Mobilā versija
Brīdinājums +0.7°C
Gunārs, Vladimirs, Gunis
Ceturtdiena, 8. decembris, 2016
17. jūlijs, 2013
Drukāt

Ko parasti aizmirst mājās festivālu apmeklētāji

Foto - LETAFoto - LETA

Vissvarīgākās lietas, apmeklējot vasaras festivālu, ir labs garastāvoklis un lieliska kompānija. Savukārt, steidzoties uz festivālu, visbiežāk tiek piemirsts paņemt līdzi saulesbrilles vai lietusmēteli, secināts “Zelta Zivtiņas” veiktajā aptaujā. Gandrīz puse jeb 48% aptaujāto aktīvās atpūtas baudītāju šovasar gatavojas paviesoties vismaz vienā festivālā, savukārt 40% respondentu plāno apmeklēt pat vairāk nekā divus festivālus.

Aptaujas dati parāda, ka Latvijas iedzīvotāji uz festivālu noteikti nebrauc izgulēties, jo tikai 2% uzskata telti un ērtu guļammaisu par svarīgu festivāla apmeklējuma ekipējumu. Daudz augstāk tiek ierindotas tādas lietas, kā finanšu līdzekļi visu piedāvāto izklaižu baudīšanai (23%) un stilīgs apģērbs (10%).

Piektā daļa aptaujāto festivālu apmeklētāju atzīst, ka katram festivālam gatavojas savlaicīgi un mājās neko neaizmirst. Tomēr līdzās jau pieminētajiem aksesuāriem saulainam vai lietainam laikam mājās bieži gadās atstāt arī pretodu līdzekļus (20%), kā arī rezerves apavus un apģērbu (10%). Savukārt 4% aptaujāto norāda, ka tiem dažkārt mājās gadās aizmirst pat festivāla ieejas biļeti.

Lai arī mobilais telefons vai tā lādētājs ir starp visbiežāk mājās atstātajām lietām – 20%, vairāk nekā divas trešdaļas aptaujāto norāda, ka aktīvi izmanto dažādas sociālo tīklu aplikācijas, piemēram, Draugiem Twitter, Instagram un Facebook. “Festivālus galvenokārt apmeklējam, lai atslēgtos no ikdienas rūpēm un pavadītu laiku ārpus ierastā ritma – vairāk laika veltot atpūtai ar draugiem. Pat, ja atpūta saistās ar pilnīgu atslēgšanos no sakariem, aicinām tomēr turēt savā tuvumā mobilo tālruni, jo tas ir labākais veids, kā parūpēties, lai festivāla galvenā sastāvdaļa – draugi – būtu vienmēr sasniedzami un pozitīvās emocijas garantētas. Savukārt Tele2 komanda parūpēsies par telefonu uzlādes iespējām un festivāla laikā palielināsim tīkla kapacitāti, lai ikviens varētu netraucēti lietot mobilos telefonus t.sk. sociālajos tīklos dalīties ar saviem piedzīvojumiem,” stāsta ZZ zīmola vadītāja Laura Ozoliņa.

Zelta Zivtiņas aptauja veikta sociālajos tīklos, un tajā piedalījušies 2902 respondenti.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+