Mobilā versija
Brīdinājums -0.6°C
Evija, Raita, Jogita
Sestdiena, 3. decembris, 2016
23. septembris, 2016
Drukāt

Kad Rīgā būs kā Senajā Romā? Sarkandaugavā iedzīvotāji spēcīgi izjūt vilciena troksni un vibrācijas (5)

Ēkas fasāde Sarkandaugavā.  Foto no arhīvaĒkas fasāde Sarkandaugavā. Foto no arhīva

Sarkandaugavā iedzīvotāji spēcīgi izjūt vilciena troksni un vibrācijas, bet līdzšinējie pūliņi runāt ar atbildīgajām iestādēm nav devušas rezultātus, vēsta Sarkandaugavas iedzīvotāju domubiedru grupas “Nē, vilcienu radītajam troksnim!” pārstāvis Ēriks Pozemkovskis.

“Šī ir ilgstoša problēma, ar kuru iedzīvotāji savos mājokļos spiesti sadzīvot visas diennakts laikā. Tas ne tikai pazemina dzīves un miega kvalitāti, bet būtiski ietekmē cilvēku veselību,” uzsver iedzīvotāji.

Biedrība tostarp norāda, ka jau Senajā Romā bija spēkā noteikumi, kas liedza naktīs braukt ar dzelzasu ratiem, lai netraucētu romiešu miegu. Tāpat arī viduslaikos Eiropā dažās pilsētās bija aizliegta zirga pajūgu un jātnieku kustība naktī. Tomēr pagātnes trokšņa problēma nav salīdzināma ar mūsdienu sabiedrību, kurai raksturīga visdažādāko trokšņa avotu klātbūtne.

Pozemkovskis stāsta, ka līdzšinējā sarakste ar Satiksmes ministriju un “Latvijas dzelzceļu” Sarkandaugavas iedzīvotājiem nav vainagojusies ar reālu rīcību vai interesi mazināt vilcienu radītā trokšņa vibrācijas. Aicinājumi novērst vai vismaz ierobežot troksni un vibrācijas līdz normās noteiktajam robežlielumam, ko nosaka Ministru Kabineta noteikumi esot saskārušies ar atrakstīšanos un nevēlēšanos risināt šo jautājumu pēc būtības, ir pārliecināti iedzīvotāji.

Pēc viņu sniegtās informācijas, naktīs viņi tiek pakļauti trokšņa līmeņiem, kuri pārsniedz 55 dB(A), traucējot normālu miegu.

24.septembrī biedrība informēs par turpmāk aktivitātēm.

Pievienot komentāru

Komentāri (5)

  1. Kas bija pirmais -vista vai ola? Vai dzelzcels vai dzivojamas majas?

  2. Senais romietis Doņs Kihotovskis Atbildēt

    A varbūt reiz izdosies vinnēt tās nolāpītās vējdzirnavas?

  3. Ta, johaidī, Krievija naftas tranzīta slēgšanas gadījumā zaudētu valūtu par pārdošanu. Latvija ieņemto nodokli par tranzītu. tā ka slēgt naftas cisternu transportu cauri Rīgai nebūtu izdevīgi pat tad, ja kāds sastāvs taisni Rīgā uzsprāgtu.

  4. Ko filosofēt ,dzelzceļi jāslēdz. Faktiski to pašu vajadzētu darīt arī ar tramvajiem. Vietā velosipēdi un velorikšas ,piesārņojuma arī mazāks būs. Pie viena vajadzētu slēgt gaļas pārstrādes uzņēmumus ,smakas un dūmi un piena pārstrādes uzņemumus ,piesārņo ūdeņus ,vispār govis nevajadzētu audzēt ,kūstsmēsli ne tās gāzes izdala. Varētu grauzt kāļus un burkānus ,gan jau badā nenomirtu.

  5. Malači, jācīnās par savām tiesībām, un pret LDZ un SM patvaļu!!

Krīgers jūsmoja par Ušakova kaķiem. Vai viņš ies politikā? (6)"Dusmīgo" Pēteri Krīgeru varētu nomainīt "diplomāts" Egils Baldzēns, taču ir arī citi interesenti
Draugiem Facebook Twitter Google+