Mobilā versija
+1.7°C
Guna, Judīte
Sestdiena, 10. decembris, 2016
9. novembris, 2015
Drukāt

Nedrīkst šīs masas laist iekšā! Saruna ar bijušo politiķi Edvīnu Inkēnu (46)

Foto - Valdis SemjonovsFoto - Valdis Semjonovs

Edvīns Inkēns

“Mani Latvijā pirmais uzņemtais bēgļu tūkstotis neuztrauc. Uztrauc viss nākamais. Esam pašā procesa sākumā, un tas nebeigsies. Nākotnei jādefinē – vai tikai tāpēc, ka gribam lētu darbaspēku, mums jāzaudē eiropeiskā identitāte un arī civilizācija. Vienīgā iespēja Eiropas aizsardzībai ir nelaist iekšā cilvēkus, kas pārstāv citu reliģiju un kultūru. Kad Latvijā būs 100 000 islāmticīgo, viņi loģiski jautās – kāpēc Rīgā nav mošejas?” tā intervijā “Latvijas Avīzie” saka bijušais politiķis, žurnālists Edvīns Inkēns.

– Ir filozofiskas teorijas, ka ienākošie musulmaņi ar augstu dzimstību nācijas vitālumu un pieaugošu migrāciju “pārspēs” eiropiešus, un Eiropa tiks pārņemta, islamizēta, destabilizēta.

E. Inkēns: – Atbilde viena – nedrīkst šīs masas laist iekšā. Ar atkāpi – nedrīkstam būt bezsirdīgi. Sīrijas kristiešiem nav citur kur paglābties kā kristīgā pasaulē.

Vienīgā iespēja Eiropas aizsardzībai ir nelaist iekšā cilvēkus, kas pārstāv citu reliģiju un kultūru. Latvijā skaita ap 10 tūkstošiem musulmaņu. Viņi ir minoritāte, kas neuzstāda sevišķas prasības, praktizē ticību, dzīvesveidu un nevienam netraucē. Liels skaits iebraucēju to var mainīt. Kad Latvijā būs 100 000 islāmticīgo, viņi loģiski jautās – kāpēc Rīgā nav mošejas? Lai arī prakse rāda, ka musulmaņu ģimenēs visai krasi mazinās dzimstība, kad tās pārcēlušās uz Eiropas valstīm, tomēr jautājums paliek – cik cilvēku no jauna tiek ielaisti Eiropā…

– Kā – cik? Simtiem tūkstošu!

– Mani Latvijā pirmais uzņemtais tūkstotis neuztrauc. Uztrauc viss nākamais. Esam pašā procesa sākumā, un tas nebeigsies. Nākotnei jādefinē – vai tikai tāpēc, ka gribam lētu darbaspēku, mums jāzaudē eiropeiskā identitāte un arī civilizācija.

– Cik vērtas ir runas, ka reizē ar bēgļu straumi Eiropā ierodas vai atgriežas džihādisti, kaujinieki ar ne tiem labākajiem nolūkiem?

– Pārideoloģizētās valstīs cilvēki neapšaubāmi mēdz būt ļoti augsti motivēti. Šīm parādībām jāļauj izdzīvot viņu dzīvi. Vajag ierobežot “Islāma valsts” izplešanos, un ne vairāk. Lai paši mēģina – vai nu šī valsts mainīsies, vai aizies postā. Tikko to mēģinās apkarot, būs asinis un piedzīvosim naidu un atriebības visā pasaulē. Mēs jau cietām teroraktus Eiropā! Savulaik Izraēlas drošības speciālistiem jautājām – kā varat izturēt, ka kurā katrā mirklī blakus var sprāgt vai kāds skries virsū ar nazi? Atbilde bija – pierod pie visa. Pieļauju, ka ar laiku eiropiešiem vajadzēs pierast pie atrašanās apdraudētības zonā. No tā dzīve nebeigsies.

– Bet jāaizmirst, ka Eiropa ir dzīvošanai droša vieta.

– Kā no tā aizbēgt?

– Šais apstākļos, kad šaubāmies, vai Eiropa būs droša vieta, kur dzīvot, vai Latvijas valdībai ir pietiekami sapratīga nostāja, pareiza ārpolitika un rūpes par valsts drošību?

