Foto-LETA

Kononovs: daļa ceļu Latvijā jālikvidē 9

Latvijā uz vienu iedzīvotāju ceļu blīvums ir viens no lielākajiem Eiropā, turklāt Latvijas iedzīvotāju skaits aizvien sarūk, tāpēc jādomā, kurus ceļus uzturēt, kurus – nē, atzīst uzņēmuma “Latvijas autoceļu uzturētājs” valdes priekšsēdis Vladimirs Kononovs.

Reklāma
Reklāma
Krievija identificē divas “smirdīgas” valstis, kas būtu tās nākamais mērķis
VIDEO. “Sēžu ceļmalā un netieku mājās!” Latviete ar asarām acīs stāsta par nedienām ar elektroauto
Kokteilis
Personības tests: jūsu dzimšanas mēneša zieds atklāj par jums vairāk, nekā spējat iedomāties 17
Lasīt citas ziņas

Latvijā arī pārāk daudz finanšu līdzekļu tiekot tērēti, uzturot meža ceļus, ņemot vērā, ka tie ir vajadzīgi vienreiz 100 gados, varbūt vienreiz 60, 80 gados – atkarībā no mežaudzēm. “Ja vienu reizi 60 gados ir jāaizbrauc uz cirsmu… Tas ir nepareizi,” secina uzņēmuma vadītājs.

Tāpat viņš norāda, ka ceļi arī jāvērtē kopumā pa visu valsti, nevis sadalīti. “Citādi ir tā, ka būvējam kādu jaunu ceļu, bet tas absolūti nav saistīts ar iedzīvotājiem, kas apkārt dzīvo,” uzsver Kononovs. Latvija esot maza valsts, un nevarot atrauti risināt skolu, slimnīcu un ceļu lietas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš skaidro, ka Latvijā ceļu ir ļoti daudz – kopā ar pagastu un pašvaldību ceļiem pie 70 000 kilometriem. Uz vienu iedzīvotāju ceļu blīvums ir viens no lielākajiem Eiropā, un Latvijas iedzīvotāju skaits aizvien sarūk. “Tādēļ agri vai vēlu vajadzētu visiem kopā – valstij, pašvaldībām – risināt šo jautājumu, noteikt, kas ir prioritātes, un saskaņā ar tām šie ceļi būtu jāklasificē un jāsaved normālā stāvoklī. Daļa ceļu būtu jālikvidē,” uzsver Kononovs. Viņš skaidro, ka daudzās valstīs – Somijā, Zviedrijā – ir daudz mazāks ceļu blīvums.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.