×
Mobilā versija
Brīdinājums +24.4°C
Egons, Egmonts, Egija, Henriks, Heinrihs
Svētdiena, 15. jūlijs, 2018
18. marts, 2018
Drukāt

Kompaktais krosovers “EcoSport” (1)

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Tikko pie vietējiem “Ford” dīleriem parādījies kompaktā krosovera “EcoSport” otrās paaudzes modelis. Salīdzinot ar priekšgājēju, tas ir kļuvis solīdāks un krietni mūsdienīgāks. Iespējams, ka to var skaidrot arī ar faktu, ka pirmo “EcoSport” ražoja Indijā, bet jaunais modelis top Rumānijas rūpnīcā un ir orientēts uz Eiropas tirgu, kur nelieli pseidoapvidnieki iemanto arvien lielāku popularitāti.

Šajā mazo krosoveru klasē daudzi ražotāji pat nepiedāvā pilnpiedziņas versijas, taču “Ford” savam “EcoSport” ir paredzējis visu riteņu piedziņu komplektā ar 1,5 litru dīzeļdzinēju un sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Tiesa, šāda modifikācija pagaidām vēl nav nopērkama, taču drīzumā būšot un tad arī tiks paziņota cena. Taču pašlaik dīleru salonos ir pieejami priekšpiedziņas modeļi, kuri šajā klasē būtībā arī ir tie pieprasītākie. Pircēji var izvēlēties versiju ar 1,0 litru benzīna motoru (125 vai 140 ZS) un sešpakāpju mehānisko vai sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu, kā arī 1,5 litru dīzeli ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Benzīnniekam sākuma cena ir 15 730 eiro, bet dīzelis nopērkams par 19 200 eiro. Vēl jāpiebilst, ka modelim ar benzīna motoru klīrenss ir 19 centimetri, bet dīzelim šis rādītājs ir 16 centimetri. Vizuāli jaunais otrās paaudzes modelis ir saglabājis priekšgājēja raksturīgākās īpašības, piemēram, uz sāniem veramas piektās durvis, kurām papildaprīkojumā iespējams piestiprināt rezerves riteni. Šādā gadījumā “EcoSport” jau izskatās pēc nopietna apvidnieka.

Salona noformējums ir kļuvis krietni solīdāks gan pieejamā aprīkojuma, gan apdares materiālu ziņā.

“Ford EcoSport” var palepoties ar jaunākās paaudzes komunikācijas un izklaides sistēmu, kas ir savienojama ar mūsdienu viedtālruņiem. Tāpat neiztrūkst dažādas modernās drošības un komforta ierīces, kas atvieglo autovadītāja ikdienu un faktiski jau ir kļuvušas par normu pat šādas samērā pieejamas klases automobiļiem.

Pievienot komentāru

Komentāri (1)

  1. Draudzene Vācijā nopirka.Latviski sakot ” sūds”.1.0 benzīnnieks tērē 7,5 litri dārgākā benzīna uz 100 km.

Draugiem Facebook Twitter Google+