Mobilā versija
+10.0°C
Leonīds, Leonīda
Piektdiena, 20. oktobris, 2017
15. septembris, 2015
Drukāt

Kāpēc ceļa posmā Rīga-Sigulda neuzstāda radaru? (1)

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Ceļa posmā Rīga–Sigulda notiek ceļu remonti, un tur uzstādītas divu veidu aizlieguma ceļu zīmes: “Ātruma ierobežojums – 70 km” un “Apbraukt aizliegts”. Vadītāju vairākums tās neievēro. Kāpēc  Ceļu policija  tur neuzstāda radaru, lai aizliegumu pārkāpējus sodītu un soda naudas papildinātu valsts budžetu? Dainis Dandēns Rīgā

“Fotoradaru uzstādīšanas mērķis ir satiksmes drošības veicināšana bīstamos ceļu posmos, kuros bieži notikuši ceļu satiksmes negadījumi vai notikuši vairāki ceļu satiksmes negadījumi ar cietušajām vai bojāgājušajām personām,” atbild Valsts policijas pārstāvis Dairis Anučins. “Valsts policijas rīcībā ir neliels pārvietojamo fotoradaru skaits, līdz ar to šo ierīču uzstādīšanai prioritāri tiek izvēlētas vietas, kurās ir stipri paaugstināta satiksmes bīstamība.” Ierobežojumi konkrētajā ceļa posmā ir noteikti uz remontdarbu laiku, un šis ceļa posms nav atzīstams par bīstamu, tādēļ kontrole šajā posmā tiek veikta ar ceļu policijas ekipāžu spēkiem. Speciālists piebilst, ka “stacionāro fotoradaru uzstādīšanas vietu izvēli veic un pamatojumu sniedz Ceļu satiksmes drošības direkcija, vienojoties par to ar Valsts policiju un citām satiksmes organizācijā iesaistītajām institūcijām”.

Pievienot komentāru

Komentāri (1)

  1. nevajag “liet”… radarus uzstāda tur, kur var iekasēt naudu un kur cilvēkiem patīk “iespiest grīdā”, nekāda sakara ar satiksmes drošību – tā ir realitāte.

Franks Gordons: Iegansts raganu medībām (30)Paziņo deviņus paņēmienus, ar kuriem ASV apdraudot Krievijas suverenitāti.
Lasītāju aptauja
Ērika Oša zīmējums
Ēriks Ošs. Vilciens no Ķīnas – atzīmējamā diena kalendārā

Rīgas brīvostā šonedēļ svinīgi tika sagaidīts konteinervilciens no Ķīnas pilsētas Urumči, aģentūrai LETA pavēstīja AS Latvijas dzelzceļš (“LDz”). Pasākumā piedalījās “LDz” vadība, satiksmes ministrs, Kazahstānas vēstnieks, Krievijas vēstnieks, Ķīnas vēstnieks un citas amatpersonas, kā arī mediji. Gada laikā šis bija otrais konteinervilciens no Ķīnas. “LDz” valdes priekšsēdētājs Edvīns Bērziņš sarunā ar aģentūru LETA atturējies nosaukt precīzu nākamā vilciena sagaidīšanas laiku, bet sacīja, ka tiek turpināts darbs ne tikai pie nākamā vilciena, bet arī regulāru pārvadājumu izveides. Sociālajos tīklos daži ironizē par to, ar kādu pompu Ķīnas vilciens tika sagaidīts, izskan piebildes, ka varbūt vēl svinīgāk par šo Latvijā ticis sagaidīts tikai igauņu bruņuvilciens 1919. gadā.

Vai piekrītat apgalvojumam, ka vīriešiem pēc 40 gadiem jālieto steroīdi?
Monika Zīle: Garā mēle un īsās rokas (5)Kuplo ģimeņu ieguvums no demogrāfijas veicināšanai piešķirtajiem miljoniem pagaidām neskaidrs
Māris Antonevičs: "Jaunās sejas" gaidotIzmaiņas mediju uzburtajā pasaules kārtībā – izrādās, ka jauni, spilgti līderi ne vienmēr ir liberāli.
Draugiem Facebook Twitter Google+