Kampaņa “Apmānīts” 0

Jaunu kampaņu Britānijā uzsākusi radošā aģentūra “Superimpose Studio”, informē reklāmas aģentūru tīkls “The Drum”.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 69
RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 80
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Plakāti ar divu atšķirīgu burgeru attēlu un uzrakstu “Apmānīts” novieti lielceļu malās Londonā, Līdsā, Liverpūlē, Mančestrā, Birmingemā. Salīdzinot biezu, sulīgu burgeru ar plānu, liesu, kampaņas vēstījums ir: “Mēs negribam breksitu kā plakanu burgeru!” Sākumā šo aģentūru esot nolīgusi kustība “Best for Britain” – uzņēmējas Džīnas Milleres vadītā pretbreksita grupa, ko tagad finansējot Džordžs Soross, vēsta euractiv.com. Taču pēc daudzām sanāksmēm un nespējas vienoties, aģentūras līdzīpašnieks Olli Olanipekuns pametis lielākos breksita pretiniekus. “Pārāk daudz bijušo politiķu un komunikācijas speciālistu pārāk daudz riņķoja ap to pašu politisko žargonu, ko dzirdējām iepriekšējā kampaņā,” savu aiziešanu paskaidrojis Olanipekuns. Tā vietā radījis savu kampaņu “Apmānīts” ar viegli uztveramu un saprotamu tēlu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.