Mobilā versija
+4.9°C
Guna, Judīte
Piektdiena, 9. decembris, 2016
25. augusts, 2013
Drukāt

Ķirsons atbalsta ārvalstu ēdināšanas kompāniju ienākšanu Latvijā

Foto-LETAFoto-LETA

Starptautisku sabiedriskās ēdināšanas zīmolu ienākšana Latvijā ir apliecinājums pievilcīgai un drošai investīciju videi, uzsver bistro “Lido” un “Ķirsons. Māja” īpašnieks Gunārs Ķirsons.

Līdz gada beigām ASV ātrās ēdināšanas kompānija “Subway” plāno sākt darbību Latvijas un Lietuvas tirgos, paziņojis “Subway” reģionālā direktora vietnieks Maiks Čarests. Šopavasar uzņēmums atklāja pirmo restorānu Igaunijā.

Ķirsons skaidro, ka, atverot jaunas ēstuves, tiks radītas jaunas darba vietas un šāda uzņēmuma ienākšana var veicināt arī, piemēram, pelēkās ekonomikas samazināšanos.

“Ir prieks, ka tirgū ienāks jauni kolēģi, jo tas veicinās tirgus izaugsmi. Jo spēcīgāki zīmoli būs Latvijā, jo lielāks ieguvējs būs klients. Tāpat mums būs gods atrasties līdzās spēcīgiem un starptautiskiem zīmoliem, jo viens no otra varam daudz mācīties,” atzīmē “Lido” un “Ķirsons. Māja” īpašnieks.

Taču, runājot par saviem līdzšinējiem ēdināšanas biznesa projektiem – “Lido” un “Ķirsons. Māja” – kontekstā ar “Subway” ienākšanu Latvijā, Ķirsons apgalvo, ka šajā jautājumā jūtas stabili, jo pazīst savu Latvijas klientu, viņa vēlmes un prasības, un klients jau pats izdarīs izvēli.

Pēdējo divu gadu laikā “Subway” Eiropā atvēris aptuveni 500 jaunu restorānu gadā, savukārt nākamgad uzņēmums Eiropā plāno atvērt 800 līdz 1000 jaunu tirdzniecības vietu. “Eiropa ir spēcīgākais, straujāk augošais “Subway” starptautiskais tirgus ārpus Ziemeļamerikas, un tāds tas būs arī turpmāk,” paziņoja Čarests.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+