Jaunums! Tautas rallijs 0

Standartauto rallija kustības atjaunošanai SAK izveidojusi jaunu sacensību formātu. “Pašlaik tam vēl nav nosaukuma – vai tas būs minirallijs, tautas rallijs vai kas cits, tomēr tā formāts ir skaidrs. Sacensību pamatdoma – rallija principa sacensības ar ceļu satiksmei atbilstošām pilnīga standarta automašīnām.

Reklāma
Reklāma

 

Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
Saules uzliesmojumu dēļ Zemi pārņēmusi spēcīga magnētiskā vētra. Cik dienu tā plosīsies?
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija
Lasīt citas ziņas

Ātrumposmu kopgarums paredzēts ap 15 kilometriem, visu sacensību kopgarums – ap 150 kilometriem. Sacensības notiks galvenokārt lidlaukos, bijušo autotransporta saimniecību teritorijās un līdzīgās vietās. Nav izslēgta arī grants ceļu ātrumposmu izvēle, tomēr šādas trases tiks izmantotas tikai pēc stingras SAK drošības speciālistu izvērtēšanas. Šādiem ceļiem jābūt īpaši interesantiem un ar ļoti kontrolētiem ātrumiem. Automašīnu klases – priekšpiedziņa, aizmugures piedziņa, pilnpiedziņa (FWD, RWD, 4WD). Tikai standarta automašīnas, bez “Open” sporta mašīnu klasēm. Ātrumi tiks kontrolēti ar dažādiem atklātiem un slēptiem paņēmieniem – grafiku ievērošana, slēptās laika un ātruma kontroles. Der tikai un vienīgi ceļu satiksmē izmantojamas riepas. Šo projektu esam vairākus gadus klātienē vērojuši Igaunijā, līdz, redzot kaimiņvalsts dalībnieku progresu šajā disciplīnā, esam nolēmuši to ieviest arī pie mums. Igaunijas posmos ekipāžu skaits sasniedz pat 90. Pirmajā gadā mēs plānojam sacīkstes 20 – 30 ekipāžām – gan bijušajiem “Road” braucējiem, gan tiem, kuri vēlas ar samērā zemām izmaksām ienākt rallija tipa sporta veidā,” stāsta Juris Mūrnieks, Latvijas Automobiļu federācijas Standartautomobiļu komisijas vadītājs.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.