×
Mobilā versija
Brīdinājums +10.7°C
Līga
Sestdiena, 23. jūnijs, 2018
14. marts, 2018
Drukāt

Izpilddirektore: Biļešu sadalē varētu ņemt vērā lojalitāti Dziesmu svētku kustībai (2)

Foto: LETAFoto: LETA

Nākamo Dziesmu un deju svētku biļešu sadalē varētu ņemt vērā lojalitāti svētku kustībai, šādu viedokli laikrakstā “Diena” paudusi svētku izpilddirektore Eva Juhņēviča.

“Ieeju pasākumos var piešķirt pēc lojalitātes kartes principa. Es domāju, ka nākotnē, ņemot vērā, ka sabiedrība kļūst arvien izglītotāka, arvien vairāk novērtē Dziesmu un deju svētkus kā ilglaicīgu procesu, nevis vien dažu dienu pasākumu, arī tas varētu būt labs risinājums,” teikusi Juhņēviča.

Juhņēviča skaidrojusi, ka lojalitāti varētu apliecināt, Dziesmu un deju svētku interesentiem reģistrējoties atsevišķā sistēmā un vēl pirms svētkiem apliecinot savu aktivitāti, apmeklējot sagatavošanās posma notikumus un pasākumus.

“Piemēram, pēdējos divos gados ir notikušas gan skates, gan koncerti, pagājušajā gadā visos reģionos bija ieskaņas koncerti. Tas, ko es redzēju, esot klāt šajos pasākumos, – tos apmeklē vietējās pašvaldības cilvēki, piederīgie. Nav tā, ka kāds brauktu no citurienes. Ja būtu iespēja vākt vēlāk noderīgus punktus, apmeklējot šādus pasākumus, to popularitāte ievērojami augtu. (…) Šāds princips līdz ar to ir arī ļoti godīgs. Ja tev tiešām šo svētku saturs ir svarīgs, tad attiecīgi būsi tikai ieguvējs, redzot arī kolektīvu gatavošanos. Tas ir tāds kā skatītāju un dalībnieku kopīgs ceļš uz Dziesmu un deju svētkiem,” ieceri skaidrojusi izpilddirektore.

Juhņēviča gan uzsvērusi, ka ir vairāki apspriešanas vērti varianti, kā mainīt svētku biļešu izplatīšanu, piemēram, tās piešķirt vien dalībniekiem un to piederīgajiem vai arī rīkot izlozi, kas gan abi neesot līdz galam godīgi. “Dziesmu un deju svētki nav vienkārši liela mēroga pasākums, te ir īpaši liela emocionālā pievienotā vērtība, motivācija, kāpēc cilvēki vēlas vai nu būt dalībnieki, vai brīvprātīgie, vai skatītāji – tātad būt klāt šajos svētkos, baudīt unikālo kopības sajūtu. Izlozes principa lielais mīnuss – vismotivētākie tiek nostādīti vienādā atkarībā no veiksmes ar tiem, kas pošas uz šiem pasākumiem tikai tāpēc, ka “visi tā dara”.”

“Vēl pat nezinot, kāds modelis būs uz nākamajiem svētkiem, skaidrs, ka biļetes būs personalizētas,” piebildusi svētku izpilddirektore.

Pievienot komentāru

Komentāri (2)

  1. Iz "Ontūna Mazpusāna© arChīva" Atbildēt

    ;)))))))

    “Kas arī bija jāpierāda”, kā ir sacīts. Tātad – šajā pašreizējā MUĻĶU zemes SILES “de(R)mokrātiskās valsts” parodijā “eurolatv(ĀN)ijā” un tās pa lēto angažētajos “lojālpatrEJotiskajos” masmēdekļos klaji PRETLIKUMĪGA un nožēlojami prasta C_E_N_Z_Ū_R_A rullē, vēl joprojām?!? ;)))

    “Jo vairāk (lumpen)sabiedrība attālinās no patiesības, jo vairāk (un lopiski trulāk) tā neieredz tos (normālos cilvēkus), kuri to vēsta.”
    / apt.cit.aut. – Džordžs Orvels /

    =======

    Ir sacīts: “Pretinieks (galvenokārt – tikai šķietamais jeb tendenciozi iedomātais “pretinieks”), kurš atklāj mūsu kļūdas, ir pat nesalīdzināmi vērtīgāks nekā šķietamais “draugs”, kurš vēlas tās noslēpt.”

