“Volkswagen Touareg”
“Volkswagen Touareg”
Publicitātes foto

Jauni krosoveri 0

Pirms nedēļas apskatījām 2015. gadā gaidāmos mazās klases auto un kompaktos krosoverus. Šoreiz turpinām apskatīt pie mums tik populāro krosoveru jaunumus.

Reklāma
Reklāma
Krievija uzbrūk Ukrainai ar “brīnumieroci”. Ar to varētu tikt galā tikai F-16 144
TV24
“Viņi ir gatavi uz visādām neģēlībām.” Kas mudinātu Putinu pieņemt lēmumu uzbrukt NATO?
Krimināls
VIDEO. “Bēdz prom!” Kārsavā iereibusi kompānija bēg no policijas un smejas par vadītāja nonākšanu policijas rokās 43
Lasīt citas ziņas

Droši vien visilgāk gaidītais 2015. gada jaunums būs “Volvo XC90”, kuru šīs markas fani jau sen ar nepacietību cer ieraudzīt dabā. Otrās paaudzes “XC90” tiek solīts jau vairākus gadus, un beidzot “Volvo” to būs novedis līdz konveijeram. Līdzīgi kā lielākajai daļai jaunās paaudzes “Volvo” modeļu, arī jaunajam krosoveram būs divcilindru turbomotori gan dīzeļa, gan benzīna versijām, bet pašiem jaudīgākajiem benzīnniekiem būs vēl arī kompresors. Dīzeļi būs 190 ZS un 224 ZS versijās, bet benzīnnieki būs ar jaudu 254 ZS un 320 ZS. Vēl būšot arī hibrīdversija ar uzlādes iespēju.

Modernizētais “Volkswagen Touareg” gan vairs nav jāgaida, jo tas jau Latvijā nopērkams. Uzlabotajam “Touareg” tagad ir ekonomiskāki un ekoloģiskāki dzinēji, bet jauda ir nedaudz pieaugusi. Vizuāli pamanāmākās izmaiņas ir savādāka dizaina priekšējie lukturi un radiatora reste. Paplašinājies mūsdienīgā komforta un drošības aprīkojuma klāsts.

CITI ŠOBRĪD LASA

Sekojot tirgus tendencēm, proti, kompakto krosoveru popularitātes pieaugumam, arī “Lexus” izlaidis šādas klases automobili. Jaunais “Lexus NX” padevies visnotaļ izskatīgs un varētu pat teikt – 
savdabīgs. Nemaz nevar pateikt, ka tas būvēts uz “Toyota RAV4” platformas. Interjera noformējums ir ļoti interesants un premium segmentam atbilstošā līmenī. Automobilis var palepoties ar plašu moderno tehnoloģiju klāstu. Piemēram, vadītāja rīcībā ir viduskonsolē izvietots mūsdienīgs risinājums mobilā telefona glabāšanai – bezvadu mobilā tālruņa pamatne, kas vienlaikus arī uzlādē telefona akumulatoru.

“Lexus NX” pieejams ar priekšpiedziņu vai visu riteņu piedziņu un diviem spēka agregātiem – divlitru benzīna turbomotoru (238 ZS) vai hibrīdsistēmu, kas ir 2,5 litru benzīna motora (155 ZS) un elektromotora apvienojums ar kopējo jaudu 197 ZS. Ražotājs apgalvo, ka NX 300h ir klasē labākie izmešu rādītāji (CO2 emisija 117 g/km) un arī visai zems degvielas patēriņš (5,1 l/100 km).

Interesanti, ka hibrīds ir salīdzinoši lētāks par versiju ar tradicionālo dzinēju. NX 300h sākuma cena ir 42 490 eiro, bet NX 200t maksā no 
44 490 eiro.