Mobilā versija
-1.6°C
Antonija, Anta, Dzirkstīte
Trešdiena, 7. decembris, 2016
2. jūlijs, 2013
Drukāt

Jānis Horeliks nenoturas uz ceļa

Foto - Guntars Pulss un no www.youtube.com videoklipaFoto - Guntars Pulss un no www.youtube.com videoklipa

Leģendāro Paikspīkas kalnā braukšanas sacīksti gaidījām ar lielām cerībām – ļoti jau laba šķita Andra Dambja ideja par tuksnešu maratonu pieredzes izmantošanu šosejas sprintā. Un labs, konkurētspējīgs arī uzbūvētais auto. Kā teica pats konstruktors – uz trases rekordu spējīgs.


Ziņas no treniņu dienām optimismu gan mazliet slāpēja. Gada laikā konkurentu paveiktais izrādījās gluži vai fantastisks, un par pērnajiem rekordiem ātrāk brauca daudzi. Jānis savā elektroauto grupā (septiņi dalībnieki) turējās viducī, atpalikdams visai nopietni – pat trases fragmentos par 10 – 20 sekundēm, kas visā distancē varētu dot pat minūti (no apmēram deviņām).

Tomēr, kā zināms, sacīkstēs gadās visādi brīnumi. Un tādu arī gaidījām. Sagaidījām. Tikai ačgārnu. Vispirms spožā saulītē bija Sebastiana Lēba spoža uzstāšanās, kurš ar biturbo “Peugeot” ne tikai pārkāpa fantastisko deviņu minūšu robežu, bet pat no nākamās minūtes atpalika tikai par 13 sekundēm. Tuvu deviņām piebrauca arī Rīss Millens ar “Hyundai”. Veco rekordu pārspēja vēl pieci benzīna motoru dzīti auto. Ko rādīs elektriskie?
crash_Youtube_11

Un tad atnāca mākonis. Brīdi starta vietā pat plīvoja sarkans karogs. Apstākļi bīstami… Tad lietus pierima, sacīkste atsākās. Tomēr “vecie buki” brauca ļoti prātīgi. Gan japāņu “Tīģeris” Tadžima, gan Millens seniors. Virs desmit minūtēm, gandrīz minūti lēnāk nekā pērn. Grūti pateikt, ko šajā situācijā domāja mūsu Jānis (intervija neiespējama – Amerikā nakts, un viņš pašlaik čuč slimnīcā, kur paturēts uz pārbaudi). Iespējams, bīstamību maz pazīstamos apstākļos nenovērtēja, iespējams – tīši riskēja, cerot izvilkt laimīgo lozi.

Pirmais trases sektors – otrā vieta. Otrais… Stundu gaidījām tiešsaistes rezultātu, nesagaidījām (organizatoru informācijas sistēma darbojās nožēlojami – lai brauc uz Latvijas raļļiem pamācīties). Brokastodams sazvanīju Latvijas TV “Tavs auto” zēnus, kuri pusnaktī ēda kārtējo hamburgeru. – Nu, kas tur!? – Nu nekas. Jumts. Pats dzīvs, esot it kā kāds lūzumiņš.

Neizdevās. Tomēr ne par neveiksmi, ne izgāšanos visu šo pasākumu saukt negribas. Gūta unikāla pieredze un zināšanas, kuras būs zelta vērtas, ja zēniem pietiks spēka kalnā atgriezties nākamgad.

 

Pievienot komentāru

Ar motorizētu čemodānu var sasniegt ātrumu 13 km/hJa kādreiz lidostā radusies nepieciešamība dažu minūšu laikā nokļūt no viena termināļa uz otru, lai paspētu uz savu reisu, lielisks sabiedrotais būs motorizētais čemodāns "Modobag".
Vietnes "nozagts.com" un "Toma joki" nonākušas arī Drošības policijas redzeslokāSavstarpēji saistītās interneta vietnes "nozagts.com" un "ukradeno.com", kā arī viena no populārākajām sociālā tīkla "Facebook" lapām latviešu valodā "Toma joki" ir Drošības policijas redzeslokā, tomēr dienesta pārstāvji nekomentē šo interneta resursu saistību ar personām, kas saņem Krievijas finansējumu un izplata Krievijas ideoloģisko propagandu.
FOTO: Divi BMW "nesadala" Marijas ielu; viens ietriecas graustā (2)Pēc divu "BMW" automašīnu sadursmes Elizabetes un Marijas ielas krustojumā šovakar, viena no tām ietriecās Marijas ielas graustā.
Uzmanību, šoferīši! Rīt darbu uzsāks vēl 20 stacionārie fotoradari; arī Grobiņā, Līgatnē, Rubenē (6)Pamatojoties uz Ministru kabineta 8.novembra konceptuālo ziņojumu par stacionāro fotoradaru ieviešanas gaitu, otrdien, 6.decembrī uz Latvija autoceļiem sāks darboties otrajā kārtā paredzētie 20 stacionārie fotoradari.
Draugiem Facebook Twitter Google+