Foto – Timurs Subhankulovs

Klientei nedienas ar “Lattelecom” veikalā iegādātu datoru 8

Mūsdienās mācības bez datora ir gandrīz neiedomājamas. Valmieriete Laura, apzinoties, ka dators studiju procesā būs nepieciešams, devās uz veikalu apskatīt preču piedāvājumu. Viņa izvēlējās savu palīgu mācībās iegādāties SIA “Lattelecom” veikalā. Tomēr mēdz gadīties pavisam neparedzamas situācijas. Ar vienu no tādām saskārās Laura, kad, aizejot mājās, atvēra un ieslēdza savu pirkumu, vēstīja TV3 raidījums “Bez Tabu”.

Reklāma
Reklāma
Krimināls
VIDEO. “Bēdz prom!” Kārsavā iereibusi kompānija bēg no policijas un smejas par vadītāja nonākšanu policijas rokās 43
Krievija uzbrūk Ukrainai ar “brīnumieroci”. Ar to varētu tikt galā tikai F-16 144
TV24
“Viņi ir gatavi uz visādām neģēlībām.” Kas mudinātu Putinu pieņemt lēmumu uzbrukt NATO?
Lasīt citas ziņas

Laura, Iegādājusies datoru studijām:”Datora ekrāns sāka ik pa laikam mirgot, raustīties un tad pavisam izdziest. Es domāju, ka jaunam datoram tā nav jābūt.”

Valmieriete datoru nogādāja atpakaļ veikalā. “Lattelecom” darbinieks apstiprināja meitenes bažas – jaunam datoram tiešām nevajadzētu būt problēmām ar ekrāna raustīšanos. Pircējai tika solīta naudas atmaksa. Taču pirms tam prece tika nogādāta meistaru rokās vispārējai pārbaudei.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pēc pārbaudes tika secināts, ka datoram nekādu problēmu neesot. Laikā, kad prece atradās pārbaudē, Laura paspēja iegādāties citu datoru, jo mācības bija jāuzsāk. Tāpēc viņa turpināja darīt visu iespējamo, lai par preci atgūtu iztērēto naudu.

Laura vairākas reizes zvanījusu uz “Lattelecom” tālruni, kur viņai ieteikts doties uz veikalu, kur viņai atmaksās naudu par iegādāto datoru. Savukārt veikalā teikts, ka nekādu naudu neatgriezīs.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Sanita Gertmane skaidro, ka primāri patērētājs var pieprasīt preces remontu vai maiņu. Ja šīs darbības nav iespējamas, tad patērētājs var pieprasīt par pirkumu iztērēto naudas summu.

SIA “Lattelecom” pārstāve Lāsma Trofimova atzīst, ka problēma radusies nepilnīgas komunikācijas dēļ.Šobrīd uzņēmums ar klienti ir sazinājies un radis risinājumu situācijai – divu nedēļu laikā nauda par pirkumu tiks atmaksāta.