Mobilā versija
+1.9°C
Grieta, Strauta, Rebeka
Pirmdiena, 23. janvāris, 2017
15. jūnijs, 2016
Drukāt

Jauns “Ford” dīzeļdzinējs

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Pirmie jauno "EcoBlue" dīzeli saņems "Transit" un "Transit Custom" modeļi.

“Ford” prezentējis jauno “EcoBlue” dīzeļdzinēju, kas turpmāk būs pieejams vieglajos pasažieru un komercautomobiļos ar jaudu no 100 līdz 240 zirgspēkiem.

Četru cilindru 2,0 litru dīzelis debitē “Transit” un “Transit Custom” modeļos trīs jaudas versijās (105, 130 un 170 ZS), kur šis dzinējs aizstāj līdzšinējos 2,2 litru spēka agregātus.

Jaunajam motoram pie 1250 apgriezieniem minūtē ir par 20% lielāks griezes moments salīdzinājumā ar līdzvērtīgu iepriekšējās paaudzes 2,2 litru TDCi dīzeļdzinēju. Trokšņu līmenis tukšgaitā samazināts par 50%.

Dzinēja konstrukcija ļāvusi samazināt berzi un pilnveidot degvielas sadegšanas procesu. Modernie izplūdes gāzu pēcapstrādes procesi ļauj nodrošināt zemu izmešu līmeni, kas atbilst “Euro 6” standartiem, kuri stāsies spēkā 2016. gada septembrī. Saskaņā ar tiem “Nox” izmešu daudzums ir jāsamazina par 55% salīdzinājumā ar “Euro 5” standartiem.

Progresīvu tehnoloģiju vidū jāizceļ īpaša ieplūdes sistēma, kas uzlabo dzinēja elpošanu, zemas inerces turbokompresors no raķešu dzinēja materiāliem, kas piemērots darbam augstā temperatūrā, kā arī jauna augstspiediena degvielas iesmidzināšanas sistēma, kas ir daudz atsaucīgāka, klusāka un nodrošina precīzāku degvielas padevi. Interesanti, ka jaunajam dzinējam gāzu sadales mehānismu piedzen zobsiksna, kas atrodas eļļas vannā. Turklāt šīs siksnas kalpošanas laiks ir 240 tūkstoši kilometru.

Vēlāk šim “EcoBlue” dīzeļdzinējam parādīsies arī 1,5 litru versija.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+