Mobilā versija
+0.2°C
Evija, Raita, Jogita
Sestdiena, 3. decembris, 2016
23. septembris, 2013
Drukāt

Klients bļaustās…

Foto - LETAFoto - LETA

Laukos sāku strādāt “Latvijas Pasta” nodaļā. Vienā no pirmajām darba dienām pie manis atnāca pusmūža sieviete un sāka skandalēt par to, kāpēc darbā pieņēmuši mani, nevis viņas meitu. Sāku jau baidīties, ka tūdaļ avīzes lidos pa gaisu. Valdījos un atbildēju pieklājīgi. Vakarā, ejot mājās, viņa mani gaidīja pie pasta durvīm un gribēja turpināt kašķēties. Kā rīkoties šādās situācijās? 
Anita Kurzemē

 

Mūsu lasītāja šādā situācijā rīkojusies pareizi. Ar visiem apmeklētājiem, arī emocionāli nelīdzsvarotiem, jārunā pieklājīgi. Šajā situācijā varēja atbildēt arī striktāk un paskaidrot, ka darbiniekus pieņem vadība, nevis pastnieki. Ja ir kādas pretenzijas, lai runā ar priekšniecību. Ja apmeklētājai pasta nodaļā nekas cits nav darāms (piemēram, jāpērk markas vai žurnāli, vai jānosūta bandrole), laipni palūdziet atstāt telpas un netraucēt strādāt. Paskaidrojiet, ka jums savā darbavietā ir jāstrādā un nevarat veltīt laiku privātām sarunām!

Algu maksā par darbu un attieksmi. Nevienam darba devējam nepatīk cilvēki, kuri izraisa konflikta situācijas. Iespējams, tas bija viens no iemesliem, kādēļ neapmierinātās klientes meitu tur nepieņēma. Saprotams, ka katrs grib sameklēt darbu, taču cīņā par vietu skandalēšanās nav laba taktika. Traču cēlāji nevienam nav vajadzīgi, jo īpaši tur, kur jāstrādā ar cilvēkiem.

 

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+