Mobilā versija
-2.9°C
Baiba, Barbara, Barba
Svētdiena, 4. decembris, 2016
1. augusts, 2016
Drukāt

Jaunā Nissan NAVARA paceļ stila un veiktspējas latiņu pikapu tirgū jaunā līmenī (1)

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Ikvienam aktīvam cilvēkam, izvēloties automobili, ir svarīgi, lai tas spētu apmierināt visas viņa vajadzības gan ikdienā, gan brīvajā laikā. Neatkarīgi no tā, vai esat aktīvs mednieks, zvejnieks, lauksaimnieks vai vienkārši aktīva dzīvesveida piekritējs, visdrīzākais, jūsu izvēle būs par labu īstam, uzticamam 4×4 automobilim, kura salonā ir komfortabli braukt gan pašam, gan pasažieriem, kā arī ir ērti pārvadāt visu nepieciešamo – gan savus lielos medījumus, dažādu kravu, gan aprīkojumu citiem vaļaspriekiem, ļaujot bez problēmām vilkt arī piekabi, laivu vai treileri, droši izmantojot šo automobili gan braucienam uz meža biezokņiem, gan, piemēram, uz operu.

Jaunā NAVARA – prestižās 2016. gada Starptautiskā pikapa godalgas ieguvēja – attaisno visas šīs cerības, jo ar savu iespaidīgo veiktspējas, drošības, tehnoloģiju, komforta un ērtību funkciju klāstu apvienojumā ar efektīvām ekspluatācijas izmaksām ir ideāls sabiedrotais kā darbā, tā atpūtā. Apvienojot labāko no Nissan krosoveru līderības ar vairāk nekā 80 gadu pieredzi robustu un pārdomāti konstruētu pikapu dizainā un ražošanā, tā nosaka jaunus standartus pikapu segmentā.

Jaunā NAVARA ir pilnībā atjaunota iepriekšējās paaudzes versija ar robustu un izturīgu balstiekārtu, un tā prezentē virkni jaunu tehnoloģisko funkciju, kas radītas, lai vēl vairāk uzlabotu vadāmību un praktiskumu.

Izsmalcinātības un krosoveriem līdzīgas braukšanas pieredzes nodrošināšana bija viens no jaunās NAVARA izstrādes stūrakmeņiem. Double Cab versijai Nissan izstrādājis pilnīgi jaunu piecu posmu aizmugurējo balstiekārtas sistēmu, sniedzot būtiski uzlabotu braukšanas komfortu un pilnveidotu vadāmību.

Jaunā NAVARA piedāvā inovatīvas tehnoloģijas par pieejamu cenu. Apkārtskata monitors un ārkārtas bremzēšanas sistēma – abas ir jau augstu novērtētas krosoveru drošības sistēmas un ir unikālas pikapu segmentā, dāvājot vēl modernāku tehnoloģiju līmeni, nekā jelkad pieredzēts šajā segmentā. Pārējo drošības un ērtību funkciju vidū ir kruīza kontrole, palīgsistēmas braukšanas uzsākšanai kāpumā un lejup no kalna, kā arī inteliģentā atslēga, atpakaļskata kamera un sensori drošai novietošanai stāvvietā.

Pilnībā pārveidotais automobiļa salons dāvā pirmklasīgu braukšanu, un ikviens automobiļa salona elements ir ticis optimizēts, lai sniegtu vislabāko iespējamo kvalitāti, komfortu un praktiskumu visiem braucējiem.

NAVARA jaunais 2,3 litru dCi dzinējs ir līdz pat 24% efektīvāks nekā agregāts, kuru tas aizvieto, un ir vistīrākais un ekonomiskākais savā segmentā, nodrošinot vidējo degvielas patēriņu no 6,4 l/100 km. Pieejama ar divām atšķirīgām jaudas variācijām – 160 ZS un 190 ZS, klāsta jaudīgākajai versijai segmentā pirmoreiz piešķirta dubultās turbopūtes tehnoloģija, dāvājot nepārspējami zemas ekspluatācijas izmaksas. 

Lieliskiem dzinējiem nepieciešamas lieliskas transmisijas, tādēļ NAVARA ir pieejama ar četru riteņu piedziņu un izvēli starp sešu pārnesumu manuālo vai septiņu
pārnesumu automātisko pārnesumkārbu.

