Karro sezonu sāk ar pjedestālu Anglijā 0

Latvijas motokrosa solo klašu līderis Matīss Karro sezonas sākumā pirmajās sacensībās Haukstonas parkā Anglijā izcīnīja trešo vietu MX1 un MX2 klašu labāko sportistu superfināla braucienā.

Reklāma
Reklāma
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija
Saules uzliesmojumu dēļ Zemi pārņēmusi spēcīga magnētiskā vētra. Cik dienu tā plosīsies?
Lasīt citas ziņas

Pirmās sezonas sacensības, pirmā krītošā barjera – tas motokrosā ir īpašs brīdis ikvienam sportistam. Jaunā tehnika, paša ziemas garajos mēnešos fiziskās sagatavotības ziņā paveiktais – tas viss tiek pārbaudīts kaujas apstākļos. Matīsam Karro ko pārbaudīt nudien ir daudz – dalība jaunā “Boost Energy KTM” komandā, pārsēšanās uz citas markas (KTM) motociklu, bet pats galvenais – pāreja uz MX1 klasi. Pērnās sezonas savainojumi un neveiksmes jau pieder vēsturei un šajā ziemā Karro sviedrus treniņos lēja ar vēl lielāku skubu.

„Šoreiz strādājam daudz nopietnāk, jo pagājušā gada beigās iedzīvojos muguras savainojumā. Pēc pirmās vizītes pie jaunās komandas, kur testēju gan jaunos motociklus, gan rūpnīcas amortizatorus, devos atpakaļ uz mājām. Vēlāk kopā ar Kasparu Stupeli daudz laika pavadījām slēpojot gan Latvijā, gan arī Igaunijā. Pēc muguras traumas ilgu laiku biju spiests neko nedarīt, tāpēc fiziskā sagatavotība bija jāsāk trenēt gandrīz no sākuma. Pateicoties Kasparam, man bija iespēja aizbraukt uz vienu Zviedrijas slēpošanas nometni, kas man ļoti palīdzēja. Šobrīd viss ir sadzijis un varu strādāt par visiem 110 procentiem,” par savu ziemas darbu saka Matīss Karro. Februārī Matīss kopā ar savu komandu paguva aizvadīt treniņnometni un jaunās tehnikas testus Spānijā, pirms nedēļas uzvarēja divus braucienus savas komandas iekšējā sacīkstē, bet pirmā īstā pārbaude bija aizvadītajās brīvdienās – vienā no prestižākajiem britu motokrosiem Haukstonas parkā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jau kvalifikācijā Karro lika manīt par savu ātrumu – ceturtais labākais apļa laiks. Līdz tai pašai ceturtajai vietai Karro pakāpās arī pirmā brauciena vidusdaļā, tomēr līdz galam šo tempu noturēt neizdevās. Otrais brauciens palika bez finiša – kritiens, sāpoša galva un Karro nolēma lieki neriskēt. Par laimi, sasitums nebija nopietns un Karro bija gatavs izgāzt niknumu MX1 un MX2 klases labāko braucēju superfinālā. Noteikumi interesanti – pa 20 dalībniekiem no katras klases, pirmie startē MX2 klases pārstāvji, pēc īsa brīža – MX1 klases braucēji. Karro sāka vareni – jau otrajā aplī izkarota piektā pozīcija, vēl pēc brīža – trešā. Līderi, pēdējo trīs sezonu MX1 klases pasaules čempionāta medaļnieks Klemāns Desalē un MX2 klases uzvarētājs Arno Tonus (pērn 7. vieta pasaulēs čempionātā) vairs nav noķerami – līdz viņiem paliek attiecīgi 22 un 37 sekundes. Taču kas par vīriem aiz muguras – de Reivers, Nikolss, Kullas, Strijboss, Krestinovs… Ja šādā kompānijā varēja skrieties un cīnīties kā ar līdzvērtīgiem sezonas sākumā, tad kādēļ lai tā nebūtu arī pasaules čempionāta trasēs!?

MX1 klases ieskaitē pirmajā trijniekā Klemāns Desalē, Gautjē Pulins, Ksavjērs Bugs, Matīsam Karro kopvērtējumā 11. vieta. MX2 klases trijniekā Arno Tonus, Džeiks Nikolss, Glens Koldenhofs.

Savus rumakus jau darbina arī ekipāžu krosa pārstāvji, kur latviešu vīri kā kantētāji Eiropā ir ļoti pieprasīti. Holandieša Karlo van Duijhovena motociklā šosezon brauks Elvijs Mucenieks, viņi svētdien uzvarēja vienā no sezonas pirmajiem krosiem Millas trasē Nīderlandē.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.