Foto-LETA

Ķirsons atbalsta ārvalstu ēdināšanas kompāniju ienākšanu Latvijā 0

Starptautisku sabiedriskās ēdināšanas zīmolu ienākšana Latvijā ir apliecinājums pievilcīgai un drošai investīciju videi, uzsver bistro “Lido” un “Ķirsons. Māja” īpašnieks Gunārs Ķirsons.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 80
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm 24
Lasīt citas ziņas

Līdz gada beigām ASV ātrās ēdināšanas kompānija “Subway” plāno sākt darbību Latvijas un Lietuvas tirgos, paziņojis “Subway” reģionālā direktora vietnieks Maiks Čarests. Šopavasar uzņēmums atklāja pirmo restorānu Igaunijā.

Ķirsons skaidro, ka, atverot jaunas ēstuves, tiks radītas jaunas darba vietas un šāda uzņēmuma ienākšana var veicināt arī, piemēram, pelēkās ekonomikas samazināšanos.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Ir prieks, ka tirgū ienāks jauni kolēģi, jo tas veicinās tirgus izaugsmi. Jo spēcīgāki zīmoli būs Latvijā, jo lielāks ieguvējs būs klients. Tāpat mums būs gods atrasties līdzās spēcīgiem un starptautiskiem zīmoliem, jo viens no otra varam daudz mācīties,” atzīmē “Lido” un “Ķirsons. Māja” īpašnieks.

Taču, runājot par saviem līdzšinējiem ēdināšanas biznesa projektiem – “Lido” un “Ķirsons. Māja” – kontekstā ar “Subway” ienākšanu Latvijā, Ķirsons apgalvo, ka šajā jautājumā jūtas stabili, jo pazīst savu Latvijas klientu, viņa vēlmes un prasības, un klients jau pats izdarīs izvēli.

Pēdējo divu gadu laikā “Subway” Eiropā atvēris aptuveni 500 jaunu restorānu gadā, savukārt nākamgad uzņēmums Eiropā plāno atvērt 800 līdz 1000 jaunu tirdzniecības vietu. “Eiropa ir spēcīgākais, straujāk augošais “Subway” starptautiskais tirgus ārpus Ziemeļamerikas, un tāds tas būs arī turpmāk,” paziņoja Čarests.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.