– Pirms pāris gadiem piedāvāju mūsu partijām uztaisīt ļoti stingru rāmi. Kad cilvēks ierodas Latvijā uz pastāvīgu vai pagaidu patvērumu, lai zina, kas mēs esam. Ka viņš nedrīkst mūs mainīt. Toreiz tapa visu Eiropā esošo ierobežojumu apkopojums – galvenokārt attiecībā uz musulmaņiem. Ne jau “pret” kaut ko, bet “par” mūsu kultūru. Partijām, ieskaitot Nacionālo apvienību, apkopojums šķita pāragrs. No apkopotā izrietētu likums, ka pirmajā vietā ir noteiktā vietējā kārtība, nevis “ienestās” paražas. Pat Vācijā saskaras ar “ģimenes goda” slepkavībām, kad jaunākajam dēlam jānogalē māsa, kura apkaunojusi dzimtu, pārkāpjot musulmaniskos noteikumus. Un lai iebraucēji neteiktu – pag, kad mūs uzņēmāt, par to nebija runas, viņi jāielaiž pret stingru parakstu. Ja viņi pārkāpj noteikumus, tad zaudē piešķirto statusu, tiek izraidīti. Ja ES pasludina, ka mūsu uzņemtie septiņus gadus nedrīkst braukt prom no Latvijas, tad varam pateikt – tu piecus gadus dzīvosi vietā, kuru ierādīsim. Bauskā vai Cēsīs, lai neveidotos noslēgtība kā Rietumu pilsētu atsevišķos kvartālos, lai apgūst valodu, tradīcijas.

Latvijā nav pieredzes uzņemt simtiem bēgļu no islāma valstīm. Bet tiem, kas veido politiku, jādomā, kas notiks pēc tam! Pēc lēmuma pieņemšanas, ka ņemam bēgļus. Un, manuprāt, savas civilizācijas aizsardzība nav nekas nosodāms, bet nepieciešams. Aizsargāt māju pret nelūgtu viesi nenozīmē, ka tu nodod demokrātijas un liberālisma principus.
Visu interviju lasiet 10. novembra “Latvijas Avīzē” vai “Latvijas Avīzes” e-izdevumā.

 

Pievienot komentāru

Komentāri (46)

  1. Vērojam uzmanīgi un piefiksējam, kuri nelieši Saeimā un vaLdībā savas KARJERAS, AMATU un ALGU dēļ balso par prettautisko migrantu uzņemšanu, tie ir nākotnē smagi sodāmie valsts noziedzinieki!

  2. Ja nošaus visus, kas Sīrijā un Irākā taisa trobeli, nevienam no turienes bēgt nevajadzēs.

  3. Polija šodien paziņoja,ka pēc teroraktiem Francijā,atsakās uzņemt bēgļus!

    Polija uzskata ,ka līdzšinējā imigrantu uzņemšana pēc kvotu principa vairs nav saistoša pēc šiem notikumiem .

  4. LABVAKAR puisis,čekists ievaukšķējās.Visās jomās zinošs eksperts!

  5. Islāmistiem un džihādistiem ir da lampočki ko mēs par viņiem domājam un kādus noteikumus mēs viņiem uzstādīsim. Vienīgais atrisinājums ir nevienu Eiropā vai Latvijā neielaist, citādi kas notiks tagad jau redz Parīzē un lidmašīnas nelielajā incindentā kur boja gāja visi pasažieri.
    P.S. Ja nekas netiks mainīts un viss turpināsies kā tagad un Seima “apgūs” 16 ļimonus “bēgļu” uzņemšanai tad līdz 2020 gadam (pēc 4 gadiem) prognozē ka vēl 10 miljoni ieradīsies Eiropā.

  6. Par šo inkēni klusēja Atbildēt

    Ernis Purnis
    12.11.2015 21:43
    Oleg Suhanov
    12.11.2015 21:17
    Ta vieta lai atzitu Baltijs okupacija, aicinatu savus lidzpilsoni atpakal uz Krievija, vins te aicina ignoret okupacijas fakti un pilniba ignoret te iepludinatas citas tautas piederigos.Kauns Kremlis!
    ——————————
    To,ka agresorvalsts neaicina savus 5 kolonnas spiegus atpakaļ ir saprotamsi,bet tas ka LATVIJAS VALDĪBA 25 gadu garumā absolūti prettiesiski psrs okupantus un to pēcnācējus nodevīgi pieturot naturalizē pārkāpjot pamatlikumu – Satversmi. Pārkāpjot pamatlikumā paredzēto pilsoņu referendumu, mainot iedzīvotāju kopumu. Tātad – 4.maija kliķe rīkojas nelikumīgi, nepildot ne Ženēvas Konvenciju par iebrucēju – kolonistu izvākšanu pēc okupācijas,nedz Saeimas 1996g. lēmumu par Okupācijaas seku likvidāciju. Un tas ir sodāms NOZIEGUMS pret latviešu tautu un par to ir jāsāk izmeklēšana par valsts nodevību!

