Mobilā versija
-0.8°C
Evija, Raita, Jogita
Sestdiena, 3. decembris, 2016
18. septembris, 2012
Drukāt

Kā izvēlas autoservisu?

Foto - LETAFoto - LETA

Remonta darbu kvalitāti par svarīgu izvēles faktoru ir atzinuši 93% no aptaujātajiem autobraucējiem, bet remonta pakalpojumu izmaksas ir nozīmīgas 82% autobraucēju. 


 

Savukārt kopumā 79% no visiem autobraucējiem visaugstāk vērtē autoservisu personīgo attieksmi, bet 77% svarīgs autoservisa izvēles faktors ir komunikācija ar klientu, izskaidrojot veiktos remonta darbus un to nepieciešamību, liecina “Wolk after sales eksperts GmBH” konsultanta Krišjāņa Āboltiņa veiktā Latvijas autobraucēju aptauja. Noskaidrots, ka tikai 15% respondentu pirms autoservisa izvēles ļoti svarīgi ir veikt piedāvājumu izpēti un cenu salīdzināšanu, bet nedaudz vairāk (16%) aptaujāto ir atzinuši, ka cenu izpētes kritērijs ir nesvarīgs, 20% autobraucēju par ļoti svarīgu faktoru atzinuši citu ieteikumus un rekomendācijas. Vien 3% atzīst, ka noteicošākais autoservisa izvēlē ir bijusi reklāma medijos. Dažādām servisa akcijām un cenu atlaidēm kā svarīgākajam izvēli ietekmējošam faktoram uzmanību pievērš 13% aptaujāto. Autoservisa attālumu kā ļoti svarīgu faktoru ir novērtējuši tikai 18% aptaujāto, bet 34% autobraucēju atzīst, ka noteicošā nozīme ir iespējai nekavējoties saņemt nepieciešamos servisa pakalpojumus.

Veiktā aptauja arī liecina, ka 19% respondentu remonta darbus savai automašīnai visbiežāk veic pašu spēkiem, 20% izmanto radu vai paziņu palīdzību, 27% pārsvarā izmanto kādu no neatkarīgajām remonta darbnīcām, 20% – tikai neatkarīgās remonta darbnīcas, bet 14% savus spēkratus remontē autoražotāja autorizētā servisā.

 

33% Latvijas autobraucēju transportlīdzekļa remonta pakalpojumus izmanto divas reizes gadā, 23% – trīs reizes gadā, 8% respondentu norāda, ka remonta pakalpojumi ir nepieciešami retāk kā vienu reizi gadā, bet 10% autobraucēju savu spēkratu tehniski aprūpē biežāk nekā piecas reizes gadā.

 

LPAA viceprezidents Ingus Rūtiņš: “Šīs aptaujas rezultāti ir svarīgs signāls autoservisu īpašniekiem, jo visbiežāk servisā nenotiek elementāra komunikācija ar klientu – netiek izskaidrots, kas viņa automobilim ir remontēts, kāpēc un cik tas maksā. Virsbūvju remonta uzņēmumu sertifikācijas ietvaros, sniedzot konsultācijas autoremonta uzņēmumu pārstāvjiem, nākas secināt, ka lielai daļai joprojām aktuāla ir kvalitātes kontroles sistēmas izveide, rēķina saskaņošana ar darba pasūtījumu, automobiļu pieņemšanas un nodošanas kārtības pareiza ievērošana un daudzi citi jautājumi, kas patērētājam atvieglotu izpratni par kvalitatīvu pakalpojumu un tā cenu.”

 

Pievienot komentāru

Radīts paroļu ģenerators, kuru hakeri nevarēs uzlauzt (2)Firma "Everykey", ko atbalstījis pats antivīrusu kompānijas "McAfee" dibinātājs Džons Makafī, izstrādājusi īpašu maziņu ierīci, kura ģenerē jaunu un drošu paroli ikreiz, kad vēlaties ienākt vienā no saviem interneta vietņu profiliem.
Ja gribi tilpumu. "LA" vērtē "Opel Zafira""Opel Zafira" tika prezentēta 1999. gadā un kopš tā laika ir toņa noteicēja septiņvietīgo kompaktvenu klasē. Pavisam šo gadu laikā saražots vairāk nekā 2,7 miljoni dažādu paaudžu Zafira automobiļu.
Vai Latvijas neceļu nākotne? (1)Par gada auto nominēt pikapu? Uz tādu izlēcienu žūrija nez vai būs spējīga
Draugiem Facebook Twitter Google+