Mobilā versija
+5.9°C
Sarmīte, Tabita
Piektdiena, 9. decembris, 2016
13. oktobris, 2013
Drukāt

Kauli un āda jeb kā pieņemties svarā? (6)

Foto - fotolia.comFoto - fotolia.com

Foto - fotolia.com

“Esmu pagara auguma un ļoti tieva. Gribu pieņemties svarā, varu ēst visu un daudz, bet labumā neiet. Iesakiet kaut ko!”
 Dace T. Ogrē

Klīnikas “Premium Medical” uztura speciāliste Inga Pūce iesaka vispirms apmeklēt endokrinologu. Ārsts varētu nozīmēt analīzes, lai noteiktu vairogdziedzera darbību.

Vienlaikus jāgādā par veselīgu fizisku slodzi. Jā, kārniem cilvēkiem ieteicams nevis gulšņāt, cerot, ka tauku kārta augs biezāka, bet gan sportot, jo fiziskās aktivitātes uzlabo apetīti un palīdz izvadīt no organisma dažādus sārņus, kas arī var būt pārtikas uzsūkšanās traucējumu iemesls.

I. Pūce iesaka uzturā lietot pietiekamu daudzumu dabīgu proteīnu. Īpaši vērtīgas ir liesas zivis, gaļa, biezpiens un olas stundas laikā pēc fiziskās slodzes, lai pabarotu muskuļus.

Lai panāktu vēl pamanāmākus rezultātus, ir jāapbruņojas ar pacietību un vismaz 3 – 6 mēnešus jāapmeklē sporta zāle, jo sievietēm ir niecīgs testosterona līmenis, kas atbild arī par muskuļa masu.

Būtiski, lai slodze būtu dienas pirmajā pusē, jo vakara aktivitātes organismā rada skābu vidi, lai gan tai šajā laikā jābūt vairāk sārmainai.

Neliels svars un grūtības to palielināt var liecināt arī par ēdiena uzsūkšanās traucējumiem, ko bieži izraisa nepietiekama gremošanas fermentu izdalīšanās, kas īpaši vērojama vakara stundās. Tāpēc nopietnākās maltītes vienmēr ieturiet līdz plkst. 15. Vēlākās aiziet kā caurā maisā…

Noteikti katru dienu būtu jāapēd vismaz 500 g dārzeņu un 200 g augļu un jāizdzer vismaz viens litrs tīra ūdens. Svarīgi samazināt saldumu lietošanu līdz minimumam, jo tie ļoti piesārņo organismu, bloķējot dažādas norises. Tādēļ var izmēģināt arī tā sauktās attīrīšanas procedūras.

Protams, ļoti liela nozīme ir arī prāta pasaulei, tādēļ ieteicams biežāk pozitīvi domāt. Ne jau velti apgalvo, ka 90 % gadījumu veselības novirzes sākas galvā…

Pievienot komentāru

Komentāri (6)

  1. Man ir 24 gadi sveru 51.9 svars svārstās esmu 1.74 gara. Varu ēst cik gribu ,ko gribu. Nekas nemainās līdz 60 kg netieku. Mazāk par 50 neesmu bijusi.

  2. Mna ir 16 gadi, augumaa esmu ap 1,60 un savrs no 41-43 kg.. tas ir normali? ja dienaa uznemu ap 4000 kalorijas

  3. Es ari edu daudz un viskaut ko bet nepalidz. Un ari sveru 46 kg. Pirms berna piedzimsanas sveru 50 -51 kg…..un gribu atpakal to svaru. Bet nekadigi nesanak. Ko vel var izdarit….????

  4. Ari es gribetu pienemties swara.man ir 23 gadi.tacu sveru 46 kg.augstakais cik esmu sverusi bija49,8grutniecibas menesi.visi iesaka est treknus Edienus ,tacu tas nelidz, tik pumpas uz sejas paradas.varbut varat k.ko ieteikt

  5. Esu 1.70gara bet sveru 46kg.vai tas ir normali?

Draugiem Facebook Twitter Google+