Mobilā versija
-4.0°C
Baiba, Barbara, Barba
Svētdiena, 4. decembris, 2016
28. janvāris, 2015
Drukāt

Jauna veida ūdens trenažieris Aquabike

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Beidzot riteņbraukšana ūdenī apvienojumā ar zemūdens masāžu ir pieejama arī Latvijā. Rīga ir pirmā no Baltijas pilsētām, kurā aktīva dzīvesveida piekritējiem būs iespēja iepazīties ar riteņbraukšanas, hidroterapijas un masāžas elementu apvienojumu – jaunākās paaudzes trenažieri Aquabike. Tieši šī trenažiera apmeklēšanai garās rindās stāv interesenti gan Francijā, gan Apvienotajā Karalistē, Apvienotajos Arābu Emirātos, Beļģijā un citur pasaulē.

“Labi zināms, ka kustībām ūdenī ir labvēlīga ietekme uz cilvēka organismu; tas ir viens no drošākajiem un efektīvākajiem treniņu veidiem,” stāsta Aquabike trenažieru popularizētāja Latvijā, aquafit salona “BREEZE” vadītāja Jeļena Silova. “Ūdens pretestība kopumā trenē ķermeņa izturību. Aquabike trenažierī ūdens īpaši amortizē slodzi uz locītavām un mugurkaulu, līdz ar to trenažieris būs piemērots arī pēcoperāciju un rehabilitāciju izejošiem pacientiem, arī grūtniecēm,” stāsta Jeļena Silova.

Aquabike ir trenažieris, kurā ir iestrādāti gan riteņbraukšanas, gan hidroterapijas, gan zemūdens masāžas elementi. Pārvarot ūdens pretestību, liekās kalorijas tiek sadedzinātas ievērojami ātrāk nekā tradicionālajā riteņbraukšanas treniņā. Trenažierī ir integrētas ūdens masāžas strūklas, kas palīdz samazināt celulītu. 30 minūšu brauciens ar Aquabike ir lielisks kardio treniņš, kas uzlabo asinsriti un limfas atteci organismā. „Kustībām ūdenī ir labvēlīga ietekme venozās atteces regulēšanā. Ūdens spiediena relatīvas kompresijas apstākļos potīšu, ceļu un gūžas locītavu kustības rezultātā, muskuļiem saraujoties un izplešoties, tiek masētas vēnas un nodrošināta venozā attece virzienā uz sirdi,” tā kustības ūdenī komentē Paula Stradiņa Klīniskās universitātes slimnīcas asinsvadu ķirurgs Mārcis Gediņš.

Izpētīts, ka ūdenī organisms patērē par 50% vairāk enerģijas nekā uz zemes un vienlaikus ar fizisko slodzi ķermenis tiek arī masēts. Svarīgi, ka šādu ūdens treniņu laikā organisms norūdās un uzlabojas arī kopējā pašsajūta. Šāds trenažieris ir īpaši piemērots tiem, kas vēlas zaudēt svaru un uzlabot sava ķermeņa aprises. Klienti īpaši varētu novērtēt iespēju trenēties individuāli mūzikas, TV seriāla vai digitālā trenera pavadībā. Tāpat ir iespējams treniņu apmeklēt kompānijā, nodrošinot vienlaicīgu seansu divām personām blakus esošos Aquabike trenažieros.

“Aquabike, ko varētu uzskatīt par velosipēda un džakuzi apvienojumu, ir īpaši piemērots arī vecāka gadagājuma cilvēkiem, tāpat arī cilvēkiem ar izteiktu lieko svaru, kā arī tiem, kas atgūstas no traumām,” stāsta Viktorija Radzeviča, sertificēta fizioterapeite un aquafit salona “BREEZE” konsultante. “Šāds treniņš ir piemērots arī grūtniecēm, kuras mazuļa gaidībās nevēlas atteikties no treniņiem, bet vēlas trenēties droši un relaksēti,” norāda fizioterapeite.

Fakti un dati par Aquabike
Pateicoties ūdens pretestībai, tiek paātrināta asinsrite un ir iespējams sadedzināt līdz pat 400 kcal pusstundas laikā.
Riteņbraukšanas treniņš, kas papildināts ar 18 hidromasāžas ūdens sprauslām, ievērojami palīdz cīņā ar apelsīna miziņai līdzīgo ādas problēmu – celulītu.

Aquabike ūdens spiediens kompensē arteriālo spiedienu un uzlabo asinsriti, bet, ja asinis cirkulē labi, kājas jūtas vieglākas.
Riteņbraukšana ūdenī neizraisa muskuļu sāpes. Ja nodarbojas ar riteņbraukšanu ūdenī, nākamajā dienā nebūs jūtamas pēc-treniņa sāpes, jo ūdens pasargā ķermeni no ievainojumiem un mikro-traumām.

Fiziskās aktivitātes ūdenī samazina stresu un uzlabo miega kvalitāti. Tāpat tiek uzlabota muskuļu relaksācija un fleksibilitāte.
Aquabike treniņš veicina fleksibilitāti un atkopšanos. Ūdens ļauj kustināt locītavas plašākā amplitūdā nekā uz zemes. Riteņbraukšana ūdenī ir arī ļoti labs atkopšanās treniņš pēc maratona vai intensīva treniņa uz zemes.

Riteņbraukšana zem ūdens ir īsta fitnesa revolūcija, kas pierādījusi savu pozitīvo ietekmi uz veselību un skaistumu daudzviet Eiropā. Pateicoties tās pozitīvajai ietekmei uz cilvēku dzīvi, ūdens-riteņbraukšana ir kļuvusi par masveida tendenci visā Eiropā.

Speciālisti iesaka sākt ar vienu līdz diviem Aquabike treniņiem nedēļā, kā galvenos ieguvumus minot samazinātu lieko svaru un celulītu, nogludinātu ādu, nostiprinātas vēnas, uzlabotu stāju, figūru un pašsajūtu. Neiztrūkstoši treniņu rezultātā tiek uzlabota sirds un asinsvadu izturība.

Pievienot komentāru

Kad un kāpēc sievietes sāka skūties? Mazs atskats vēsturēJā, sievietes to dara katru dienu, tomēr ne visas zina, kādēļ vispār sabiedrībā sievietēm ir pieņemts skūt, piemēram, paduses un kājas.
Draugiem Facebook Twitter Google+