Mobilā versija
-0.3°C
Meta, Sniedze
Piektdiena, 2. decembris, 2016
10. janvāris, 2014
Drukāt

Kā palielināt zemu libido jeb dzimumtieksmi + romantiska fotogalerija

Foto - Shutterstock.comFoto - Shutterstock.com

Libido ir cilvēka dzimumtieksme. Sniegstim dažas idejas, kā palielināt interesi par mīlēšanos, ja tā ir mazinājusies.

1. Samaziniet savā dzīvē stresu.

Lai justos ar sevi, savu ķermeni labi, izjustu seksualitāti, svarīgi būt iespējami lielākā harmonijā. Ilgstošs stress var mazināt interesi par seksu.

Vīrieši un sievietes atšķirīgi reaģē uz stresa situācijām. Stiprā dzimuma pārstāvjiem sekss bieži vien saistās ar atbrīvošanos no spriedzes. Tomēr arī vīrietim pārlieks stress var mazināt interesi par mīlēšanos.

2. Apsveriet kādu pārtikas produktu vai piedevu lietošanu, taču neuzlūkojiet tos kā brīnumlīdzekļus. 

Daži dabas līdzekļi satur uzturvielas, kas var pacelt libido, piemēram, E, C, un A vitamīns, B6 un B grupas vitamīni, cinks, arginīns, beta karotīns.

Daži pārtikas produkti iedarbojas līdzīgi: selerija, austeres, banāni, avokado, mango, persiki, zemenes, olas, aknas, ķiploki, ķirbji, šokolāde.

Kopumā veselīgs uzturs – barojošs, tomēr ne pārlieku bagāts taukvielām, pilnvērtīgs ar svaigiem augļiem un dārzeņiem, palīdz asinsrites sistēmai un normālai asins plūsmai arī dzimumorgānu rajonā.

3. Pārlūkojiet, vai vidē, kur mīlējaties, nekas netraucē noskaņoties.

Seksuālu apetīti guļamistabā var izbojāt pat, piemēram, vecāku vai bērnu fotogrāfijas – cilvēkam var likties, ka uz viņu, darot TO, skatās māte!

Arī nelaikā ienācis mājdzīvnieks, var izbojāt visu apetīti.

Grāmatas un ar darbu saistīti papīri var aiznest domas uz citu pusi.

Papūlieties, lai vide mudina uz mīlēšanos, piemēram, ir rimtāks apgaismojums, varbūt sveces. Istaba ir izvēdināta, varbūt tiek izmantotas tieši jums tīkamas smaržas – piemēram, ēteriskās eļļas vai aromātiskās sveces. Tomēr nepārcenšaties – pārāk spēcīga smarža var būt nospiedoša.

4. Parūpējieties par intimitāti.

Lai radītu noskaņojumu, radiet intimitātei piemērotus apstākļus.

Pirms tam var uzēst šokolādi, jo tas ir dabisks afrodiziaks, palīdz radīt pozitīvu noskaņojumu, atbrīvo endorfīnus jeb “laimes hormonus”, sniedz enerģiju un palielina fizisko izturību.

Nedaudz vīna vai kāda alkoholiska dzēriena var palīdzēt, tomēr lielā daudzumā tam būs pretēja ietekme.

 5. Uzziniet abpusēji, kas ir jūsu seksuālās dzirkstelītes “iekvēlinātāji”. 

Katru var ieinteresēt kaut kas cits.

Interesējieties viens par otru, uzziniet otra vēlmes. Tas gan nenozīmē, ka tās būtu jāīsteno niansēs. Nedaudz iztēles, improvizācijas… tik, lai radītu noskaņojumu.

Dāžkārt pat tikai interese par otra vajadzībām un vēlmēm jau iededzina seksuālo uguntiņu.

6. Ja problēma ieilgusi vai nespējat to risināt, dodieties pie seksologa vai psihoterapeita, psihologa.
Ja ir ilgstošas vai šķietami nepārvaramas grūtības seksā, jādomā, vai tām nav psiholoģiska izcelsme. Te varētu palīdzēt seksologs vai psihoterapeits, vai psihologs.

Seksologi ārstēšanā izmanto sarunu, uzdod jautājumus. Piemēram, var atkāties, ka impotence vai seksuālās baudas zudums var būt neatklāta depresija.

Seksologi strādā gan individuāli, gan ar pāriem. Nereti ir “mājasdarbi”, lai atgūtu normālu seksuālo dzīvi, taču tie ne obligāti būs saistīti ar seksu.

Seksologi var mudināt pāri meklēt dažādus veidus, kā piedzīvot pāra intimitāti bez seksa, lai atgūtu savstarpēju uzticēšanos, atvēršanos. Izvairītos no vērtēšanas, otra noniecināšanas seksuālās neveiksmes gadījumā. Var gadīties, ka sekss kļuvis pārim par vilšanās un emocionālas sāpināšanas veidu, tad attiecīgi strādā ar šo tēmu.

 7. Esiet pacietīgi.

Ja partneris ir zaudējis interesi un prieku par seksu vai vairs nav tik seksuāli spējīgs, esiet pacietīgi un saprotiet, ka izmaiņas var prasīt vairākus mēnešus un pat vairāk laika.

 8. Izprotiet testosterona nozīmi dzimumtieksmes veidošanā.

Testosterons ietekmē gan vīrieša, gan sievietes vēlmi pēc seksa. Turklāt sievietēm ar gadiem šī hormona līmenis pieaug.

Nepieciešamības gadījumā vīrieši ar ārsta akceptu var lietot mākslīgo testosteronu libido veicināšanai.

Ir normāli, ka ar gadiem cilvēku interese par seksu kļūst mazāka, tomēr to vēl vairāk var mazināt smēķēšana, alkohola lietošana, liekas svars, fiziski neaktīvs dzīvesveids.

Vīrietim testosterons augstākajā līmenī ir rīta stundās, tādēļ, ja partnerim bijušas grūtības seksā vai viņa interese par mīlēšanos ir mazinājusies, varbūt izmēģiniet seksu no rīta. Parūpējieties, lai ir pietiekami daudz laika un atbilstoša vide.

9. Palīdz mērena fiziska slodze.

Tā ietekmē gan jau minēto testosterona līmeni, gan izturību.

 

Materiāls sagatavots pēc wikihow.com

Pievienot komentāru

Kad un kāpēc sievietes sāka skūties? Mazs atskats vēsturēJā, sievietes to dara katru dienu, tomēr ne visas zina, kādēļ vispār sabiedrībā sievietēm ir pieņemts skūt, piemēram, paduses un kājas.
Draugiem Facebook Twitter Google+