Mobilā versija
+5.3°C
Sabīne, Sarma, Klaudijs
Pirmdiena, 5. decembris, 2016
7. maijs, 2013
Drukāt

Konkursa “Latvijas Gada auto 2014” pretendents “Opel Mokka”

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Par mazo krosoveru klases aizsācēju tiek uzskatīts “Nissan Juke”, kuram pēc divu gadu valdīšanas beidzot rodas sekotāji. Viens no pirmajiem šajā strauji augošajā nišā parādījies “Opel Mokka”, kurš pieteikts arī tradicionālajam konkursam “Latvijas Gada auto 2014”. 


Salīdzinājumā ar džūka uzkrītoši atraktīvo dizainu “Mokka” izskatās krietni klasiskāk un tādēļ patiks konservatīvāk noskaņotiem pircējiem. Interjera noformējums veidots jaunākās paaudzes “Opel” modeļu stilā. Centrālā konsole ar daudzajām podziņām pirmajā brīdī daudziem šķiet pārāk grūti uztverama. Taču aprodot šāds risinājums ir gana parocīgs un lietošanā ērts, jo ļauj ātri pārslēgt nepieciešamo funkciju, ilgi nemeklējot dažādās izvēlnēs, kā tas bieži vien ir daudziem mūsdienu automobiļiem. Jāatzīmē, ka salona apdare atstāj ļoti patīkamu, kvalitatīvu iespaidu. Arī plašuma un ērtību ziņā “Mokka” patīkami pārsteidz. Ir gan visai ietilpīgs bagāžas nodalījums, gan ērtas vietas aizmugures pasažieriem. Lai gan automobilis būvēts uz mazās klases modeļa “Corsa” platformas, tas būtībā ir iznācis lielāks un solīdāks, turklāt pilnīgi droši jau var pildīt ģimenes auto funkcijas.

Aprīkojuma ziņā īpašu jaunumu nav. Mazajam krosoveram pieejams plašs komforta un drošības aprīkojums aptuveni tādā pašā līmenī kā kompaktklases modelim “Astra”. Bagāžnieka ietilpība ir 356 litri, un to var palielināt, salokot aizmugures sēdekļus. Līdz ar to auto ir visai universāls un ar plašām salona transformācijas iespējām.

“Opel” markai krosoveru un apvidnieku ziņā līdz šim īpašus panākumus gūt nav izdevies, taču šim modelim ir visai labas izredzes kļūt par veiksmīgu un autobraucēju vidū iecienītu. Protams, to nevajadzētu uzskatīt par apvidus automobili, jo bezceļiem tas nav paredzēts, tāpat kā jebkurš mūsdienu krosovers. 
Mokka4_11

“Opel Mokka” dzinēju rinda sastāv no diviem benzīna agregātiem – 1,6 litru (115 ZS) un 1,4 litru (140 ZS) turbomotora, kā arī 1,7 litru (130 ZS) turbodīzeļa. Pilnpiedziņa pieejama komplektā ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu un 1,4 litru benzīna turbomotoru vai 1,7 litru dīzeli. Bet 1,6 litru benzīnnieks var būt tikai priekšpiedziņas izpildījumā, bet sešpakāpju automātiskā pārnesumkārba pieejama vienīgi komplektā ar 1,7 litru dīzeļdzinēju un priekšpiedziņu. Bāzes modelis ar 1,6 litru benzīnnieku un piecpakāpju mehānisko pārnesumkārbu nopērkams par 11 164 latiem, un domājams, ka tieši šī versija būs pati pieprasītākā. Mazos un kompaktos krosoverus pie mums visbiežāk pērk vienkāršākajās modifikācijās ar priekšējo riteņu piedziņu. Tas tādēļ, ka pilnpiedziņa tiem parasti tiek piedāvāta dārgākās komplektācijās ar jaudīgākiem dzinējiem, bet ikdienas lietošanā tā nav īpaši vajadzīga. Tik un tā lielākā daļa apvidnieku jeb krosoveru mūsdienās pārvietojas pa asfaltu. Šāda tipa automobiļu galvenais trumpis ir nedaudz augstāks klīrenss un lielāki riteņi, kas ir īpaši noderīgi uz mūsu bedrainajiem ceļiem. Arī aug­stāka sēdpozīcija un džipiskais izskats šādiem braucamrīkiem piešķir zināmu prestižu un drošības sajūtu. Pieejamākais “Opel Mokka” ar pilnpiedziņu un 1,4 litru benzīna motoru maksā 14 147 latus.

 

Pievienot komentāru

Ar motorizētu čemodānu var sasniegt ātrumu 13 km/hJa kādreiz lidostā radusies nepieciešamība dažu minūšu laikā nokļūt no viena termināļa uz otru, lai paspētu uz savu reisu, lielisks sabiedrotais būs motorizētais čemodāns "Modobag".
Radīts paroļu ģenerators, kuru hakeri nevarēs uzlauzt (2)Firma "Everykey", ko atbalstījis pats antivīrusu kompānijas "McAfee" dibinātājs Džons Makafī, izstrādājusi īpašu maziņu ierīci, kura ģenerē jaunu un drošu paroli ikreiz, kad vēlaties ienākt vienā no saviem interneta vietņu profiliem.
FOTO: Divi BMW "nesadala" Marijas ielu; viens ietriecas graustāPēc divu "BMW" automašīnu sadursmes Elizabetes un Marijas ielas krustojumā šovakar, viena no tām ietriecās Marijas ielas graustā.
Uzmanību, šoferīši! Rīt darbu uzsāks vēl 20 stacionārie fotoradari; arī Grobiņā, Līgatnē, Rubenē (1)Pamatojoties uz Ministru kabineta 8.novembra konceptuālo ziņojumu par stacionāro fotoradaru ieviešanas gaitu, otrdien, 6.decembrī uz Latvija autoceļiem sāks darboties otrajā kārtā paredzētie 20 stacionārie fotoradari.
Draugiem Facebook Twitter Google+