Foto-LETA

Ja zīmols uzrunā cilvēkus, varēs arī nopelnīt 0

”Nauda seko labām idejām. Nauda ir ekonomisks apliecinājums tam, ka zīmols uzrunā cilvēkus un risina viņu problēmas un ka cilvēki, pērkot konkrēto produktu vai pakalpojumu, apliecina savu atbalstu zīmola paustajām idejām un vērtībām. Zīmolu var vērtēt pēc tā, cik daudzi cilvēki to izvēlējušies,” intervijā biznesa portālam ”Nozare.lv” pastāstīja ”McCann World Group Riga” vadītājs Gatis Mūrnieks (attēlā).

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
SVF: Krievijas ekonomika augs straujāk par visām pasaules attīstītajām ekonomikām
Lasīt citas ziņas

Uzņēmējiem, kas domā par jauna zīmola izveidi, Mūrnieks ieteiktu ņemt vērā, ka uzņēmuma nosaukumam jāapzīmē atbilde uz jautājumu, kādēļ tas eksistē. “Par atbildi nedrīkst būt egoistiskas lietas. Piemēram, egoistiska atbilde – zīmols eksistē tādēļ, ka es ar to pelnu naudu, jo cilvēkus neinteresē, ar ko tu pelni naudu. Cilvēkus interesē, kā tu viņiem vari palīdzēt,” skaidro Mūrnieks.

Tāpat neder arī atbilde, ka zīmols pastāv tāpēc, ka man patīk tas, ko es daru un es to protu, jo arī šāda atbilde cilvēkus neinteresē. Cilvēkus interesē, kā tu vari palīdzēt atrisināt kādu viņiem svarīgu problēmu vai arī padarīt dzīvi labāku. Tam būtu jābūt iemeslam, kādēļ zīmols eksistē.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Cilvēki pārāk lielu uzmanību pievērš tam, kā viņi izskatās un ko viņi vēlas, lai citi par viņiem domā un saka, nevis koncentrējas uz to, ko viņi reāli dara un kā tas, ko viņi veido vai ražo, runās pats par sevi, atrisinot cilvēku problēmas,” uzskata Mūrnieks.

Pēc viņa domām, ļoti daudz domājam, kā izskatīsies mūsu vizītkarte un kā sauks uzņēmumu, bet visai maz domājam par to, cik daudz cilvēku problēmu atrisināsim un ar ko būsim atšķirīgi no citiem tajā veidā, kā problēmas atrisināsim.

“Principā, ja pareizi izveidojam zīmolu, pareizi atrisinām spriedzi sabiedrībā un izmantojam jaunās tehnoloģijas, tad zīmola komunikācijā vienīgais uzdevums ir precīzi noformulēt un veicināt jau esošo komunikāciju cilvēku vidū, ko uzņēmuma produkts vai pakalpojums nodrošina pats par sevi,” saka Mūrnieks.

”McCANN WorldGroup Riga” ir komunikācijas uzņēmumu grupa Latvijā, kurai pieder reklāmas aģentūras ”McCANN Riga” un ”MomentumWW”, filmēšanas un audio ierakstu studija ”McCANN Live”, kā arī kapitāla daļas kompānijās “Inspired Latvia”, ”Inspired Digital” un “BrandBox”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.