  7. Juus jau izmetaat ticiibu miskastee Atbildēt

    Polji izveeleejaas stipru katoljticiibu un taapeec speej nostaaties pret islamizaaciju.

  8. Kevins Rads, Austrālijas premjerministrs.
    „Imigrantiem, nevis austrāliešiem ir jāpielāgojas! Pieņemiet to, vai brauciet prom! Esam noguruši no tautas satraukuma, vai nav aizvainota kāda persona vai kultūra. Mēs runājam angliski, nevis arābu, ķīniešu, krievu vai kādā citā valodā. Izejot no tā, ja vēlaties kļūt par daļu no mūsu sabiedrības- mācieties valodu.
    Lielākā daļa austrāliešu, kuri izveidojuši šo valsti tic Dievam. Ja mūsu Dievs jūs aizvaino, tad es jums piedāvāju meklēt citā pasaules daļā savu valsti. Dievs ir daļa no mūsu kultūras. Mēs pieņemam jūsu ticību bez jautājumiem. Vienīgais ko mēs prasām – pieņemiet mūsu un dzīvojiet mierā un saticībā. Šī ir MŪSU valsts, MŪSU kultūra un MŪSU dzīves stils, un mēs jums dodam iespēju priecāties kopā. Bet pēc tam, kad būsiet beiguši vaimanāt un žēloties par MŪSU Karogu, Zvērestu, reliģiskajām vērtībām, es vēlētos jūs iedvesmot izmantot vēl vienu Lielu Austrālijas Brīvību – IESPĒJU PAMEST VALSTI! Ja esat šeit nelaimīgi – BRAUCIET PROM! Mēs jums nelikām šurp braukt! Tā kā, pieņemiet valsti, kuru esat izvēlējušies.”
    s

  9. janis rožkalns (1958) Atbildēt

    savulaik serbu Kosovā turki iesūtīja musulmaņu albāņus, kas ar laiku sadzima lielā skaitā un nu jau serbu tur ir mazāk par 10%, albāņi panāca savu un atdalījās no Serbijas.
    lūk piemērs, kā viens etnoss gūst virsroku kādā teritorijā.
    pie mums referendumā par krievu valodu bija prasība par krievu valodu.
    nevajag būt naiviem.

  10. ,,Igils” sagraus Eiropu,tāpat kā toreiz ģermāņi sagrāva Romas impēriju.
    Kāpēc,tāpēc,ka tās nedod godu Dievam,viņu bezdievības un nešķīstības dēļ

  11. Raksts pa tēmu, jo tie jauno laiku tirlini kas grib sekulāru sabiedrību un visu mošķu manifestu pamatojoties uz demokratiskiem principiem būs smagi vīlušies, negribat kristiestības pamatus sabiedrībā būs islams, un vēlāk vel ļaunāk, jo arī islamu kāds pacentīsaies iznīcināt…saksies haoss. Bez pamatiem sabiedrība nevar pastāvēt. Rdvīnam 100 taisnība pat ja viņš ir bijis sarkanais komisars…cilvēki mainās ar gadiem. kas tagad bļaustās par kristietības tumsonību to bērni pēc pāris paaudzēm kodīs elkoņos un nolādes senčus.

  12. Kas pasteidzas, tas tautu sasmīdina. Vēsture atkārtojās kā …..:
    “Latvijas sociāldemogrāfiskajā situācijā 250 bēgļu uzņemšana ir jāuzlūko nevis kā apdraudējums, bet gan iespēja Latvijai – tā uzskata vairāk nekā 160 zinātnieku, radošo darbinieku, uzņēmēju, reliģisko konfesiju un citu pilsoniskās sabiedrības pārstāvju, kas šonedēļ parakstījuši Valsts prezidentam, Ministru prezidentei, Kultūras ministrei un Saeimas frakcijām adresētu atklāto vēstuli.”
    Vairāk nekā 160 cilvēku atklātā vēstulē aicina novērtēt bēgļu uzņemšanas sniegtās iespējas Latvijai
    (..)

