×
Mobilā versija
Brīdinājums +28.1°C
Meldra, Meldris, Melisa
Sestdiena, 21. jūlijs, 2018
23. marts, 2018
Drukāt

Jauna veikalu ķēde Latvijā: plāno atvērt 30 veikalus, radot 200 darba vietu (16)

Foto - LETAFoto - LETA

Šodien tirdzniecības centrā “Mežciems” tiek atvērts pirmais “Pepco” veikals Latvijā. Ko jaunu tas piedāvās patērētājiem? Iepazīstoties ar piedāvāto preču kāstu, jāsecina, ka lielāko daļu veikala sortimenta veido zemo cenu apģērbi. Tādēļ gribot negribot veikala piedāvājumu gribas salīdzināt ar latviešiem pazīstamo apģērbu un sadzīves preču tirgotāju “Gerkens un partneri”.

12 mēnešos 12 veikali

“Pepco” jau darbojas Čehijā, Horvātijā, Ungārijā, Polijā, Slovākijā, Slovēnijā, Rumānijā un Lietuvā. Latvija būs devītā valsts, kur veikals uzsāk savu darbību un tiek plānots, ka nākamajos 12 mēnešos kopumā tiks atvērti 12 veikali.

Tipiskais “Pepco” klients ir mamma, kuras bērns ir vecumā līdz 14 gadiem. “Apģērbu piedāvājums, kā arī mājsaimniecības preces, ir piemērotas visām vecuma grupām, taču galvenokārt “Pepco” piedāvājums ir vērsts uz māmiņām vecumā no 25 līdz 45 gadiem,” skaidro veikala vadītājs Centrālajā un Austrumeiropā Marcins Stanko. Veikalā būs pieejamas aptuveni 30 preču grupas – bērnu, sieviešu un vīriešu apģērbi, apavi, aksesuāri, kosmētika, rotaļlietas, preces skolai un mājai par zemām cenām. Piemēram, legingi dāmām maksās 3,99 eiro, sieviešu topi – 2,49 eiro, džinsus zēniem varēs nopirkt par 4,99 eiro, bet plīša pledus – par 2,49 eiro. Tirdzniecības ķēde patērētājiem piedāvās arī licencētas un sezonas preces, piemēram, Lieldienu, vasaras brīvdienu vai “Laiks skolai” kolekcijas.

“Mūsu veikala koncepts atšķiras no citiem tirgus konkurentu konceptiem,” turpina M. Stanko. “Šī ir pašapkalpošanās mazumtirdzniecības veikalu ķēde, kas atrodas klientu tuvumā un piedāvā optimālu produktu klāstu par zemām cenām. Veikali atrodas pilsētu centros un tirdzniecības centros. Šajās vietās kopā ar pārtikas mazumtirgotājiem tiek nodrošināts visaptverošs komerciālais piedāvājums, kas piesaista klientus. Visi produkti tiek izvēlēti tā, lai nodrošinātu pircējiem labāko un plašāko izvēli, kas saskaņā ar “Pepco” misiju nozīmē garantēt pircējiem vienkāršu piekļuvi ikdienā nepieciešamajām precēm ģimenei un mājsaimniecībai par zemām cenām.”

Nekonkurēs ar “Jysk”

Mazumtirdzniecības veikalu tīklu pārstāvji norāda, ka jaunās ķēdes ienākšana Latvijas tirgū mobilizēs mazumtirdzniecības nozari, klientu padarot par vienu no lielākajiem ieguvējiem. “Ja uzņēmums spēs piedāvāt kvalitatīvas preces par adekvātu cenu, nodrošināt pircējiem patīkamu tirdzniecības vidi un garantēt motivējošus darba apstākļus darbiniekiem, tam ir visas cerības diezgan ātri nostiprināt savas pozīcijas Latvijas tirgū,” optimistiski noskaņota ir SIA “Elvi Latvija” komercdirektore Laila Vārtukapteine.

