Mobilā versija
+3.1°C
Guna, Judīte
Sestdiena, 10. decembris, 2016
22. februāris, 2013
Drukāt

Kārtējo reizi “salamājušies” mobilo sakaru operatori “Bite” un “ZetCom”

Foto - LETAFoto - LETA

Kārtējo reizi sastrīdējušies mobilo sakaru operatori “Bite Latvija” un “Latvijas Mobilā telefona” (LMT) meitas uzņēmums “ZetCom”, kura zīmols ir “Amigo”, izriet no abu pušu paziņojumiem medijiem.

“Bite Latvija” ziņo, ka savu klientu sūdzības par it kā maldinošiem zvaniem no personām, kas uzdevušās par “Bites” pārstāvjiem, bet faktiski klientiem piedāvājušas līgumus par “Amigo” pakalpojumiem, nodevusi tālāk Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC). Cik noprotams, klientiem zvanīts it kā par jauniem “Bites” tarifu plāniem, bet pēc tam piedāvātas līgumattiecības ar “Amigo”.

“Esam iesnieguši klientu sūdzības PTAC šo situāciju izskatīšanai. Esam par godīgu konkurenci un ceram, ka PTAC objektīvi izvērtēs klientu iesniegumus, lai šāda maldinoša rīcība pret klientu interesēm tiktu izbeigta un konkurence telekomunikācija nozarē tiktu veikta atbilstoši ētikas un likumu normām,” pārliecināta ir “Bites” klientu apkalpošanas vadītāja Oksana Stankeviča.

Savukārt “Amigo” zīmola turētāja “ZetCom” valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis jau pirms pāris dienām, pamanot informāciju sociālajos tīklos par “Bites” klientu sūdzībām it kā par “Amigo” negodīgo rīcību, paziņojumā medijiem raksta, ka notiekot konkurenta nomelnošanas kampaņa.

“Pēdējās dienās no dažādu mediju pārstāvjiem “ZetCOM”, kas darbojas tirgū ar zīmolu “Amigo”, saņem ziņas par “Bite Latvija” izplatīto maldinošo informāciju medijiem, par to, kā “Amigo” uzrunā “Bites” klientus. Pēc mūsu rīcībā esošās informācijas, tiek apgalvots, ka “Amigo” pārstāvji zvanot “Bites” klientiem, uzdodoties kā “Bites” pārstāvji, bet rezultātā tiek piedāvāts “Amigo” līgums. “ZetCOM” uzsver, ka šādi zvani no mūsu biroja nav veikti,” skaidro Freimanis.

“Tas rada aizdomas, ka norisinās mērķtiecīga konkurenta nomelnošanas kampaņa, ko telekomunikāciju operators “Bite” realizē, lai celtu neslavu un apturētu savu klientu aizplūšanu. Liela daļa “Bites” klientu, kuri ir saskārušies ar nesaprotami lieliem rēķiniem un sliktu sakaru kvalitāti, mainot mobilo sakaru nodrošinātāju, izvēlas tieši “Amigo”,” apgalvo Freimanis.

“ZetCOM” informē, ka pēdējo divu mēnešu laikā “Amigo” pievienojušies vairāk nekā 15 000 klientu. Straujākais klientu skaita pieaugums ir tieši pastāvīgā pieslēguma segmentā, “kas parasti prasa līguma noslēgšanu”.

“Nozare.lv” arhīvs liecina, ka “Bite” un “ZetCOM” jau pirms diviem gadiem apmainījās ar draudiem tiesāties saistībā ar reklāmas kampaņu, ar kuru “ZetCOM” centās pārliecināt citu operatoru klientus mainīt operatoru.

Tobrīd “ZetCOM” informēja, ka plāno sūdzēt tiesā “Biti” par tās publiski paustajiem iebildumiem pret “Amigo” salīdzinošo reklāmu. Balstoties uz 2009.gada skaitļiem, “Amigo” reklāmā bija rakstīts, ka vidējie ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī bijuši 8,86 lati “Bite Latvija”, bet 3,36 lati – “Amigo” lietotājiem, liekot saprast, ka “Amigo” ir lētāks.

Savukārt arī tad “Bite” paziņoja, ka dosies pie PTAC ar sūdzību, ka “ZetCOM” salīdzinošie skaitļi “ir nekorekti izrēķināti, ir novecojuši, neatbilst šī brīža tirgus situācijai un tiek nekorekti prezentēti”.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+