Jauna vizuālā identitāte esot bijusi nepieciešama, lai nostiprinātu Jūrmalas pozīcijas kā populārākajai Baltijas kūrortpilsētai.
Jauna vizuālā identitāte esot bijusi nepieciešama, lai nostiprinātu Jūrmalas pozīcijas kā populārākajai Baltijas kūrortpilsētai.
Jauna vizuālā identitāte esot bijusi nepieciešama, lai nostiprinātu Jūrmalas pozīcijas kā populārākajai Baltijas kūrortpilsētai.

Jūrmalnieki vāc parakstus jaunā pilsētas logotipa atcelšanai 1

Jūrmalnieki vāc parakstus jaunā pilsētas logotipa atcelšanai, liecina aktīvista, jūrmalnieka Jāņa Ozoliņa ievietotā informācija sociālajā tīklā “Facebook”.

Reklāma
Reklāma
Krievija uzbrūk Ukrainai ar “brīnumieroci”. Ar to varētu tikt galā tikai F-16 144
TV24
“Viņi ir gatavi uz visādām neģēlībām.” Kas mudinātu Putinu pieņemt lēmumu uzbrukt NATO?
Veselam
Neviens to pat nenojauta – pasaulē populāros kosmētikas produktos vēzi izraisošas ķīmiskas vielas 800 reižu pārsniedz normu 33
Lasīt citas ziņas

Akcijas mērķis ir atcelt nesen pieņemto Jūrmalas logotipu un rosināt diskusiju par jaunu logotipu un nepieciešamības gadījumā tā pieņemšanu, informē Ozoliņš.

Aktīvists norāda, ka iedzīvotāju paraksti būs “ne tikai attieksmes apliecinājums logotipa pieņemšanas procesam, bet arī aktīva patriotiska nostāja, kas liks pilsētas vadībai rēķināties ar iedzīvotāju viedokli”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jau vēstīts, ka Jūrmalā pieņemta jauna kūrortpilsētas zīmola attīstības un ieviešanas stratēģija 2015.-2018.gadam, kā arī izstrādāta jauna vizuālā identitāte, kas kopumā izmaksājusi 46 tūkstošus eiro.Pilsētas zīmola stratēģiju izstrādājusi “DDB Worldwide Latvia”, vizuālās identitātes autors ir “Asketic”.

Kūrortpilsēta atteikusies no tradicionālajām piejūras pilsētu krāsām, zilās un dzeltenās, saglabājot tās tikai karogā un ģerbonī. Logotipā atspoguļots smilšu reljefs, kas simbolizē pilsētas dabīgo, harmonizējošo ritmu. Tas pamatā lietojams baltā, melnā un Jūrmalas smilšu zeltainajā krāsā, atsevišķos gadījumos lietojama arī sarkanā krāsa, iepriekš informēja pašvaldība.