Ekonomika
Darbs

Klientu ātrākai apkalpošanai “Latvijas Pasts” piesaista papildu darbiniekus 0

Foto: Ieva Leiniša/LETA

Lai nodrošinātu klientu efektīvāku apkalpošanu un pasta pakalpojumu operatīvāku noformēšanu, “Latvijas Pasts” novembrī paplašina to pasta nodaļu skaitu, kur piesaistīti papildu darbinieki sūtījumu izsniegšanai un izveidotas tā sauktās ātrās kases.

No 2018.gada 1.novembra tās darbojas 21 lielākajā un apmeklētākajā pasta nodaļā Rīgā, Daugavpilī, Dobelē un Rēzeknē, savukārt no 15.novembra vēl papildus – arī Bauskā.

No 1.novembra ātrās kases darbojas 21 Rīgas, Daugavpils, Dobeles un Rēzeknes pasta nodaļā, savukārt, sākot ar 15.novembri, šāda kase strādās arī Bauskā, sūtījumu ātrāku izsniegšanu nodrošinot kopumā 22 pasta nodaļās.

Patlaban plānots, ka ātrās kases strādās līdz gada beigām, bet nepieciešamības gadījumā to darbības termiņš tiks pagarināts.

Izmantojot ātro kasi, kurā klientu apmeklētākajās stundās katru darbdienu nav pieejami citi pakalpojumi, var saņemt ierakstītas vēstules, sīkpakas un pakas, kam nav nepieciešama muitas nodokļa un pēcmaksas iekasēšana.

Precīzs pasta nodaļu saraksts, kur darbojas ātrās kases sūtījumu izsniegšanai, kā arī to darba laiks apskatāms šeit.

Analizējot aktuālo situāciju sūtījumu pieņemšanā un izsniegšanā, tiks izvērtēta nepieciešamība īstenot papildu izmaiņas klientu apkalpošanas uzlabošanai pasta nodaļās arī decembrī.

Saistītie raksti

“Latvijas Pasts” nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu.

Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus.

“Latvijas Pasts” ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku.

LA.lv