Ekonomika
Bizness

Ķēniņš: “All Media Baltics” lēmums par LNT ir atbildīgs pret mediju vidi2

Foto: Gatis Dieziņš/LETA

Mediju grupa “All Media Baltics” paziņojusi par izmaiņām mediju grupas darbībā: visi produkti turpmāk tiks apvienoti zem TV3 zīmola un notiks arī izmaiņas produktu piedāvājumā.

Lēmums ir atbildīgs

Šāds lēmums ir gan atbildīga rīcība, meklējot risinājumus vietējā satura proporcijas saglabāšanai, gan arī ir saskaņā ar labas mediju pārvaldības principiem, pauž Latvijas Raidorganizāciju asociācijas izpilddirektors Andris Ķēniņš.

Šis lēmums fokusējas uz daudzveidīgas auditorijas pieprasījumu, atbilst digitālā laikmeta tendencēm un ļaus radīt analītisku un kvalitatīvu vietējo saturu, nodrošinot sabiedrībai iespēju saņemt demokrātiskajās vērtībās balstītu informāciju, uzskata A. Ķēniņš.

Mediju krīze

Viņš skaidro, ka Latvija pašlaik piedzīvo mediju krīzi jeb valsts interesēm atbilstošas mediju telpas sašaurināšanos. Šādos apstākļos ir būtiski sekot līdzi globālām tendencēm un vietējās auditorijas pieprasījumam, piedāvājot kvalitatīvu lokālo saturu platformās, kas ir sabiedrībai ērti lietojamas un pieejamas.

“”All Media Baltics” ir nozīmīgs spēlētājs Latvijas mediju tirgū – mediju grupas radītais saturs ir plaši patērēts valsts iedzīvotāju vidū. Lai gadu gaitā iegūto auditoriju nepazaudētu, ir nepieciešams sekot līdzi skatītāju pieprasījumam un paradumiem, attiecīgi veicot izmaiņas piedāvātajā saturā vai tā pasniegšanas veidā,”Norāda A. Ķēniņš.

Izmaiņas “All Media Baltics” darbībā vērtējams kā mediju tirgus izaicinājumiem atbildīgs un atbilstošs pārmaiņu process, kas ļaus saglabāt un nākotnē paplašināt dažādām iedzīvotāju vecuma grupām aktuālu saturu, vienlaikus optimizējot paša uzņēmuma darbību.

Viņaprāt, īpaši būtiski, ka šīs izmaiņas sniegs iespēju stiprināt lokālo ziņu dienestu, kā arī radīt jaunu, mūsdienīgu ziņu platformu, tādejādi stiprinot Latvijas mediju telpu.

Saistītie raksti

Viņš akcentē, ka ierobežoto resursu dēļ saturiski pašmāju mediji bieži nespēj konkurēt ar globālajiem satura veidotājiem. Tādēļ kā konkurences priekšrocība jāapsver Latvijas iedzīvotājiem aktuāla lokālā satura un informācijas piedāvāšana.

“Būtiski ņemt vērā, ka gados jaunāki cilvēki ziņas vairāk patērē interneta vidē, nevis televīzijā. Tāpēc svarīgi, ka “All Media Baltics” uzsāks darbu pie Latvijā pirmās digitālas ziņu platformas un mobilās lietotnes izstrādes. Tas veicinās aktuālas un kvalitatīvas informācijas patēriņu jaunāku auditoriju vidū” piebilst A.Ķēniņš.

LA.lv
LA
LA.LV
Ekonomika
Atklājot “CITRO” zīmola veikalus Rēzeknē, noslēgusies pāreja uz jauno zīmolu
17 stundas
LA
LA.LV
Ekonomika
“airBaltic” demonstrē 21. “Airbus” ar jauno krāsojumu
18 stundas
LA
LA.LV
Ekonomika
No nākamā gada janvāra būtiski pieaugs reģionālo autobusu un vilcienu biļešu cenas 1
19 stundas

Lasītākie raksti

Par svarīgo

AG
Andris Grīnbergs
Latvijā
Dižais sēlis Jānis Stradiņš. Aiziet, lai paliktu
24 minūtes
LE
LETA
Dabā
Laikapstākļus nosaka ciklons: sestdien gaidāms ilgstošs lietus
17 minūtes
LE
LETA
Latvijā
Politologs komentē, ka vēlētājus Rīgā mobilizēs “dusmas”
1 diena
LE
LETA
Pasaulē
Londonas tilta uzbrucējs apbedīts Pakistānas pārvaldītajā Kašmiras daļā
14 minūtes
RO
Regīna Olševska
Veselam
Ne tikai trekni ēdieni un alkohols. Kā svētku laikā nopietni bojājam aknu veselību?
1 stunda