Foto: LETA

Ķengaraga iedzīvotāji cīnās par mikroautobusa kursēšanas laika izmaiņām 2

Daļa Rīgas mikrorajona Ķengaraga iedzīvotāju jau vairāk nekā gadu cīnās ar pasažieru pārvadātāju, jo vēlas, lai mikroautobusa rīta pirmais reiss uz pilsētas centru būtu vismaz desmit minūtes agrāk, ceturtdien vēstīja raidījums “LNT Ziņas”.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
Jau rīt Krievijas raķetes var lidot uz jebkuru valsti. Zelenskis par iespējamiem draudiem Eiropai 188
Kokteilis
FOTO. Ieva Brante demonstrē lielisku veidu, kā parādīt krāpniekiem viņu īsto vietu
Lasīt citas ziņas

Ar reisu pulksten 5.20 no rīta 216.mikroautobuss ir vienīgais sabiedriskais transports, kas Ķengaraga iedzīvotājus tik agri nogādā centrā. Taču daudziem tas vienalga esot par vēlu, sevišķi tiem, kuriem darbs ir Pārdaugavā, tostarp Stradiņa slimnīcā.

“Desmit minūtes agrāk – mēs jau prasām tikai tāpēc, lai paspētu uz nākošo transportu, kas ir centrā. Mēs tur uz neko vairs nevaram pārsēsties. Mēs varam gaidīt desmit piecpadsmit minūtes, bet mēs jau kavējam darbu,” stāstīja Ķengaraga iedzīvotāja Ērika.

CITI ŠOBRĪD LASA

Ķengaraga iedzīvotāja Agnese teica, ka viņai veikals jāver vaļā jau sešos no rīta. “Man viss ir skriešus, skriešus, un tad man viss jāsadara, jo nevar paspēt,” skaidroja Agnese.

Cīņa ilgst vairāk nekā gadu, un vēstules sūtītas gan “Rīgas mikroautobusu satiksmei”, gan SIA “Rīgas satiksme”, bet vienmēr saņemti atteikumi.

“Mēs nesaņemam dotācijas no Rīgas domes, tāpēc mēs arī domājam, plānojam, lai šie reisi būtu rentabli un nenestu mums zaudējumus,” savu attieksmi pamatoja “Rīgas mikroautobusu satiksmes” pārstāve Maija Lazdiņa.

Ķengaraga iedzīvotāji uzskata – to varētu izdarīt bez zaudējumiem, jo mikroautobusi parasti ierodas krietni agrāk pirms reisa un stāv. Tā vietā varētu sākt reisu agrāk.

Taču “Rīgas mikroautobusu satiksmei” tas nešķiet pietiekams arguments. “Pēc mūsu ekspertu atzinuma, šajā laikā diemžēl vēlas braukt tikai trīs cilvēki. Tāpēc mēs nevaram atļauties pārcelt šo reisu agrāk,” norādīja Lazdiņa.

Ķengaraga iedzīvotāji to sauc par nepatiesību, jo jau 2015.gada septembrī tika savākti un iesniegti 13 pasažieru paraksti. Taču “Rīgas mikroautobusu satiksme” aicina iedzīvotājus vākt parakstus atkal no jauna.

Iedzīvotāji to sauc par farsu, jo par braucēju trūkumu rītos pašā pirmajā reisā 216.mikroautobusā nevarot sūdzēties. Parasti jau pēc trim četrām pieturām visas sēdvietas ir aizņemtas, pasažieri stāv kājās un centrā mikroautobuss iebrauc ar uzrakstu “Vietu nav”.

Reklāma
Reklāma

“Rīgas mikrouzņēmumu satiksme” saka, lai drīzāk tad iedzīvotāji prasa “Rīgas satiksmei” agrāk norīkot 15.trolejbusu no Ķengaraga. Arī tur atbilde nav iepriecinoša.

“Mēs nevarēsim apmierināt visu pasažieru plūsmas un visiem pielāgoties, tas vienkārši nav fiziski iespējams. Vienmēr būs tādi, kas vairāk un kas mazāk iegūst,” skaidroja “Rīgas satiksmes” pārstāvis Viktors Zaķis. Arī “Rīgas satiksme” aicina iedzīvotājus sākt parakstu vākšanu.