Konkursā “Zelta monēta 2014” triumfē “ABLV Bank”, SEB un “Swedbank” 0
Banku inovatīvo pakalpojumu konkursā “Zelta monēta 2014” galvenās balvas ieguva “ABLV Bank”, “SEB bankas” un “Swedbank” jaunie pakalpojumi.
Galveno balvu kategorijā “Pakalpojums fiziskām un juridiskām personām” saņēma “SEB bankas” projekts “Digipass Nano”, otrajā un trešajā vietā atstājot divus “Swedbank” piedāvājumus – mobilo aplikāciju “Ātrais konta atlikums” un pakalpojumu “Skaidras naudas eiro priekšpiegāde uzņēmuma adresē”.
Kategorijā “Finanšu pakalpojumu eksports” galveno balvu saņēma “ABLV Bank” meitasbanka Luksemburgā “ABLV Bank Luxembourg”, arī otrajā vietā ierindojās “ABLV Bank” pakalpojums bankas “Tirdzniecības platforma “J-Trader ABLV””, savukārt trešajā vietā – “Baltic International Bank” piedāvātais “Noguldījums 33”.
Savukārt kategorijā “Ilgtspējas projekti” žūrijas augstāko vērtējumu izpelnījās un galveno balvu ieguva “Swedbank” “E-prasmju skola”, otrajā vietā ir “SEB bankas” “Eiro komunikācijas ietvaros izveidotie izglītojošie e-risinājumi”, trešajā vietā – “Baltic International Bank” “BIB 20 gadu jubilejai veltītā konference ar pasaules līmeņa ekspertu piedalīšanos”.
Klientu balsojumā, kurā divu nedēļu laikā portāla “Delfi” apmeklētāji varēja balsot par deviņiem finālistiem, galveno balvu ieguva “Swedbank” “Skaidras naudas eiro priekšpiegāde uzņēmuma adresē”. Tam seko “ABLV Bank” “Tirdzniecības platforma “J-Trader ABLV” un “Swedbank” mobilā aplikācija “Ātrais konta atlikums”.
Banku inovatīvo pakalpojumu konkursu “Zelta monēta 2014” Latvijas Komercbanku asociācija šogad rīko otro reizi nolūkā popularizēt banku jaunākos un noderīgākos produktus un pakalpojumus.
Kopumā septiņas bankas dalībai konkursā iesniedza 23 pakalpojumus. Balvas pretendentus vērtēja žūrija.