    Un, arī: “Gudrs ir NEVIS tas, kas pa glupo “kaujas uz dzīvību un nāvi” ar stipr(āk)u pretinieku (vai pat iedomātu “ienaidnieku”), BET GAN – tas, kuram pietiek jēgas, vēlmes un varēšanas šādu iedomātu “pretinieku / ienaidnieku” padarīt par savu sabiedroto.” 😉

    =======

    Mediju ziņa (2014. gads): “Kā zināms, pēcpadomju Latvijā sabiedrības uzticēšanās žurnālistiem ir drūma problēma. Laiku pa laikam medijos parādās publikācijas par mūsu atsevišķu žurnālistu negodīgo rīcību gan informācijas iegūšanas laikā, gan informācijas tendenciozajā izmantošanā. Mūsu žurnālistikai nav laba morālā slava. Slikti ir tas, ka mūsu žurnālistikā nav konstatējams profesionālais korporatīvisms, aizsargājot savas profesionāli korporatīvās intereses un tajā skaitā savā kontingentā veicot paškritisku vietējās žurnālistikas analīzi, kā arī vajadzības gadījumā nosodot profesionālo normu pārkāpējus. Bet tagad (…) no tā būtiski cieš ne tikai mūsu žurnālistikas ja tā gaužām necilais profesionālais “mundieris”, bet arī visas valsts reputācija.” … ( cit.vied.aut. – zinātnieks un publicists Arturs Priedītis, publikācija “Vai nelietis var būt parlamenta priekšsēdētājs?” )
    ——-
    .
    “Muļķu Zemē – TĀ vi’š i’!…”
    ( …[p]ar MZ SILES “valsts” angažētajiem ‘masmēdekļiem’ )
    ( ‘tekošā momenta aktualizējums’ – iz “O.M.© arChīva” )
    .
    “Caur to ar’ esam slaveni, ka…”
    Šīs “valsts” ‘masu mēdekļi’,
    Pirms “glupo pūli” NOZOMBĒ ~
    Šos pašCENZŪRA izkastrē:
    .
    Ja Saimnieks pauž, ka “melns ir balts” ~
    Top “žurnālistiem” ‘feiss’ tik “salds”,
    Ka pašiem “dūša apšķiebjas” ~
    Dēļ ANGAŽĒTAS …(mel)šanas:
    .
    “Šai Muļķu Zemes “valstī” VISS,
    Ir tā, kā Saimnieks CENZĒJIS ~
    Ja “melns ir balts”, tad – tā vi’š i’,
    Mums ‘nespīd’ citi “viedokļi”!
    .
    Ja Saimnieks pavēl “nospārdīt” ~
    Pa “masmēdekļiem” iz..(gānīt),
    Jebko, kas “nelojāls” vai “svešs”,
    Tad – tā vi’š i’ (kaut – paknaps “kešs”)!
    .
    Ja Saimnieks rukšķ (pēc Orvela),
    Ka “četras kājas” = “vērtība”,
    Bet “divas kājas” = “nerullē”,
    Tad – tā vi’š i’ (kaut – kretinē)!
    .
    Ja Saimnieks kviec, ka “Krievi nāk!!!”
    Un gvelž, ka “MZ “valstij” VĀKS,
    Bez rietum-OKUPANTIEM ‘briest’!!!”
    Tad – tā vi’š i’ (kaut – totāls “sviests”)!
    .
    Ja Sainieks ķērc: “Wooow – “hibrīdkarš”,
    JAU grauj šo “valsti”, gadiem garš!!!”
    Kā maitas putns, ap …(‘jūdzies’),
    Tad – tā vi’š i’ (kaut – “bauri” smies)!
    .
    Ja Saimnieks grib, lai “stukačiem”,
    No “skapja” gļēvi smirdošiem,
    Tiek “cieņa” ZOMBĒTA un “gods”,
    Tad – tā vi’š i’ (kaut – pelnīts sods)!
    .
    Ja Saimnieks “prezentē”, ka šis,
    Ir “balts un pūkains” kustonis,
    Ne trekni rijošs SILES lops,
    Tad – tā vi’š i’ (kaut – “profīts” skops)!
    .
    Ja Saimnieks uzdod samelot,
    Un “masmēdekļos” publiskot,
    Par SILES ‘rebēm’ “leģendas”,
    Tad – tā vi’š i’ (kaut – BLEFS ir tas)!
    .
    Ja Saimnieks glaimus pieprasa,
    Iekš ANGAŽĒTA “mēdekļa” ~
    ‘Pūš’ “žurnālists”, lai “pūlis” dzird:
    “Yesss – tā vi’š i’!…” (kaut – šķērmi smird)…”

