Ekonomika
Nauda

Kas vēl bez cenas nosaka apdrošināšanas izvēli, atklāj jaunie dati 0


Izvēloties apdrošinātāju, svarīgākais kritērijs – uzticamība.
Izvēloties apdrošinātāju, svarīgākais kritērijs – uzticamība.
Publicitātes foto

Pēdējo divu gadu laikā ir novērojama stabila nedzīvības apdrošināšanas nozares izaugsme visos segmentos, it sevišķi īpašuma apdrošināšanā un KASKO.

Kamēr polises cena joprojām ir būtisks aspekts izvēloties apdrošināšanu, aizvien svarīgāka kļūst uzticamība, jeb drošība, ka apdrošinātājs sniegs palīdzību, kad tā būs nepieciešama, liecina apdrošinātāja “Gjensidige Latvija” veiktā aptauja.

Salīdzinājumā ar 2016. gada vasaru, visvairāk ir pieaudzis īpašuma apdrošināšanas pieprasījums. Tas ir skaidrojams gan ar iedzīvotāju izpratnes pieaugumu par apdrošināšanas nepieciešamību, gan nekustamā īpašuma tirgus, īpaši jauno projektu attīstību pēdējo gadu laikā.

2018. gada pirmajā ceturksnī ap 21% no iegādātajiem dzīvokļiem Rīgā bija jaunajos projektos, kuriem kārtojot kredītsaistības, apdrošināšana ir obligāta prasība.

Tāpat audzis ceļojumu apdrošināšanas pieprasījums, sakarā ar ceļošanas iespēju uzlabošanos – ekonomisko izaugsmi un zemo cenu lidojumu tirgus attīstību. Stabilās finanšu situācijas dēļ arī pieaudzis KASKO pieprasījums, jo iedzīvotāji sliecas iegādāties jaunākus auto.

Izvēles izdarīšanas procesā iedzīvotājiem, pirmkārt, ir svarīgs uzticamības aspekts – vai izvēlētā kompānija nepieciešamības gadījumā sniegs vajadzīgo palīdzību. Tas ietver situācijas ātru izmeklēšanu, komunikāciju un atlīdzības izmaksu.

Otrkārt, svarīgi ir tas, cik piedāvājums ir izdevīgs – klienta labums pret ieguldītajiem līdzekļiem. Lai to izvērtētu, vairums klientu veic apdrošinātāju piedāvāto cenu un pakalpojumu salīdzinājumu, jo nevēlas pārmaksāt.

Treškārt, iedzīvotāji īpaši novērtē apdrošinātāja godīgumu un atbilstošu zaudējumu atlīdzību, jo patērētājiem ir būtiski nepārmaksāt gan polises iegādes brīdī, gan pasargāt sevi no papildu izdevumiem, ja noticis negadījums.

“Gjensidige Latvija” vadītāja Ināra Meija atzīmē, ka gan dati, gan “Gjensidige Latvija” ikdienas prakse liecina par to, ka cilvēki aizvien vairāk novērtē apdrošināšanas nepieciešamību – bieži gan tikai tad, kad pašus skārusi nelaime vai arī negadījumu noticis draugiem vai tuviniekiem.

“Papildu jauniem klientiem, īpaši būtiska ir lojālo klientu uzticēšanās un sadarbība ilgtermiņā. Tam arī vēlamies pievērst pastiprinātu uzmanību – lai ar savu pakalpojumu kvalitāti un servisu veicinātu klientu uzticēšanos,” stāsta.

“Gjensidige” Latvijas filiāle ir Norvēģijas vadošās apdrošināšanas kompānijas meitas uzņēmums, kas šogad atzīmē 24 gadu jubileju.

LA.lv
LA
LA.lv
Ekonomika
Noskaidrots, kur un cik vecus auto meklē Baltijas valstu iedzīvotāji
11 stundas
LA
LA.lv
Ekonomika
Par zagtiem auto šogad izmaksāts jau vairāk nekā miljons eiro. Kā pasargāt auto no zādzības?
11 stundas
LA
LA.lv
Ekonomika
Ko darīt interneta ātruma uzlabošanai telefonā, iesaka eksperts
12 stundas

Lasītākie raksti

Par svarīgo

DT
Dace Terzena
Latvijā
Tas briesmīgais suitu raksturs! Stāsts par suitu pūra gaismā cēlēju Daci Martinovu
1 stunda
LE
LETA
Sports
VIDEO: Rīgas “Dinamo” mājas arēnā atgriežas ar sāpīgu zaudējumu
46 minūtes
LE
LETA
Latvijā
Stabiņas aizturēšanas detaļas: iespējams, “grēkojusi” arī Ēģiptē
4 stundas
ML
Māra Libeka
Veselam
Vadīs pa vecajām sliedēm. LĀB prezidenta Apiņa vietā – Aizsilniece. Gruntmanim neļauj balsot
2 stundas
LE
LETA
Latvijā
Partijas pagaidām nesteidz uzņemties iniciatīvu valdības veidošanas sarunās
3 stundas