Mobilā versija
+3.9°C
Hugo, Uga, Uģis
Piektdiena, 17. novembris, 2017
12. septembris, 2017
Drukāt

Labo pati! Veikala vadītāja “uzspļauj” likumam un nemaina bojātu preci (5)

Kadrs no videoKadrs no video

Lielais iepirkšanās trakums pirms mācību uzsākšanas ir noslēdzies – skolēni un studenti mācību gaitas ir uzsākuši un aizvada jau otro nedēļu mācību procesā. Tomēr kāda “Bez Tabu” skatītāja, kura vēlas palikt anonīma, dalās pieredzē, kad pavisam nenozīmīgs pirkums var sagādāt galvassāpes.

“Mēs veikalā pirkām drēbes, taču bērns ieraudzīja somu, un viņam tā ļoti iepatikās,” savu stāstu sāk tukumniece, kura, vēloties bērnu iepriecināt, somu arī nopirkusi.

Klāt bija pirmā skolas diena, kurā neizpalika jauno mācību grāmatu sadale skolēniem. Atnākot mājās, meitene sāka gatavoties mācībām un nepieciešamās grāmatas salika somā. Taču tai mirklī somas lences vienkārši noplīsušas.

Lielākā sāpe par saplīsušo somu ir tukumnieces meitai, taču mamma sapratusi, ka skāde neesot liela – aizies ar pirkuma čeku uz veikalu un preci samainīs. Sieviete veikala pārdevējai izstāstīja radušos situāciju. Ilgi nevilcinoties, pārdevēja zvanīja veikala vadītājai, lai vienotos par situācijas atrisināšanu. Tomēr sarunas mirklī bija redzams, ka pārdevējas sejas izteiksme strauji mainījusies.

“Pārdevēja man pateica, ka soma netiks labota un nauda arī netiks atmaksāta. Vienīgais, ko viņa var man piedāvāt, ir 2 eiro, lai es pati varu iet uz darbnīcu un somu salabot,” raidījumam stāsta sieviete.

Patērētāju tiesību aizsardzības likumā gan ir teikts, ka pircēja tiesībās ietilpst atdot preci atpakaļ veikalā, ja tai ir konstatēts defekts, saņemot par to iztērēto naudu.

Vairāk pievienotajā TV3 sižetā:

Pievienot komentāru

Komentāri (5)

  1. mehānisks bojājums Atbildēt

    kā dotajā gadijumā nez vai pasēs zem piesauktā panta. jā iespejams ka soma brāķis un tiešam notika kā tanta stāsta, tikpat labi ari bērns vareja skolā dauzoties ar citiem saplēst kad jus nometat zemē telefonu jus taču necerat uz garantijas remontu. pircejam ir ne tikai tiesibas bet ari pienākums, veikalā prece rūpigi jāapskata, jāizpēta, jānovērtē kvalitāte…..un tikai tad jāpērk, un tikai tad ir pamats sasutumam par slēptu brāķi. neviss neskatoties paķēra, aizskrēja un tad sūdzas

    • Ja soma nav domāta lai izturētu sīko un saplīst tāpēc, ka šūta no puņķiem, tas ir brāķis. parasti veikali nestrīdas un apmaina preci, jo tādai pašai vienošanās ir jābūt ar piegādātāju, kuram jāapmaina… vai ja nav tāda iespēja un iepirkti sūdi par kuriem piegādātājs nedod garantiju, tad veikals to var norakstīt zaudējumos. Pircējs zaudējumos neko norakstīt nevar un no VID atprasīt ekvivalentu summu, kas samaksāta nodokļos, nevar.

      Nav nekur tāda pienākuma pircējam apskatīt preci vai tā ir vai nav brāķis. Pat ja tāds pienākums eksistē, tad tas vispirms ir ražotāja un pārdevēja ziņā… 😉

    • Gan jau no Polijas ievestā[varbūt pat nelegālā] prece…

Draugiem Facebook Twitter Google+