    Ja ZOMBĒTĀJS šķiet “goda vīrs”,
    Kam medijs der kā “mušpapīrs”,
    Pie kura ‘salīp’ VIENTIEŠI,
    Tad – MUĻĶU Zemē tā ‘vi’š i’!
    .
    Bet – tie, kas “nelien” (…) Saimniekiem,
    Tiek “CENZĒTI” no “mēdekļiem”:
    “Kam riebjas VERGOT “lojāli” ~
    Lai lasās… (dillēs), TĀ vi’š i’!…”

    =====

    Oriģinālversijas = “O.M.© blogā”:
    [ CENZĒTS ]
    u.c.

    MUĻĶU, totāli nozombētu LUMPEŅU, bezcerīgi aprobežotu “lojālpatrEJotu”, patoloģiski defektīvu “SILEI pietuvinātu lielāko kretīnu”, “proāmurikāniski orientētu gejropedālisku deRmoliberastu” rasistiski militārhistēriskās propagandas skarbi traumētu “biogaļas izstrādājumu”, demonstratīvi kriminālrecidīva “ķēķa tiesiskuma” SISTĒMĀ parazitējošu “(ekskre)mentu”, “prok(tologu)”, “(bez)godību” u.c. taml. šinderu, klaji PRETLIKUMĪGAS “revolucionārās pārliecības” lopiski trulu zombijfanu, derdzīgi glumu “(p)(ie)līdēju” un nožēlojami gļēvu “kluso mīzēju” zeme SILES “valsts” parodija “eurolatv(ĀN)ija”, XXI gadsimts.

    P.S. Visi “O.M.© arChīvā” fiksētie notikumi ir ienākušies vienīgi Lielp!sānu Pilsoniski Suverēnajā Republikā (LPSR), Ontūna Mazpusāna jurisdikcijā. Visas tēmas, pieminētie personāži, apstākļi u.t.t. ir visīstākie izdomājumi. Interesentiem (t.sk. – privāti) & lietišķai saziņai: ontuns.mazpusans(et)inbox. lv .

  2. Ta dāmīte droši vien saņem adekvātu algu, bet kā laucinieki izpaudīs savu lojalitāti, ja ēdienam bieži vien pietrūkst? Vai pensionāri? Vai ģimenes ar bērniem? 4 gadu laikā varbūt viņiem izdodas sakrāt ieejas biļetei lielajos svētkos, nevis ik pa laikam braukāt apkārt pa skašu norises vietām. Jo tālāk, jo debīlāki priekšlikumi. Vēl varētu ierosināt visiem reģionālo pasākumu apmeklētājiem iedzedzināt piederības zīmes, kā vēlētājiem iespiež zīmogus pasēs. Ja reiz lojāli, tad līdz ādai!

Draugiem Facebook Twitter Google+