Publicitātes foto

Jaunais “Ford B-Max” 0

Mazais kompaktvens “Ford B-Max” konkurentu starpā izceļas ar kādu savdabīgu virsbūves konstrukcijas risinājumu. Jaunajam ģimenes automobilim sānu durvis ir bez centrālās statnes.

Reklāma
Reklāma

 

“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 107
Lasīt citas ziņas

Kad atvērtas gan priekšējās, gan aizmugurējās bīdāmās durvis, piekļūt salonam var pa vairāk nekā 1,5 metrus platu durvju atvērumu. Tas ir aptuveni divreiz vairāk nekā līdzīga tipa automobilim ar tradicionālo sānu durvju sistēmu. Centrālā statne šim auto ir integrēta priekšējās un aizmugurējās durvīs, nevis veidota tradicionāli – kā daļa no pašas virsbūves. Piemēram, jaunā fordiņa tiešajam konkurentam “Opel Meriva” iekāpšanas ērtības konstruktori centušies uzlabot ar pretējā virzienā veramām aizmugures sānu durvīm. Tiesa, opelieši centrālo statni atstāja vietā. Jāpiebilst, ka šī statne ir visai svarīgs virsbūves konstrukcijas elements un atteikšanās no tās ir liels izaicinājums automobiļa konstruktoriem. Lai nodrošinātu nepieciešamo pasīvās drošības līmeni, speciālas drošības slēdzenes un īpaši slēdzeņu aiztures mehānismi notur durvis piestiprinātas pie jumta un grīdas. 58% no virsbūves un durvju konstrukcijas veidoti no augstizturīga tērauda, tādējādi nodrošinot, ka tā ir gana stingra, bet vienlaikus arī iespējami viegla.

“Ford B-Max” ir par 11 cm garāks un par 12 cm augstāks nekā uz tās pašas platformas veidotā piecdurvju “Fiesta”. “B-Max” bīdāmās aizmugurējās sānu durvis ir īpaši ērtas šaurās stāvvietās, kad grūti piekļūt automašīnai pa veramajām durvīm. Priekšējās un aizmugurējās durvis var atvērt atsevišķi. Benzīna dzinēju klāsta priekšgalā atrodas trīs cilindru 1,0 litra “EcoBoost” motors, kas pieejams 100 un 120 ZS versijās. Vēl ir arī 90 ZS 1,4 litru vai 105 ZS 1,6 litru benzīnnieki. Tāpat piedāvājumā ir divi “Duratorq” TDCi dīzeļdzinēji: 1,6 litru 95 ZS un 1,5 litru 75 ZS. “Ford B-Max” sākuma cena ir 10 660 latu.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.