Kā jau varētu sagaidīt, NAVARA ir tikpat spējīga apvidus apstākļos kā uz parasta ceļa. Četru riteņu piedziņas sistēma turpina iepriekšējās paaudzes automobiļa modeļa konstrukcijas stiprās puses un nodrošina stabilu vilci uz nelīdzena reljefa.

Apzinoties, ka pikapu īpašniekiem viņu automobiļi ir nepieciešami arī smaga darba apstākļos, NAVARA kravnesība un vilktspēja ir uzlabota visa klāsta ietvaros. Kravnesības rādītāji atkarībā no versijas ir 885 – 942 kg, bet vilktspēja ir iespaidīgi 3500 kg, tādējādi NAVARA ir gatava pat vissmagākajiem un izaicinošākajiem darbiem un atpūtas piedzīvojumiem.

Lai palīdzētu automobiļa īpašniekiem pārvadāt vēl garākas kravas, jaunās Double Cab versijas kravas kaste ir par 67 mm garāka nekā iepriekšējam automobiļa modelim, ar segmentā garāko kravas kastes grīdu – 1578 mm. King Cab versijas kravas kastes garums ir 1788 mm.

Jaunā Nissan NAVARA piedāvā tirgū vispilnīgāko aprīkojumu jau bāzes versijā, ietverot, piemēram, ESP un septiņus drošības gaisa spilvenus, elektronisku ierobežotas slīdes diferenciāli, diferenciāļa bloķēšanu, palīgsistēmas braukšanas uzsākšanai kāpumā un lejup no kalna, manuālo gaisa kondicionēšanas sistēmu, elektriski vadāmus sānu logus, apsildāmus priekšējos sēdekļus un sānu spoguļus, sakabes āķi, CD/radio un Bluetooth brīvroku režīmu, C-Channel kravas nostiprināšanas sistēmu u. c. Papildus iepriekš uzskaitītajam, Double Cab versijā jau bāzes aprīkojumā ir arī ārkārtas bremzēšanas sistēma un kruīza kontrole.

Apliecinot jaunās NAVARA izturību un uzticamību, tai ir piecu gadu jeb 160 000 km ražotāja standarta garantija, ko ir iespējams pagarināt līdz pat 250 000 km, un 30 000 km jeb divu gadu tehniskās apkopes intervāls (atkarībā no tā, kas iestājas pirmais).

Jaunās Nissan NAVARA cenas (iesk. PVN):

King Cab 2,3 l dCi Visia 160 ZS ar manuālo pārnesumkārbu – 27 220 €.

Double Cab 2,3 l dCi Visia 160 ZS ar manuālo pārnesumkārbu – 28 920 €.

Double Cab 2,3 l dCi N-Connecta 190 ZS ar manuālo pārnesumkārbu – 34 420 €.

 

Pievienot komentāru

Komentāri (1)

Ar motorizētu čemodānu var sasniegt ātrumu 13 km/hJa kādreiz lidostā radusies nepieciešamība dažu minūšu laikā nokļūt no viena termināļa uz otru, lai paspētu uz savu reisu, lielisks sabiedrotais būs motorizētais čemodāns "Modobag".
Radīts paroļu ģenerators, kuru hakeri nevarēs uzlauzt (2)Firma "Everykey", ko atbalstījis pats antivīrusu kompānijas "McAfee" dibinātājs Džons Makafī, izstrādājusi īpašu maziņu ierīci, kura ģenerē jaunu un drošu paroli ikreiz, kad vēlaties ienākt vienā no saviem interneta vietņu profiliem.
Ja gribi tilpumu. "LA" vērtē "Opel Zafira""Opel Zafira" tika prezentēta 1999. gadā un kopš tā laika ir toņa noteicēja septiņvietīgo kompaktvenu klasē. Pavisam šo gadu laikā saražots vairāk nekā 2,7 miljoni dažādu paaudžu Zafira automobiļu.
Vai Latvijas neceļu nākotne? (1)Par gada auto nominēt pikapu? Uz tādu izlēcienu žūrija nez vai būs spējīga
Draugiem Facebook Twitter Google+