Laukos
Bizness

“Laimas” šokolādes muzejam pērn interesentu pieplūdums 16


“Laima” šokolādes muzejā.
“Laima” šokolādes muzejā.
Foto: LETA

Saldumu ražotāja “Laima” šokolādes muzeju pagājušajā gadā apmeklēja 41 380 viesu, kas ir par 16% vairāk nekā 2016.gadā, pavēstīja “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”, kam pieder zīmols “Laima”.

Savukārt kopš muzeja atklāšanas 2013.gada decembrī to ir apmeklējuši kopumā 144 622 interesenti no Latvijas un visas pasaules.

Uzņēmumā arī informēja, ka “Laimas” šokolādes muzejā sestdien, 27.janvārī, plkst.17 plānots atklāt grieķu mākslinieka-konditora Emanuila Hacidaka radītu astoņu šokolādes skulptūru izstādi “Chocolate feelings”. Izstādes atklāšanā mākslinieks radīs šokolādes skulptūru, kura vēlāk papildinās izstādi. Izstāde ikvienam muzeja apmeklētājam būs pieejama no 27.janvāra līdz 10.februārim.

Jau ziņots, ka “Laimas” šokolādes muzejs tika atklāts 2013.gada 16.decembrī Rīgā, Miera ielā 22, ekspozīcijas izveidē, kā arī telpu renovācijā ieguldot apmēram 1,4 miljonus eiro. Šokolādes muzeja platība ir 520 kvadrātmetru. Muzejā darbojas arī Radošā darbnīca, kurā katrs pats var izgatavot šokolādes konfektes.

“Laimas” produktu portfelī šobrīd ir 250 dažādu produktu. “Laimas” produkcija tiek eksportēta uz 20 pasaules valstīm, tostarp Baltkrieviju, Dāniju, Grieķiju, Apvienoto Karalisti, Īriju, Izraēlu, Islandi, Itāliju, Kanādu, Moldovu, Nīderlandi, Norvēģiju, Portugāli, Krieviju, Slovākiju, Spāniju, Vāciju, ASV un citām.

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv zīmolus “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “The Original Taffel Snacks” un “Pedro”.

LA.lv