Ekonomika
Bizness

Ko mainīs “Akropoles” ienākšana Latvijā?3


Iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole”.
Iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole”.
Foto: Karīna Miezāja

Iepirkšanās un izklaides centra “Akropole” ienākšana līdzsvaros tirdzniecību Rīgā, pašreizējiem diviem, ārpus pilsētas centra esošajiem t/c “Spice” un “Alfa” pievienojot trešo – “Akropole”, portālam “LA.lv” komentē Latvijas Tirgotāju asociācijas (LTA) eksperti.

Līdz ar to lielos vilcienos var pateikt, ka noformējies tirdzniecības trijstūris ASA (“Alfa”-“Spice”-“Akropole”) kopā ar nozīmīgām aktivitātēm Rīgas centrā: t/c “Origo”, “Galleria Riga”, “Galerija Centrs” un “Stockmann”, norāda LTA.

Šī trijstūra izveidošanās mainīs apgrozījuma struktūru visos tirdzniecības centros, protams, visvairāk ietekmējot “Akropolei” tuvāk esošos.

Tajā skaitā līdz nākamajai ziemai tiks pilnībā pārveidots t/c “Azur”, kurā izvietosies Baltijā lielākais “K Senukai” veikals, paliks “Rimi”, “Dino Zoo” un “Hesburger”.

LTA uzskata, ka Rīgas domei vajadzētu atgriezties pie savulaik atbalstītās LTA iniciatīvas – K.Barona ielu izveidot kā garāko un nozīmīgāko tirdzniecības un atpūtas ielu Baltijā.

Kas atšķir “Akropoli” no citiem?

“Akropole” atšķiras no pārējiem tirdzniecības centriem ar to, ka liela daļa platības paredzēta daudzveidīgai izklaidei – deviņas kino zāles, ledus halle, bērnu laukumiņi telpās un ārā.

Vēl “Akropole” izceļas ar to, ka tirdzniecības centrs atrodas vietā, kur agrākos laikos atradās slavenā Kuzņecova porcelāna fabrika. Britu arhitektūras un interjera dizaina kompāniju “Benoy” idejiski sadalīja tirdzniecības centru trijās daļās.

Viena tirdzniecības centra daļa kā porcelāna formēšana, tad nākošā – apdedzināšana, trešā – glazēšana, interjerā izmantojot ne tikai ķieģeļus, bet arī porcelānu.

Izmantoti pat vēsturiskie šīs fabrikas ēkas ķieģeļi un senās metāliskās kolonas – viss interjers veidots iedvesmojoties no Kuzņecova porcelāna tapšanas procesa.

Kopējā iecere – radīt noskaņu, radīt emocijas un atgādināt to, kas reiz šeit bijis un lai būtu interesanti tirdzniecības centra apmeklētājiem.

Starp nomniekiem ir jaunākās koncepcijas veikali – lielas platības, plašs sortiments. Piemēram, veikalam “Zara” – 3000 kvadrātmetru. “Maxima” – aptuveni 7000 kvadrātmetru platība tikai tirdzniecības zālei vien, un veikalā ir elektroniskās cenu zīmes.

“Akropole” orientēta uz ļoti plašu patērētāju loku, nedalot tos kategorijās. Nomnieki savā sortimentā piedāvā gan dārgākas preces, gan par zemākām cenām – tie ir veikali ar plašu piedāvājumu un lielu izvēli.

Saistītie raksti
Nav domāts specializēties tikai uz ļoti bagātiem, stilīgiem vai ļoti jauniem, vai gados veciem patērētājiem, uzsver LTA.

“Akropoles” plānotāji uzsver, ka iecere bijusi likt justies ērti, patīkami un lai ikviens sajustos šeit gaidīts. “Akropolē” atvērti arī vairāki ēdināšanas uzņēmumi, t.sk. klientu vidū ļoti populārais “Gan Bei” restorāns.

LA.lv
LA
LA.LV
Ekonomika
FOTO: Ādažos atvērts pirmais gastrobārs “Klaips”
6 stundas
ZD
Zigfrīds Dzedulis
Ekonomika
Izmisuma rinda: Pensionāri uzskata, ka nav padomāts, kā viņiem ērtāk tikt pie savas naudas 2
8 stundas
LE
LETA
Ekonomika
SM pieprasījusi papildus 70 miljonus eiro ceļiem
19 stundas

Lasītākie raksti

Par svarīgo

LA
LA.LV
Latvijā
FOTO: Vēsturiski auto, amatpersonas un “Baltijas ceļa” dalībnieki pie Brīvības pieminekļa
1 stunda
LE
LETA
Dabā
Brīvdienās būs lielākoties saulains laiks
22 minūtes
LE
LETA
Latvijā
Traktora dēļ no amata jāaiziet amatpersonai Līvānos
2 stundas
LA
LA.LV
Sports
Slavenais Tongas karognesējs Taufatofua airē kopā ar latvieti Akmeni
50 minūtes
LE
LETA
Dabā
Publicē topu, kuras šogad Latvijā bijušas tīrākās un kuras netīrākās pludmales
1 stunda