Ekonomika
Bizness

Jauna veikalu ķēde Latvijā: plāno atvērt 30 veikalus, radot 200 darba vietu 16

Foto – LETA

Šodien tirdzniecības centrā “Mežciems” tiek atvērts pirmais “Pepco” veikals Latvijā. Ko jaunu tas piedāvās patērētājiem? Iepazīstoties ar piedāvāto preču kāstu, jāsecina, ka lielāko daļu veikala sortimenta veido zemo cenu apģērbi. Tādēļ gribot negribot veikala piedāvājumu gribas salīdzināt ar latviešiem pazīstamo apģērbu un sadzīves preču tirgotāju “Gerkens un partneri”.

12 mēnešos 12 veikali

“Pepco” jau darbojas Čehijā, Horvātijā, Ungārijā, Polijā, Slovākijā, Slovēnijā, Rumānijā un Lietuvā. Latvija būs devītā valsts, kur veikals uzsāk savu darbību un tiek plānots, ka nākamajos 12 mēnešos kopumā tiks atvērti 12 veikali.

Tipiskais “Pepco” klients ir mamma, kuras bērns ir vecumā līdz 14 gadiem. “Apģērbu piedāvājums, kā arī mājsaimniecības preces, ir piemērotas visām vecuma grupām, taču galvenokārt “Pepco” piedāvājums ir vērsts uz māmiņām vecumā no 25 līdz 45 gadiem,” skaidro veikala vadītājs Centrālajā un Austrumeiropā Marcins Stanko. Veikalā būs pieejamas aptuveni 30 preču grupas – bērnu, sieviešu un vīriešu apģērbi, apavi, aksesuāri, kosmētika, rotaļlietas, preces skolai un mājai par zemām cenām. Piemēram, legingi dāmām maksās 3,99 eiro, sieviešu topi – 2,49 eiro, džinsus zēniem varēs nopirkt par 4,99 eiro, bet plīša pledus – par 2,49 eiro. Tirdzniecības ķēde patērētājiem piedāvās arī licencētas un sezonas preces, piemēram, Lieldienu, vasaras brīvdienu vai “Laiks skolai” kolekcijas.

“Mūsu veikala koncepts atšķiras no citiem tirgus konkurentu konceptiem,” turpina M. Stanko. “Šī ir pašapkalpošanās mazumtirdzniecības veikalu ķēde, kas atrodas klientu tuvumā un piedāvā optimālu produktu klāstu par zemām cenām. Veikali atrodas pilsētu centros un tirdzniecības centros. Šajās vietās kopā ar pārtikas mazumtirgotājiem tiek nodrošināts visaptverošs komerciālais piedāvājums, kas piesaista klientus. Visi produkti tiek izvēlēti tā, lai nodrošinātu pircējiem labāko un plašāko izvēli, kas saskaņā ar “Pepco” misiju nozīmē garantēt pircējiem vienkāršu piekļuvi ikdienā nepieciešamajām precēm ģimenei un mājsaimniecībai par zemām cenām.”

Nekonkurēs ar “Jysk”

Saistītie raksti

Mazumtirdzniecības veikalu tīklu pārstāvji norāda, ka jaunās ķēdes ienākšana Latvijas tirgū mobilizēs mazumtirdzniecības nozari, klientu padarot par vienu no lielākajiem ieguvējiem. “Ja uzņēmums spēs piedāvāt kvalitatīvas preces par adekvātu cenu, nodrošināt pircējiem patīkamu tirdzniecības vidi un garantēt motivējošus darba apstākļus darbiniekiem, tam ir visas cerības diezgan ātri nostiprināt savas pozīcijas Latvijas tirgū,” optimistiski noskaņota ir SIA “Elvi Latvija” komercdirektore Laila Vārtukapteine.

“Šā veikala ienākšana Latvijā mums nerada bažas, jo tā formāts ir atšķirīgs no mūsējā,” pārliecinoši saka veikala “Jysk” mārketinga direktors Kestutis Isaks. Jo no “Pepco” piedāvājuma klāsta tikai neliela daļa esot mājsaimniecības un interjera preces. Lielākais akcents tiek likts tiešu uz apģērbu. Arī “Pepco” norāda, ka aptuveni 60% no veikala sortimenta ir apģērbs, tostarp arī apavi un apakšveļa, bet pārējās ir mājsaimniecības preces. “Savukārt mēs esam mājas un interjera preču tirgotājs, starptautisks uzņēmums ar skandināvu saknēm,” sava pārstāvētā uzņēmuma formātu izskaidro K. Isaks. “Patērētājiem piedāvājam kvalitatīvu preci par labu cenu, bet ne pašu lētāko. “Pepco” tomēr koncentrējas uz ļoti zemām cenām un plašu apģērba piedāvājumu. Mēs ražojam tikai atsevišķus tekstilizstrādājumus, bet apģērbu ražošanai negrasāmies pievērsties, tādēļ uzskatām, ka “Pepco” nav mūsu konkurenti.”

LA.lv