    • Man nav iespēju katram no šiem 160 izsūtīt ASV filmu ” Neatkarības diena”. Tur pāris darbības ir tik pamācošas… Jā, es atkārtojos, bet paskatieties un padomājiet ar galvas pelēkajām šūniņām.

  13. Visvaldis Mucenieks Atbildēt

    Tikai pēdējais nelietis un savas tautas nīdējs var spiest balsošanas pogu, lai atvērtu mūsu valsts vārtus šim kolektīvās pašnāvības murgam. Tas ir kaut kas briesmīgāks par mēri.

  14. Troll komentāram!!! Tieši tā!!!

    • mums ir vajadzīga cita – patriotiskāka valdība! Bet tur jau tas suns aprakts, ka tās “padomju tautas” atvases neko labāku par saviem pārstāvjiem Saeimā ievēlēt nespēj…. Tie ģenētiski atražotie patrioti ir tikuši regulāri izšauti. Viņus šāvuši ir visi vēsturiskie okupanti…Un te nu mēs esam!
      Mēs ejam savu politisko surogātu (“reālpolitiķu”) vadībā uz senču gādātās brīvības un nacionālās neatkarības iznīcību…
      Un tāpēc, – lai tas tā nenotiktu, tad mums būtu jāņem priekšzīme no poļiem, kuri šajās tautas likteni izšķirošajās parlamenta vēlēšanās tomēr nobalsoja par nacionālu Poliju.

  15. Beidzot dzirdu prātīgus vārdus,nākošajās vēlēšanās vienotībai,skuju taku…

  16. Ko sēsi,to pļausi.Protams,ka jau jaunībā ar Rubeni un Šipkēvicu graujot PSRS pamatus,Inkēns labi zināja par nezbēgamo musulmaņu invāziju.Vēlme kļūt par veiksmīgu kapitālistu bija spēcīgāka par veselo saprātu.Tagad Inkēnam jākļūst par īstenu arābu,vai jādodas Krištopana pēdās uz ASV,kur musulmaņiem tik drīz uzvara “nespīd”.

  17. … Divas kludas nenozime kaut ko pozitivu, Dullais Dauka !!!

    … Sen jau censos, ka ari NA, apturet ‘selektivo’ plusmi uz manu Tevzemi, un nu ir pienacis laiks pateikt NE!

    … Neviens nevar piespiest autonomas valstis pienemt un izlabot Merkeles kludas … tapat ka VVF un parejo valsts uzmeteju Abrenes uzdavinasanu Krievijai … !!!!

  18. Piekrītu šeit paustajam viedoklim, ka ‘nedrīkst laist masas iekšā’. Šim procesam ir jābūt kontrolētam. Esam daudz nokavējuši. Tikko pirmais ‘bēglis āva kājās kedas un uzņēma kursu uz Eiropu’, tā nekavējoties vajadzēja atjaunot robežkontroli visā ES. Tad pret katru no šādiem ‘gājputniem’ varētu vērsties kā pret nelegālu robežas šķērsotāju ar visām no tā izrietošām sekām.
    Šobrīd tikai spējam pateikt, ka piekrītam uzņemt ‘tik un tik bēgļus’ gadā. Kas notiks, kad kādā meža malā izlīdīs pamatīgs bars? Ak sakopsim slēgtās skolas, kas šobrīd ir ideāls risinājums šādu viesu uzņemšanai!

  19. Nez kā tie inkeni nelaidīs tos simtus tūkstošus, ja viņi mierīgi iekļuva Vācijā, Austrijā, Horvātijā……Atkal aicinās kāds auseklītis-īvānietis lauku ļaudis ar smago tehniku ceļu aizšķērsot? Kā tādās reizes saka:
    “Lielīb’ naudu nemaksā, paņemt labāk bikses izmazgā!”

  20. Ļoģiski jautājumi: ko jautāja civilizatori no Eiropas, kad ieradās Amerikā: kādēļ te nav kristīgās baznīcas saceltas? Ko jautāja angļi, kad ieradās Indijā: kādēļ indieši nerunā un neģērbjas un nelūdz kā angļi? Ja ceļat mošeju, celiet Ušakova laukum… tpu.. Strēlnieku laukumā. Atsvaidzinās slaveno Rīgas panorāmu ! 🙂

  21. Kas tā par demokrātiju, ja tautai neprasa vai tā grib redzēt savās mājās svešas ideoloģijas cilvēkus? Mēs tik smagi cīnījāmies, lai būtu brīvi un varētu dzīvot pēc savu sentēvu tradīcijām, bet tagad to visu grib mums nojaukt. Visu to jauno cilvēku pienākums, kuri it kā “bēg” no kara, ir vispirms aizstāvēt savu dzimteni. Agrāk tādus sauca par dezertierim, bet tagad par “bēgļiem”!? Demokrātijas jēdziens ir pilnīgi degradēts!!!!