“Šā veikala ienākšana Latvijā mums nerada bažas, jo tā formāts ir atšķirīgs no mūsējā,” pārliecinoši saka veikala “Jysk” mārketinga direktors Kestutis Isaks. Jo no “Pepco” piedāvājuma klāsta tikai neliela daļa esot mājsaimniecības un interjera preces. Lielākais akcents tiek likts tiešu uz apģērbu. Arī “Pepco” norāda, ka aptuveni 60% no veikala sortimenta ir apģērbs, tostarp arī apavi un apakšveļa, bet pārējās ir mājsaimniecības preces. “Savukārt mēs esam mājas un interjera preču tirgotājs, starptautisks uzņēmums ar skandināvu saknēm,” sava pārstāvētā uzņēmuma formātu izskaidro K. Isaks. “Patērētājiem piedāvājam kvalitatīvu preci par labu cenu, bet ne pašu lētāko. “Pepco” tomēr koncentrējas uz ļoti zemām cenām un plašu apģērba piedāvājumu. Mēs ražojam tikai atsevišķus tekstilizstrādājumus, bet apģērbu ražošanai negrasāmies pievērsties, tādēļ uzskatām, ka “Pepco” nav mūsu konkurenti.”

Pievienot komentāru

Komentāri (16)

  1. Tirdzniecības centrā “Mežaparks”?! :))) tāda nav. Bet ir Mežciems.

  2. Augstako idiotisma vai lobisma pakapi ir sasniegusi Laila Vartukapteine: ja uznemums spes piedavat “kvalitativas” preces ….Pat absoluts tumsona sadus razojumus kuri apdraud razotaju-stradnieku un pirceju veselibu un pat dzivibu neuzdrosinatos kaut ko tadu izteikt.

  3. Citos innformācijas avotos norādīts, ka veikalu PEPCO atvērs tc Mežciems…

  4. līdz pirmajai mazgāšanas reizei! Skopais maksā nu jau trīskārt!!!!

  5. līdz pirmajai mazgāšanas reizei.tad pērc atkal jaunu.Tā tas ir domāts.SKOPAIS MAKSĀ NU JAU TRĪŠKĀRT

  6. Mežaparks >>>????? MEŽCIEMS !

  7. Muļķibas par gerkeniem un humpalām. Vasarā nejauši atklāju šo veikalu Polijā. Pirku drēbes mazajam. Ļoti kvalitatīvas un padomāts par ērtumu. Nezinu kādas cena būs LV, bet PL bodijs ar skaistiem dinozauriņiem maksāja 1.50eur.

  8. Latvijā jau pietiek visādu zemo cenu bodīšu, kur tirgo zemas kvalitates preces, kas ātri papildina atkritumu izgāztuves.

  9. visi sāk uzvesties kā ap 2005-2008, tik gāzi grīdā

  10. Konkurence humpalām??

  11. Beidziet Cilvēkus Dirsināt, ja nespējat nodrošināt normālu Algu, par garajām stundām.

  12. 30 veikali ar… 200 darbavietām??? Cik stundas tad strādājošajam būs jāvergo šai ‘kantorī’???

    • tu vari kasīt olas,tev neviens neliek strādāt!!!

    • To : Anonymous ( 07:51)
      ja so veselibai bistamo lupatu razotaji kada no Azijas valstim sanem menesi 30-50 EUR,tad pastav pamatotas saubas vai Latvija sie kriminalie vergturi maksas vairak ka 300,00 EUR Brutto/ menesi.Toties arstiem bus daudz pacientu,seviski berni,ar dazadam slimibam no sim rotallietam un apgerbiem.
      P.S. Un lai butu pilnigs komplekts , varbut ari kimijas koncerns Lidl ar saviem partikas produktiem aplaimos Latvijas arstus ar masveida slimnieku piepludumu.

  13. tirzniecibā darba vietas netiek raditas. tiek tikai pārdalitas no jau esošām uz jaunatvērtām.

Draugiem Facebook Twitter Google+