Mobilā versija
+1.4°C
Grieta, Strauta, Rebeka
Pirmdiena, 23. janvāris, 2017
24. septembris, 2015
Drukāt

Kremļa telekanāls RT maldina

Foto-LETA/AFPFoto-LETA/AFP

Britānijas  mediju regulators (“Ofcom”), reaģējot uz britu raidsabiedrības BBC sūdzību, atzinis, ka Kremļa telekanāls RT maldinājis skatītājus.

RT sižetā tā autori apgalvoja, ka BBC kādā savā reportāžā “inscenējusi” uzbrukumu ar ķīmisko ieroču lietošanu Sīrijā, kā arī digitāli rediģējusi kāda sava sarunbiedra teikto. RT netaisnīgi izturējusies pret BBC, neļaujot raidorganizācijai atbildēt uz apsūdzībām līdz pārraides ēteram. Kādā no RT programmas “Truthseeker” pārraidēm regulators konstatējis “nopietnus” raidīšanas principu pārkāpumus. Šīs programmas pārraidē “Genocīds Austrum­ukrainā” tika apgalvots, ka Ukrainas varasiestādes tīši apšauda civiliedzīvotājus valsts austrumos, nogalina un spīdzina žurnālistus, sit krustā mazuļus. Ukrainas armija tika apsūdzēta “etniskajā tīrīšanā”, tās karavīri pielīdzināti Otrā pasaules kara nacistiem.

Pievienot komentāru

Interneta hits Igaunijā: "Esmu krievs, bet mīlu Igauniju" (6)Igaunijas interneta lietotāju vidū lielu interesi dažu dienu laikā izpelnījusies Narvas repera Jevgeņija Ļapina igauniski un krieviski dziedātā dziesma “Olen venelane” (“Esmu
Draugiem Facebook Twitter Google+