  22. Patiesi – šīs LABI TRENĒTĀS, APMĀCĪTĀS, INSTRUĒTĀS MASAS nedrīkst laist valstī – kāpēc netiek sargāta robeža, kura tiek pārkāpta, pāskrieta, ignorēta teju vai katru nedēļu? Kāpēc “bēgļi” nemēģina sakārtot savu valsti, bet cenšas iekārtoties un tad ieviest sev ērtu mūsu valstīs par mūsu valstu līdzekļiem?

    • Vispār Jums taisnība.
      Vienīgi jautājumu: Kāpēc “bēgļi” nemēģina sakārtot savu valsti?” varētu uzdot arī mēs paši sev: Kāpēc nemēģinām sakārtot savu valsti, bet izvēlāmies vieglāko ceļu – uz īrijām, anglijām un kur tik vēl ne?… Ja mūsu migrantus nekur nelaistu iekšā, tad varbūt mēs jau tagad sen dzīvotu labklājīgākā valstī? Pirmskara Latvija taču pierādīja, ka to varam.

  23. Lai Vācija neuzstāj, ka solidaritātes dēļ citām EU valstīm ar tās migrantiem jādalās!
    Kas 80 miljonu Vācijai ir nieka 300 tūkstoši migrantu!

    Latvijai uz 1,5 miljoniem bija jāuzņem un jāintegrē ap 1 milj. bijušās PSRS migranti. Un tā bija arī Vācija (kancleri Kohls, Šrēders), kas spieda mūs to darīt, lai atzītu mūsu tiesības uz neatkarību, uzņemtu NATO un EU, u.t.t.

    Lai tagad vācieši paši nobauda, kā tas garšo.
    Lai veic “uplotņeņije”, katrā dzīvoklī iemitinot 2-3 arābu ģimenes, uz katru vācieti atstājot 4,5 kv.m. Lai atver arābu skolas. Lai pāriet uz arābu kā galveno valodu valsts iestādēs… Kad, proporcionāli Latvijai, būs iemitināti 30-40 miljoni imigrantu, tad lai vācieši runā par “solidaritāti” un “multi-kulti”. Kur ir Vācijas “solidaritāte”, piemēram, par platību maksājumiem, kad rietumi ar savu trekni dotēto produkciju dzen mūsu laukus postā?

    Vācija mūs nekad nav augstu vērtējusi. Lai gan pirms kara bijām vienā no pirmajām vietām Eiropā, gan kultūras, gan ekonomikas attīstības ziņā. Hitlers notirgoja Staļinam to, kas viņam nemaz nepiederēja – Baltijas valstis. Vācija dabūja samaksāt par holokostu. Bet par Baltijas pārdošanu, kara uzsākšanu, latviešu mobilizēšanu savā karā, izpostītām ģimenēm, 50 gadiem…

    Arī tagad, kā ziņās lasām, Merkele ir vienīgā, kas pretojas NATO klātbūtnes palielināšanai Baltijā, jo tas metīšot ēnu uz tirgošanos ar Krieviju…

  24. Ta straujuma tik laiza pakalu ES,vinai pats galvenais silta vieta prieks svas pecpuses.Kamer neienaks lv.stingrs siamnieks,tikmer no lv neks labs nav sagaidams.

  25. Inkēns jaunībā sevi pozicionēja kā arābu…

    • Tautas skaitītājs Atbildēt

      Par arābu Inkēns sevi nosauca tajā tautas skaitīšanas reizē, kad vairs nevajadzēja savu tautību slēpt vai pielāgot padomju varas ideoloģijai. Toreiz līvi varēja sevi brīvi nosaukt par līviem (nebija jākļūst par latviešiem vai krieviem) un visas mazākumtautības, kas padomijā bija pieskaitītas krieviem, varēja beidzot dokumentos iegūt ierakstu par savu īsto tautību. Taču tā varēja nonākt citā galējībā, kad tautības apliecinājumam neprasīja nekādus pierādījumus un dokumentus. Tad nu jebkurš varēja joka pēc nosaukt jebkādu tautību, kāda ienāca prātā. Un tā Inkēns kļuva par Latvijas vienīgo arābu.

