Ekrānšāviņš no raidījuma “Zebra”.

“Jā, jā, jā, kļūdījāmies!” Auto žurnālists Pauls Timrots par “Zebras” traci 4

“Jā, jā, jā, kļūdījāmies! Esam gatavi saņemt līgumā noteikto sodu par pērnā gada sižetiem, kas tapa sadarbībā ar Rīgas domes Satiksmes departamentu. Tā kā kļūdījāmies pirmoreiz visa raidījuma pastāvēšanas laikā, vēlamies turpināt konstruktīvu sarunu ar Latvijas Televīzijas vadību par situācijas risinājumu nākotnē,” atzīst Pauls Timrots, kas vada LTV raidījumu “Zebra”, kas ir otrais vecākais, uz ko norāda pats auto žurnālists.

Reklāma
Reklāma
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Lasīt citas ziņas

Žurnālists uzsver, ka sižetu par sniega tīrīšanu Rīgā nekādā veidā nav atbalstījis Satiksmes departaments. “Zebras” līgumattiecības ar RDSD beigušās pagājušā gada decembrī.

P. Timrots izsaka cerību, ka šis gadījums, lai gan skaudrs pašai “Zebras” komandai, beidzot aizsāks diskusiju par “greizo situāciju”. “Kā tas ir iespējams, ka raidījums var eksistēt tikai tad, ja tā vadītāji ir sameklējuši finansējumu?!”

CITI ŠOBRĪD LASA

Raidījuma veidotāji uzskata, ka Latvijas Televīzijai kā sabiedriskajam medijam pašam jāspēj finansēt savi raidījumi vai arī jāpiesaista ilgtermiņa atbalstītāji. 20 gadu laikā no LTV nekādas finansējums neesot saņemts.

„Jebkurš neatkarīgais producents būs situācijas ķīlnieks, kamēr vien sabiedriskajai televīzijai pašai nebūs tik liels budžets, lai tā spētu finansēt satura veidošanu. Ikviens raidījums, kas saņem atbalstu no komersanta vai pašvaldības, vienmēr var raisīt aizdomas, arī tad, ja visi atbalstītāji ir norādīti,” uzskata P. Timrots.
 
“Varu likt roku uz sirds un teikt, ka Rīgas domes amatpersonas nekādā veidā neietekmēja nedz satura veidošanu, nedz uzdodamos jautājumus, nedz lūdza saskaņot sižeta gala versiju pirms tā parādīšanas ēterā. Visu šo raidījuma darbības laiku, kopš 1994. gada, sižetus esmu veidojis pēc labākās sirdsapziņas, tādus, lai pašam patīk, neatskaitoties nevienam,” uzsver pazīstamais auto žurnālists.