Mobilā versija
+16.7°C
Gundars, Kurts, Knuts
Otrdiena, 26. septembris, 2017
23. augusts, 2017
Drukāt

Izskatīgs un praktisks – “Peugeot 5008”

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Sekojot sava mazākā brāļa – “3008” modeļa – pēdās, arī jaunais “Peugeot 5008” no minivena kļuvis par priekšpiedziņas krosoveru. To jau var uzskatīt par mūsdienu autobūves tendenci, jo dažāda izmēra minivenu tirgus samazinās, bet krosoveru popularitāte strauji aug. Latvijā krosoveru bums ir īpaši izteikts un novērojams jau vairākus gadus.

Neraugoties uz koncepcijas maiņu, jaunais “Peugeot 5008” saglabājis vairākas priekšteča īpašības. Automobilim ir tikai priekšējo riteņu piedziņa, kas ļauj palielināt salona aizmugures daļas un bagāžnieka ietilpību. Kardāna tuneļa iztrūkums nodrošina gludu grīdu. Tāpat ir pieejama septiņvietīga versija, kur trešās rindas abus atsevišķos sēdekļus var ielocīt grīdā vai izņemt ārā. Arī otrajā rindā ir trīs atsevišķi sēdekļi, kurus var bīdīt vai salocīt. Piecvietīgā versijā bagāžnieka ietilpība ir gana iespaidīgi 780 litri, ko pēc sēdekļu salocīšanas var palielināt līdz 1940 litriem.

Priekšdaļas dizains un priekšējā paneļa noformējums ir tikpat pievilcīgs un savdabīgs kā kompaktajam “3008”, kas tika prezentēts pagājušajā rudenī. Ekstravagantais izskats un ietilpīgais salons faktiski ir galvenie “5008” modeļa trumpji. Maza stūraina stūre, piepacelts instrumentu panelis, eleganti veidota viduskonsole un automātiskās pārnesumkārbas svira – tas viss nevar atstāt vienaldzīgu. Lielākajai daļai patīk, turklāt pat sākotnēji visai skeptiski noskaņotiem klasisku lietu piekritējiem. Protams, aprīkojuma sarakstā ir plašs mūsdienīga komforta un drošības aprīkojuma klāsts.

Dzinēju palete sastāv no 1,2 litru (130 ZS) un 1,6 litru (165 ZS) turbo benzīn-niekiem, kā arī 1,6 litru (100 vai 120 ZS) un 2,0 litru (150 vai 180 ZS) turbodīzeļiem. Atkarībā no dzinēja pircēji var izvēlēties piecpakāpju mehānisko vai sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Grūti gan iedomāties, kā varētu izskatīties parastās kārbas pārslēgs, jo automāta elegantā sviriņa savā vietā iederas ļoti harmoniski. Lai kaut kā attaisnotu krosovera nosaukumu, caurgājības uzlabošanai ir paredzēta īpaša saķeres kontroles elektroniskā sistēma “Grip Control”, kas cenšas uzlabot saķeri dubļaina, smilšaina vai sniegota ceļa apstākļos.

“Peugeot 5008” cenas sākas no 20 900 eiro un beidzas ar 35 900 eiro par GT versiju ar 180 ZS dīzeli un automātu. Starp tuvākajiem konkurentiem var minēt “Nissan X-Trail” un “Renault Koleos”, kuriem gan ir pieejamas arī versijas ar visu riteņu piedziņu.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+