Mobilā versija
-0.3°C
Evija, Raita, Jogita
Sestdiena, 3. decembris, 2016
6. aprīlis, 2014
Drukāt

Kononovs: daļa ceļu Latvijā jālikvidē (9)

Foto-LETAFoto-LETA

Latvijā uz vienu iedzīvotāju ceļu blīvums ir viens no lielākajiem Eiropā, turklāt Latvijas iedzīvotāju skaits aizvien sarūk, tāpēc jādomā, kurus ceļus uzturēt, kurus – nē, atzīst uzņēmuma “Latvijas autoceļu uzturētājs” valdes priekšsēdis Vladimirs Kononovs.

Latvijā arī pārāk daudz finanšu līdzekļu tiekot tērēti, uzturot meža ceļus, ņemot vērā, ka tie ir vajadzīgi vienreiz 100 gados, varbūt vienreiz 60, 80 gados – atkarībā no mežaudzēm. “Ja vienu reizi 60 gados ir jāaizbrauc uz cirsmu… Tas ir nepareizi,” secina uzņēmuma vadītājs.

Tāpat viņš norāda, ka ceļi arī jāvērtē kopumā pa visu valsti, nevis sadalīti. “Citādi ir tā, ka būvējam kādu jaunu ceļu, bet tas absolūti nav saistīts ar iedzīvotājiem, kas apkārt dzīvo,” uzsver Kononovs. Latvija esot maza valsts, un nevarot atrauti risināt skolu, slimnīcu un ceļu lietas.

Viņš skaidro, ka Latvijā ceļu ir ļoti daudz – kopā ar pagastu un pašvaldību ceļiem pie 70 000 kilometriem. Uz vienu iedzīvotāju ceļu blīvums ir viens no lielākajiem Eiropā, un Latvijas iedzīvotāju skaits aizvien sarūk. “Tādēļ agri vai vēlu vajadzētu visiem kopā – valstij, pašvaldībām – risināt šo jautājumu, noteikt, kas ir prioritātes, un saskaņā ar tām šie ceļi būtu jāklasificē un jāsaved normālā stāvoklī. Daļa ceļu būtu jālikvidē,” uzsver Kononovs. Viņš skaidro, ka daudzās valstīs – Somijā, Zviedrijā – ir daudz mazāks ceļu blīvums.

Pievienot komentāru

Komentāri (9)

  1. Sāksim varbūt(pēc dzelzceļiem) ar autoceļiem,Kononov?

  2. Nevis ceļi jālikvidē, bet pats Kononovs jāpadzen no siltās vietas, jo viņam nav nekādas sajēgas par tautsaimniecību.

  3. Ceļu blīvums jāmēra uz kvadrātkilometru skaitu, nevis uz iedzīvotāju skaitu! Lai saimniekotu, jābrauc arī tur, kur neviens nedzīvo!

  4. Pa meza celiem reizi 60 gados .Vai sim ierednim ir kada sajega par mezu kopsanu un uzturesanu .

  5. Kā šo priekšlikumu vērtē ugunsdzēsēji?

  6. Likvidēja dzelzsceļu. Tagad likvidēs ceļus. Laikam lidosim pa gaisu.

  7. Vai k’ads var pateikt cik priv’atm’aju ir uzb’uv’ets no”‘Latvijas lielce’liem dom’at’as ieguld’ijumu naudas””?M’es “”tok’s”‘m’ac’amies no v’estures…Nu un cik ir “”iespund’eti””?

  8. Meža ceļi tiešam ir grandiozas būves.Būtu interesanti uzzināt par kādiem līdzekļiem tie tiek būveti un cik viss tas izmaksa.

  9. Lai austrumu gudrie apskatās Latvijas grants ceļus un padomā. Jā daži ir tiešām lieli plati pat domāti nez kādam daudzumam tehnikas -brauc reti vieglie auto un vēl retāki, smagie… Aiz robežas Lietuvā tādas pašas nozīmes un lietojuma autoceļi ir daudz šaurāki un laikam arī vieglāk kopjami. Bagātais kurpju kasti ved ar Kamaz, taupīgais ar bulku vāģi… un tur tā saprašana, kuras Latvijā trūkst.

"Mežvidu" tomātu karaļi pārstrādās arī ogas un kaņepes (1)SIA "Latgales dārzeņu loģistika" plāno paplašināt siltumnīcas un attīstīt ogu un pat kaņepju pārstrādi.
Gribējām, kā labāk, sanāk, kā vienmēr (6)Iecere no nākamā gada 1. janvāra noteikt minimālo sociālās apdrošināšanas iemaksu līmeni izpelnījusies ievērojamu pretestību, jo uzņēmēji brīdina, ka labie nodomi var beigties ar bēdīgām sekām.
Pasaulē
Vairākās nozarēs katastrofāli trūkst darbinieku. Vietējam maksā minimālo, viesim – vidējo algu! (22)Jau šobrīd vairākās nozarēs katastrofāli trūkst darbinieku – šoferu, IT speciālistu, pārdevēju, pavāru
Draugiem Facebook Twitter Google+