koncerta rīkotājs Ģirts Majors atklāj, ka mēģinājumus visas dienas grupa aizvadīs “Arēnā Rīga” un tie paredzēti tieši skatuves šova radīšanai. “Grupa Rīgā visu šo laiku uzturēsies vairāk nekā 40 cilvēku pavadībā, taču, lai palīdzētu uzbūvēt un apkalpot skatuvi, tiks nodarbināti papildu darbinieki. Mēs esam brīdināti, ka mēģinājumi dažkārt var ievilkties 24 stundu garumā, un par Trenta Reznora vērienu, inovatīvajām idejām un iespaidīgo izpildījumu var pārliecināties grupas radītā divdaļīgā filmā par pagājušā gada koncertu tapšanu. Mums šis ir liels izaicinājums – pavadīt tik daudz laika, lai palīdzētu sagatavot visu nepieciešamo veiksmīgai šādu mēģinājumu norisei, kādi mūsu reģionā notiek pirmo reizi.”

“NIN” debitēja 1989. gadā ar singlu “Down In It” un nākamo 20 gadu laikā uzkrāja iespaidīgu hitu kolekciju. Grupas darbības laikā “NIN” ieguvusi “Grammy” apbalvojumus par kompozīcijām “Wish” un “Happiness in Slavery”, kā arī pārdevusi vairāk nekā 30 miljonus albumu visā pasaulē. Trents ar savu izpratni par “noise” un “drone” un elektroniskās skaņas vietu mūzikā kopumā ir palīdzējis Merilinam Mensonam tikt pie sava unikālā skanējuma, kā arī ir ietekmējis grupas “Filter” daiļradi, jo tās vokālists Ričards Patriks pirms tam bija “NIN” tūres ģitārists. Ilgstoši darbojoties filmu mūzikas jomā, Reznors kopā ar biedru Atiku Rosu ieguvis “Oskara” balvas par mūziku lielbudžeta filmām “Sociālais tīkls” un “Meitene ar pūķa tetovējumu”.

Varbūt noder!!


6. V 20.00 “Arēnā Rīga”

Biļetes “Biļešu sevisa” kasēs, www.bileserviss.lv

Cena: EUR 41 – 53

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.