    • Vai tad Tu ķekatās vai uz masku balli nekad negāji?

  26. ** izpētījis tautas noskaņojumu un konstatējis, ka ir cerības atkal tikt pie siles? par vēlu, par vēlu **! no pirmās dienas vajadzēja protestēt pret bēgļiem, nevis nogaidīt un tad tēlot princi baltā zirgā! redz, tauta tevi atmnaskoja zibenīgi!

  27. Nezin, kālab čekistelis, Inkens, nekad nav dzirdēts uztraucamies par to ka Latvija ir pilna ar neeiropejiskas izcelsmes, mentalitātes, kultūras un svešas reliģiskās piederības cilvēkiem, no kuriem, daudzi ir pieņēmuši savas fašistiskās tēvzemes pilsonību un, kuru liela daļa darbojas Latvijai naidīgu interešu labā, nemaz nepieminot ka Latvijā ir pa pilnam svešas reliģijas dievnamu, bet ikdienā skan sveša valoda. Ja tāda realitāte Inkenu apmierina, liekas visai smieklīgas viņa bažas par to, ka kādi 750 jauni, svešas kultūras pārstāvji varētu būtiski mainīt esošo, bēdīgo situāciju.

  28. Latvijā ir tik daudz tukšas vietas, ka grūti atrast argumentus pret bēgļu nometināšanu tieši te. Paši latvieši izvēlas dzīvot Norvēģijā un Apvienotā karalistē, vieta jau tukša nepaliks.

  29. Tikai iesaku vēlreiz paskatīties US filmu ” NEATKARĪBAS DIENA” . Ar kādu sajūsmu sāka un kā beidzās … tas Latvijas politiķiem ar padomu – nebāzties svešās muķķibās, kuras piekopj Vācija, Zviedrija…

  30. ja viņu būs 100 000, tad latvieši meklēs glābiņu pie mazākā ļaunuma – krieviem un Putina.
    To nu gan politiķiem bija jāsaprot.

    Tāpat kā 1941.g. mūsu nedraugi vācieši kļuva par mūsu tuvākajiem draugiem.

    • Tuvākiem draugiem??? Atbildēt

      Vācieši Latviju neatbrīvoja bet gatavojās to iznīcināt….. Sākot ar 100,000 Latvijas pilsońu dzīvībām….nemaz nepieminot vēl klāt cik tur desmitiem tūkstošus pat pāri par simts tūkstots latviešu zēnus kā lielgabalgału.

      • joprojām gribi apgalvot,ka bija kāds,kurš Latviju atbrīvoja?Par to vāciešu iznīcināšanas nodomu nav nekādu faktu-tikai pliki apgalvojumi un tos pašus izplata tieši tie.kuri sevi ir deklarējuši kā “atbrīvotājus”,bet to,ka “atbrīvotāji”gandrīz pabeidza Latvijas iznīcināšanu esam pieredzējuši paši.Tikai nedaudz pietrūka līdz Latvijskaja avtonomnaja respubļika.Vienkārši nepaspēja.

        • starp mums, letiņiem Atbildēt

          Mīlīt, Ādolfs ne ar ko nebija labāks par Josifu, tikai brūnie “atbrīvotāji” nebija tik izbadējušies kā sarkanie …

      • to tuvākiem draugiem??? Atbildēt

        Ūja,kas par vājprāta murgiem…Traks var palikt..Vēl jau visi nav apmiruši,kas tajos laikos dzīvoja.Karā gan iesauca nelikumīgi un izmantoja kā lielgabalu gaļu.

        • krievi karot iesauca likumīgi?Un ne tikai 40-tajos,bet arī 80-tajos.Cik cinka zārku netika atvesti no Afganistānas,nemaz nerunājot par vietējo “ģedovščīnu”upuriem.

  31. Neesmu pārliecināta, ka Inkens runātu tāpat, atrodoties varā.
    Lai gan viņš, protams, runā pareizi. Bet viņam nav vilinājuma un manipulācijas spiedienu, kuriem pakļaujas mūsu vājie politiķi. Jqa inš tur būtu, viņš būtu tik pat vājš un nodevīgs.
    __
    Ir vajadzīga spēcīga personība, lai tam stātos pretī. Vai tautas kustība (piem, partijas līmenī kas var nopietni startēt ar realistisku programmu par izstāšanos no e.s.)

Draugiem Facebook Twitter Google+