Jūnijā Latvijā skatītākais TV kanāls pēc 10 gadu pārtraukuma – LTV1 0

Latvijā šogad jūnijā skatītākā televīzijas (TV) kanāla pozīcijā ierindojies LTV1, apsteidzot līdzšinējo līderi TV3, liecina pētījumu kompānijas “TNS Latvia” apkopotie dati.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm
Putinam draud briesmas, par kurām pagaidām zina tikai nedaudzi 192
Lasīt citas ziņas

Jūnijā LTV1 skatīšanās laika daļa bija 10,6%, bet TV3 – 10,5%. Savukārt trešajā vietā jūnijā ierindojies kanāls LNT, kura vērošanai veltīti 9,2% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālam “NTV Mir Latvija” veltīti 8%, kanālam PBK – 7,9%, kanālam “RTR Planeta Baltija” – 6% un kanālam TV5 – 3,7% no kopējā TV skatīšanās laika jūnijā. Kanāla “REN Baltija” skatīšanās laika daļa jūnijā bija 3,4%, kanāla 3+ – 3,3%, kanāla TV6 – 2,9%, bet LTV7 – 2,6%. Savukārt kanāliem FOX, “National Geographic Channel” un “Kanālam 2” katram veltīti pa 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tāpat apkopotie dati liecina, ka jūnijā kanāliem “CTC Baltija” un “RīgaTV 24” veltīti katram pa 0,6%, kanālam Re:TV – 0,5%, kanālam “Fox Life” – 0,4%, “Kidzone TV” – 0,3%, 1BM – 0,2% no kopējā TV skatīšanās laika, bet kanālu “Sony Entertainment TV” un “Sony Turbo” katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. Savukārt TV kanālu satura vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 3,7%, bet pārējai skatīšanai – 22,9% no kopējā TV vērošanai veltītā laika.

Jūnijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 47 minūtes dienā, kas bija par 13 minūtēm mazāk nekā maijā.

“TNS Latvia” pārstāvji arī informēja, ka 2015.gadā kompānija ir ieviesusi jaunu TV auditorijas pētījuma metodoloģiju, izmantojot jaunākās paaudzes TV metrus – “RapidMeter”. Kanālu atpazīšanai tiek izmantota audio skaņas atpazīšanas tehnoloģija “Audiomatching”, ar kuras palīdzību ir iespējams nomērīt arī TV skatīšanos ar nobīdi laikā – “Time-Shifted Viewing” (TSV). Kopš 2015.gada 1.jūnija “TNS Latvia” ir sācis mērīt un atspoguļot TV kanālu pēdējo septiņu dienu satura skatīšanos ar nobīdi laikā.

“TNS Latvia” ir pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.